snuttetuffsan

Alla inlägg under augusti 2013

Av Sofie Karlsson - 16 augusti 2013 17:21

Jo då nu är vi på väg :)
Hungrig som ett as men annars är de fin fint sitter med min kompanjon morsan här bak :) och vi har de bra!
Cider och vin handla Anders och pappa till oss :) dom kanske siktat in sig på att supa ner oss så vi blir tysta :) hehe men vi bjuder på oss själva de är vi duktiga på!!

Vi är i alla fall påväg ner och som sagt de är ju IRONMAN imorgon :)
Så himla kul de ska bli att se alla plaska och springa och cykla imorgon vilken grej alltså :)
Ska bli häftigt bara att känna på stämningen och se brorsan tävla !! Mega fränt! Stolt syster!

Så imorgon biti kl 7.00 går starten :)

Av Sofie Karlsson - 16 augusti 2013 13:03

Jo då allt är klart fredags träningen klar fick även en härlig pratstund med J med ;) och en härlig engelsman :P
Och även mina squats är klara för idag 260 st :D härligt!!
Så nu ledigt en dag sen börjar se sista tre dagarna av squatsen :)
Sista dagen 300 st :)

Och som ja skrev igår så körde ja slut på mig själv idag :) så härligt!!
Puss kram ;)

Av Sofie Karlsson - 16 augusti 2013 11:39

Va jag har väntat på denna dag art få skriva ut denna sak ååå är så glad och lycklig inombords :)
4 veckor har gått och de bara växer inom mig hur glad lycklig och stolt ja är över mig själv!!

Folk säger runt omkring mig vilken viljestyrka du har!!!
Och de var en vän till mig Petra som skrev de åt mig och då kom de upp i mitt huve att ja har klarat gå ner 39 kg på egen hand!'
Sen hoppa upp på cykeln för trampa sig runt Vättern!! Och även de klara jag!!

Och nu då jo jag har även klarat de jag verkligeb inte trodde ja skulle klara av!
4 veckor har gått och jag är rök fri!! :)
De ni :) hihi så glad lycklig!!
Och första löppar passet efter 1 dygn rök fri FY FAN!! De va fasen värre en första gången man skulle springa 1 km shiit va ont ja fick i bröstet lungorna!!
Men nu mår ja prima :)

Haft en rök app som hjälpt mig :)
Och även sätt hur mycket ja tjänat på 4 veckor

Cigg ja inte rökt - 423 st
Tjänat ihop - 1011 kr

Heja mig!!

Av Sofie Karlsson - 16 augusti 2013 11:01

Varit på Ica och handlat nu påvägen hem.

Så massa paket i affären men kunde ju inte tvinga dom att sortera kände ja!
Så när ja betalt så kommer de Enu mera post ;)
Men ja åkte hem så får ja vänta på smset när ja kan hämta de ;)

Nu hem i alla fall och äta massa protein ;) mums!!

Av Sofie Karlsson - 16 augusti 2013 08:13

Jo de kan ja lova här ska de svettas för sista gången denna vecka!!!
Är så över taggad så de är inte klokt!
Celsius är intagen träning kläderna på och ja är på väg !!

Bomben nja det släpper ja inte riktigt en men senare idag ;)

Den snygga bilden bjuder ja på med dom snygga påsarna under mina vackra ögon :)

Av Sofie Karlsson - 15 augusti 2013 21:21

Ja imorgon är de sista semester dagen sen helg och sen är se vardag igen :)

Och imorgon ska ja gyma tidigt imorgon biti.
Sen hem äta frulle packa väskan åka och lämna vovve hos svärmor och svärfar sen far vi ner till kisa till mor och far för sedan åka till Öland och sova där i helgen för att sedan på lördag morgon kolla på min älskade bror som skall tävla i IRONMAN I KALMAR!!!
Så full späckad sista helg innan som sagt allvaret kommer igång igen!!

Sen imorgon är en speciel dag som jag även är stolt över :)
Men den bomben kommer ja släppa imorgon :) hihi

Puss kram sov så gott!!

Av Sofie Karlsson - 15 augusti 2013 18:37

Ja fy SATAN så tjock ja känner mig :/ men de tillhör semester säger dom ja har väl gått upp 4 kg ca så är över 70 strecket de känns ju inte bra alls.
Men folk som träffat mig säger tvärt om nej nej de syns inte!! Ljuger ni? Nja de syns ju inte så men jag ser de och på vågen de kändes som om ja gått ner denna vecka men inte.
Men inte lustig om man gått upp heller för ja städar ju inte varje dag nu! Som man gör på jobbet. Då jobba man plus ett sten hårt pass på gymet nu är det bara gymet.
Så kanske inte är Så lustigt sen har ja märkt de med att man unnar sig så mycket god mat på sommaren mot vad man gör på hösten,vintern och lite av våren :/ men de har väl med vädret att göra!
På sommaren skall allt vara så mycket fin lyxig mat :)

Och de med var sugen på baka idag och S och jag prata igår om nutella och shiit de kom med hem idag för ja skulle baka men ja baka liksom inte ://// ja åt av den själv men inte hela i alla fall så imorgon blir de slita arslet av sig på gymet ja lova er!!
Pisk pisk!!

Men jag längtar till vardagen igen faktiskt! Kan ja lova er!!

Ja ja slut på tjockis pratet
Ut och hämta tvätten för regnet ser ut att komma :P

Kram

Av Sofie Karlsson - 15 augusti 2013 16:48

Jo då vännen min sannasaur beställde från fitnesguru!
Hon ringde mig men var ute och klippte gräset :/ vi skulle beställt ihop. För fri fakt innan kl 15.00

Men ja Beställde i alla fall ja kunde inte låta bli :) hihi
Men de är ju för fan helt ny jävla värld!! :P

Så bara chansa på något protein pulver nu :) så de blev från fitnessguru och proteinet ONEWHEY

Och smakerna tror ja kommer passa mig :)
Sen beställde ja även två nya friska frächa hippa Shakers :)

Så nu är bara vänta!!

Fitnessguru.com

Ovido - Quiz & Flashcards