snuttetuffsan

Alla inlägg under september 2013

Av Sofie Karlsson - 30 september 2013 19:18

Ja ska nog fortsätta med de!
Gjorde det ett tag förut men sluta med det av non j*vla anledning men ska börja Med det igen man får lite mer över syn på det direkt på papper att man kanske ska vila non dag :P hehe

Veckan börja med!!

Måndag - blev de 1h
30 min kondition varva med PW och löppning (dock hade väldigt fel skor)


Men nu käka och de blir Enu mera tacos :) mmm så gott ni kanske märker att ja är ensam hemma :) hehe

Av Sofie Karlsson - 30 september 2013 12:32

Mmm sallad med taco ;)

[Bild]

2 nävsr sallad mmmmm så gott!!
Så mumsigt kommit tillbaka till kontoret nu skall försöka hinna med lite inne jobb innan ja ska ut på ärenden..

Är man ärlig kommer man så mycket längre!!

Av Sofie Karlsson - 29 september 2013 19:45

Ja hela veckan från idag till fredag kommer ja vara alldeles själv :'(

Ja fy :/ kommer vara så tomt till och med min älskade vovve kommer inte vara hemma :/ båda två ska sova hos mamma och pappa hela veckan.
Kommer sakna dom massor <3


Så lite egentid för mig själv kanske!!

Nu i alla fall duscha sen sova och ladda inför en ny arbets vecka och nya tränings möjligheter :)
Så denna vecka kanske man ska träna lite extra nu när man är ensam i veckan ;)
Matlådorna färdiga frukost kyckling och taco lunch ska nog slänga ner lite protein pulver med så ja har efter gymet.

Puss kram sov så gott <3

Av Sofie Karlsson - 29 september 2013 10:34

Jo vakna allert som vanligt denna vecka :)

Så upp hoppa och gav oss iväg ja faktiskt båda mina älsklingar följde med på morgon PW :)

Knapra ihop 4 km :) gött och nu intag av en super god lyx frukost ;) grillad kyckling mmm :)

Puss kram på er <3

Av Sofie Karlsson - 28 september 2013 20:55

Nej precis de blev vist ett löppar runda på kvällskvisten innan middagen med mammi <3

Som sagt minresaräknas eller hur?
Ja jag gav mig ut med hjälp av mamma ja var så velig ska ska ja inte nej men ge dig ut ;) så ja gav mig ut halsa en celsius nästan :P hehe
Men Gud så skönt ja gav mig ut rensa tankarna ;) andas frisk luft och hemma luften är ju fortfarande bäst!! Hehe

Och stort grattis till min älskade bror som klarade lidingöloppet och de lede även till sin första svenska klassikern!! Bra jobbat brorsan grymt år du haft!! Ironman och klassiker samma år :) grymt!

Av Sofie Karlsson - 28 september 2013 14:22

Ja just nu är jag i lilla byn kisa och ska umgås med min älskade mor <3

Men de blir inga kramar mor är förkyld :O så hoppas verkligen inte ja blir sjuk..... Handsprit i dubbla mängder ska duscha hela mammi i handskrift tror ja :) hehe
Ni i alla fall sitter ja och tittar på teletubis eller ja hur de nu stavas med med som underbara små barnen <3

Lite mys <3 så här på lördags efter middagen!
Ska snart åka ner till kisa och handla mat tills kvällen som ja ska bjuda mammi på <3
Nu när hon är sjuk :)

Just de så här ser ja ut idag :)

Nya jackan från Bubbleroom :)

Hejsvejs så länge!!

Av Sofie Karlsson - 28 september 2013 10:12

Jo då klock fan om säger så ringde kl 5.50 :/ suck men upp kissa så gick ja och la mig igen ;) hehe

Men när ja gick upp förut så innan ja klädde på mig asså har ja blivit tjock eller har ja blivit tjock?
74 kg står de idag och ja känner mig inte så tjock :/ hmm måste vara musklerna som är svullna sen i torsdags :P får vi hoppas!
Men ja tjuter inte för de ja blickar framåt och blir bara bättre och bättre med regelbunden mat intag och sov intag och de ja måste lära mig är inte stressa stress stress stress och inget att skylla ifrån sig på något annat men ja börjar nog tro snart att så duktig ja varit med mat osv så har ja gått upp lite så börjar snart tro att stressen stroppar mitt välmående :/ vet inte men ska börja tänka på de!

Men nu kaffe intag i mina äskade älsklingar <3

Puss kram

Av Sofie Karlsson - 27 september 2013 20:27

Jo då och de blev soff läge kan ja lova när ja kom hem :) Gud så skönt lite trött var ja!
Men vi åkte in till stan för tänka på va vi skulle käka ;P

Så de blev kebab talrik mmmm och ja ja ja inte så bra men det är ingen godis påse :D de är ju i alla fall käk.

Så nu mys med älsklingarna :)

Puss kram på er <3

Skapa flashcards