snuttetuffsan

Alla inlägg under augusti 2013

Av Sofie Karlsson - 19 augusti 2013 12:49

Ja de är nog bäst de!!
Fy fan säger ja va jag har gått upp över semester känns som 20 kg eller not men de är väl 5 kg men arbetsbyxorna sitter tajt!!!!!!
SATAN men de var väl tur att ja fick på mig dom ;) hehe
Men de är väl så de ska vara man sväller på semestern :P
Men men jobba på och äta normalt igen plus jobba plus gymet de är nog därför man gått upp för man rört sig mindre :/ glad att man städar kan ja säga er : D

Men nu en mindre lunch o celsius sen blir de gymet och ja ska göra mina squats idag med 190 st och mitt knä har känns sådär :/ och axeln :/
FAAAAN.

Puss kram

Av Sofie Karlsson - 18 augusti 2013 20:13

Jo då inte många dagars kvar :) hehe
Gud man har gjort ett par squats nu.
Så 2 dagar kvar i alla fall och ikväll körde ja 280 st :P shiit alltså de känns kan man säga!! Men de är gött!
Så imorgon 290 sen på tisdag 300 st åååå sista dagen 300 st alltså herre Gud!!! Sjukt.

Denna vecka blir de träning hela veckan ska plocka in mycket löppning nu fram över så ja kommer igång med de ska ju springa stadsloppet den 25/8 i Linköping :) sen är ju 7 sep Tjejmilen så springa springa springa nu fram över :)

Men nu börjar ögonen somna :) så natt natt

Av Sofie Karlsson - 18 augusti 2013 13:44

Nu är vi på väg hem.
Ska bli skönt för imorgon börjar allvaret igen jobb jobb jobb :)
Ska även planera in träningen inför nästa vecka som kommer ;)

Och ja är inte klar med årets och nästa års tränings mål en och tävlingar :) men ja lovar de kommer!

Så puss kram

Av Sofie Karlsson - 18 augusti 2013 12:10

Oj oj oj precis varit på 50% shopping och de var rea på dom röda lapparna så de blev billigt :)

2 Hood tröjor till mig och Anders sen en T shirt till mig.
För 300 kr den ni då är det billigt.
Och nu vidare mot ett annat shopping ställe ;) så hoppas de blir nya skor ja hittar :)

Allt toppen och bror mår bra men de känns i kroppen säger han :) lustigt.
Vi är även påväg hem med :)

Puss kram

Av Sofie Karlsson - 17 augusti 2013 23:54

Jo då :) kan ju tro man själv sprungit ett lopp eller två :P
Men de fans fler som gick sämre en jag ikväll kan ja lova er :D
Och finns ett par st som kommer må va dom vann idag av sitt lopp :)
Shiit va duktiga alla var! Både smala korta långa tjocka gamla som unga :) så häftigt vilken känsla de varit hela dagen ja då lilla syster ha släppt tårar fram å tillbaka hela dagen :P så stolt och de är min bror :) hihi

Stort grattis bror

Du får mig att tänka klart träna mer trän förnuftigt träna med glädje och du är min stora låga som brinner för inspiration motivation ja du vet allt de där så att man förstår att allt går om man bara vill ;)
Älskar dig brorsan du är GRYM!!!

Hoppas du inte mår allt för dåligt imorgon :P
Puss kram och god natt <3

Av Sofie Karlsson - 17 augusti 2013 15:22

Simningen gick så himla bra så stolt över brorsan!!!
Så 2h och 5 min simma han på!
Bättre en va han själv hade satt som mål.
När han kom på cykeln mötte vi upp honom på bron och syster grät så dant heja heja ;)
Så snart dags att gå ner och heja in honom för löpningen som skall fixas innan ja får krama honom :)

Heja heja ;)

Av Sofie Karlsson - 17 augusti 2013 05:35

Ja idag är även ja lite nervig :)
Men tror min bror är lite mera nervig :P. Men man ska vara lite nervös har ja hört!
Kommer gå jätte bra :)

Så kl 4.30 steg vi upp ner till service huset för duscha sedan äta frukost och nu är vi påväg ;)
Heja heja heja :D

Puss kram rapporterar underdagen ;)

Av Sofie Karlsson - 16 augusti 2013 22:19

Ja vist vi fick sällskap på kvälls kvisten när vi satt ute på varandan så kom de harar med icke de blev kaniner :) små söta kaniner 8 st blev dom.
Så ja smög upp mot dom men glömde ju mobilen :)
Men vi gick tillbaka igen ja och mamma :) men dom hoppa iväg men mamma smög sig på och börja jaga dom :P sötis mamma vi skulle ku få kort på dom men några kort allt :)

Men nu sova som sagt för imorgon gäller de :) IRONMAN!!

Kl 4.30 ringer de då ska vi upp fixa oss sedan åka och möta upp taxin vid Bron för kan vara svårt med parkeringar :P

Puss kram på er <3

Mammi och pappi säger god natt <3

Presentation


Hejsan Sofie heter jag är 26 år och jag har levt ett överviktigt liv och tog tag i de livet och blev ett resultat av -39kg men så pang på 1 år så gick jag upp 20kg!!!

Så nu är jag på väg igen med ett kämpande av en vilja av stål!!



 
  

Andra sidor ja gillar :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkivet

Se tillbaka på förra året


Ovido - Quiz & Flashcards