snuttetuffsan

Alla inlägg under september 2013

Av Sofie Karlsson - 16 september 2013 16:35

Jo då känns som om man skriver om samma sak varje dag nästan :P

Men idag är en sån där vanlig dag

Jobbat och gått bra endå tycker ja :)
Så var de gymet och Dom känner mig för väl nu tror ja :P dom ser liksom när de är sisådär!! Och idag är en sån dag känner ja kommer ingen vart med träningen känns de som :/ men de har säkert hänt massor!! Ont här och där!
Men gick bra på gymet endå blev 50 min kondition blandat med löppning!
Kändes kanon endå tycker ja men ja måste köpa nytt headset för ja hör ju fan inte musik i iPhone lurarna As dålig kvalité på dom!!!

Maten gott super en så länge :)
Så ikväll blir de falukorv de va super länge sen :)


Puss kram så länge!

Av Sofie Karlsson - 16 september 2013 07:19

Jo då har man intagit frukosten ;) med smothie och ägg ;P

Så nu är ja laddad för jobb till lunch :)
Så blir kontors jobb och två hs kunder så de är en lugn måndag :)

Så puss kram på er <3

Och det är en glad måndag <3

Av Sofie Karlsson - 15 september 2013 21:02

Jo då veckan är nästan helt klart planerad ;)

Jobb varje dag är de som gäller och även ringa nya kunder :)
Och planera in vad man vill med jobbet me känner ja!! Fick en kick efter helgen :)

Sen är de gymet och denna vecka kommer en ökningen ytligare på gymet så satsa hårdare :D
Ett löpp pass med brorsan på onsdag så de ska bli skit kul :) LÄNGTAR!!
Skall även tänka ytligare på maten :) så man slipper svullnad mage och gå och fisa en massa :P
Så att bara fixa matlista för veckan som skall kollas över :) så den blir perfekt :)

Men nu duscha och sova, puss god natt <3

Av Sofie Karlsson - 15 september 2013 13:22

Blev väckt av mina två små älsklingar idag <3 som alltid hinner upp före mig och fixar med frukost <3 älskar dig Babe!!!
Så hunnit med kollat på film as bra <3
Sen diskat för diskmaskin aset har stannat!! Blinkar och har sig :/
Så hyresvärden kommer väl hoppas ja han sa de i alla fall!!
Men ska åka in köpa ny tvättställning eller ja älskling får köpa ny :) för han som tog sönder den :P hihi
Så även köpa in mat til veckan som kommer :) planera planera planera är de bästa!!

Så puss kram så länge <3

Av Sofie Karlsson - 14 september 2013 20:10

Ja de kan man verkligen säga :)

Grymt mycket folk på mässan och många kunder man fått prata med :) och även kunder man skall kontakta nästa vecka :) !!!! Super kul!
Haft skit kul med grabbarna idag :)
Bästa mässan hittills!!!
Idag var en sån dag som ja älskar mitt jobb ja fick verkligen tillbaka den känslan idag <3 så underbart !!!

Men nu tillbaka till nuet !!
Just intagit 2:a rätten <3
Först en Skagen macka <3
Och nu intaget en fläsk ytterfile <3 med en MASSA vitlök intryckt i den älskade köttbiten :) SUPER GOTT!!!

Nu väntas bara hemma gjorda choklad mousen <3

Puss kram på er och hoppas ni haft en kanon dag <3

Av Sofie Karlsson - 14 september 2013 08:57

Jo då idag är de jobb på bommässan :)

Men börjar inte förns 12.00 :)
Så ska bli skönt kunna umgås mer med älskling <3 sen när ja slutat ska vi åka och handla på maxi för göra
En fin middag till kvällen :) <3 3 rätters kanske :) massa mys ska se bli <3 längtar!!

Så ny duschad och ligger mysser i soffan med älsklingarna <3
Så jag har de jätte bra just nu känner ja :)

Puss kram på er <3

Av Sofie Karlsson - 13 september 2013 22:09

Jo vilken dag den börja med en underbar sovmorgon till 6.30 ;) sen klä på mig och åka till jobbet för en underbar frukost! Med chockerande möte bara så där.
Eller ja var ju inte med på mötet så att de känns ju verkligen att ja inte sköter mitt jobb men men nu är de ju löst i skönt.. Sen körde ja snabb mage.
För tiden drog iväg för prata med J hon jobba förmiddag :) och M var där med så fick ett par ord med honom med :)

Sen tillbaka snabbt till kontoret svettig och dan så hälsa ja på två st som var dör nya ansikten som laga våra skrivare eller något :P men ja viska till Kajsa ja hoppar in i duschen :)
Så hoppa in där och gjorde mig vacker!! Så iväg för akut köpa skor för mina ed skor är sönder :/ men väl framme så hade ja fel byxa hitta inga snygga skor :/ så fick bli löppar skorna som mamma sa till mig sköna skor!! Och de ör sant.

Sen tillbaka till kontoret igen för slänga i mig lunch :) revbenspjäll och Zero. Men så drog vi till BOMÄSSAN :) för sälja oss!! Hehe men lugnt för lugnt ett tag men sen kom de allt folk och vi prata med massor idag :)
Men när vi hade gjort vårt så drog vi :)

tog fredags mys så drog till Ica köpte taco och så hem och inte ensam med världens jävla migrän :///// urs
Idag fick ja käka med älskling som jag inte gjort på 1 mån känns de som :/ men helt underbart att inte få äta själv :)
Så väl ätit somna ja på soffan för massera migränen så dämpa de. Vakna vid 21.00 tror ja så hoppas ja kan sov i natt :P
Chefen gav mig sovmorgon imorgon för han tyckte synd om mig att karln äntligen ledig och ja får jobba så han kunde inte ge mig hel ledigt :/ synd skulle sprungit bysjöloppet annars.. Men men börjar jobba kl 12.00 imorgon :) så hoppas vi ses!!

Annars då är de 2 MÅNADER rökfri :) SÅ JÄVLA SKÖNT!!!

Puss kram

Av Sofie Karlsson - 12 september 2013 21:00

Ja de går fort när man har roligt och trevligt med världens bästa mamma <3

Så blev inhandlat lite idag i alla fall :)

Det fina armbandet fick jag av min fina mor <3

Fin korg va ? Ja är riktigt nöjd så bara filtarna som skall i :)
Köpte även 16 oss strumpor för 100 :) alltid ett måste eller hur Sara ? :)
Sen blev de silverputs medel super bra :)

Sen när vi gick ut från marken så är alltid ett måste på marken att köpa skum toppar ;) eller va man säger men köper 2 lådor annars men inte idag för nya livet liksom :) 1 st skum blev de och mums så gott de va :)
Är riktigt laddad på va ja vill målet skall ja nå till jul ;)

Men imorgon är de jobb som gäller :) har inte bestämt mig om ja ska gyma förmiddagen eller kväll ????
De är så ja har lite konstigt schema imorgon jobbar 12 - 18 på bomässan sen vill ja finnas till hands på jobbet om teamen vill ha hjälp med något :-) så ja åker in till kl 7.00 som vanligt käkar frukost ihop med kollegorna :) så får vi se ja tar med mig grejer ifall ja gymat innan :)

Nu slapp med älskling som kommit hem <3 han ledig i helgen och ja jobbar :/ typiskt !!

Men puss kram fina ni <3

Presentation


Hejsan Sofie heter jag är 26 år och jag har levt ett överviktigt liv och tog tag i de livet och blev ett resultat av -39kg men så pang på 1 år så gick jag upp 20kg!!!

Så nu är jag på väg igen med ett kämpande av en vilja av stål!!



 
  

Andra sidor ja gillar :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkivet

Se tillbaka på förra året


Skapa flashcards