snuttetuffsan

Alla inlägg under september 2013

Av Sofie Karlsson - 9 september 2013 14:51

Jo då tog min power napp när ja kom hem! Ska bli skönt att komma igång med träningen igen :) för slippa den här tröttheten ja alltid får när ja inte är hälsosam på gymet. Så kommer tröttheten direkt :/

Men skulle ju fika med Clara och de gjorde ja med :) underbart! Men skulle ju handla på Ica maxi med men de fick ja inte :/ chefen ringde du är inte på kontoret va? Nej maxi svarar ja snällt du har inte lust???

Ja jag åker till jobbet så 5 min på mig dit för de sa han till grabbarna som stod och vänta att ja skulle komma på :/ jo då snabba fia klarar allt!
Så fick in skrivarn på kontoret tur grabbarna var starka 200 kg skrivare kom in på kontoret så nu jävlar ska de skrivas ut imorgon och faxas ska bli kul ;)

Men ja fick sen lunch som vanligt!! :/ lustigt att aldrig mina tider kan hållas!
Men köpte mig en hel stekt kyckling så var ja smart så kan ja ta de imorgon med :) gott och massa sallad!!

Men massa ja missa att köpa så måste åka till affären igen :/
Så puss kram så länge :)

Av Sofie Karlsson - 9 september 2013 11:10

Jupp jupp
Då är man tillbaka igen efter förskylningen ;)

Blev 30 lugn PW skulle gått längre men var tvungen att hoppa av höll på kissa på mig :P
Så blev plankan och andra core övningar :)

Men nu sitter ja och inväntar Clara på maxi för en fika :)

Puss kram

Av Sofie Karlsson - 9 september 2013 08:28

Jo då var de äntligen måndag eller va säger ni :) hihi

Och jag har haft mardröm i natt drömde att ja rökte :/ Gud så besviken jag blev på mig själv!!
Ja grät också men vakna och insåg att de var inte sant de bra bara en mardröm :) då blev de en bra måndag!!

Så sitter på jobbet trixar och fixar och gamla kunder ringer in och skriker att dom saknar oss :) så glad man blir då <3
Så blir att vända om ett schema vi har med för kunder inte kan ha visa tider suck :/ men va gör man inte för kunden :)

Puss kram hoppas ni får en toppen dag!!

Av Sofie Karlsson - 8 september 2013 20:45

Jo de kan man verkligen säga :P

Känns som om man käkat hela dagen :/ fick för mig att baka förut så nu har karln muffins att ta med sig när han jobbar :P tog en sen räckte de för mig!
Så tog min sista måltid nys en skål med daim glass :P så nu ör de färdig frossat tillbaka till bra mat och träningen imorgon :) och jobb så såklart :)
Känner en viss glöd inom mig och ett stort tack mammi för all pepp <3
Och längtar tills onsdag då ja får se mammi igen <3

Hoppa in i duschen och sen slänga sig i sängen och hoppas ja vaknar pigg :)

Puss kram <3

Av Sofie Karlsson - 8 september 2013 14:22

Ja det är skrämmande så fort de går :)

Och då är de måndag imorgon och de är väl så man börjar sitt nya liv med träning och mat måndagar liksom :P hehe tänkt att allt funkar så bra då måndagar liksom :) hihi

Men i alla fall imorgon så är det jobba lite först på morgon kvisten till lunch i alla fall.. Sen drar ja till gymet och promenera lite lätt och köra lite armar. Sen får de räcka för då. Skall även väga in mig :) hoppas J är där och M så ja får snacka av mig lite inte varit där på 2 veckor....
För axel inte bra och knä inte bra!!
Skall även fixa mat schema inför hela veckan och tränings schema för Max 3 dagar i någon form av träning i alla fall...
Ska njuta av promenader i den härliga solen som min älskade vän Cissi påminde mig om häromdagen när ja var deppig <3

Så planera planera massor :)

Puss kram <3

Av Sofie Karlsson - 7 september 2013 21:12

Ja då har man kommit hem igen till det ensam huset på landet!!

Jo idag efter frukosten körde ja in till stan för köpa en present till min lilla älskling Nils <3
Sen for ja hem hämta bitzi och sen ner till lilla Kisa så ringde bror för viste att mamma skulle sova för hon haft vaken natt, så ringde bror så åkte hem dit och gav Nisse presenten och han blev glad :)

Söttis <3

Så nu kan han ses med pappa och laga och pyssla med mamma med :) hihi och hjälpa till i nya huset med!

Så bror och ja tig en kaffe och snacka lite så skönt att se att han mår bättre <3. Men vid 2 hugget stack vi till kjättestorp så Nellie åkte med mig och Nisse med pappa så rally och föraren hem :) hehe
Mamma blev paff när vi kom hon viste inget :) hihi älskar att överraska människor i min omgivning <3
Så Nellie och ja hoppa ut och dör satt fina mamma och sola :)

När väl brorsan och Nisse kom så gick mamma och ja ner med fis ungarna för vattna i växthuset och de växer som ogräs shiit va gurkor och tomater och paprika dom har!!
Så plocka av massor och ungarna snabbt framme och tog varsina gurkor :)

Så sagt hej då till bästa ungarna och bror så myste ja med mamma i raggmunks och bacon lukten :) så snacka lite och så sa hej då till henne med pappa får ja träffa i veckan han hann inte komma hem innan ja stack för mamma o pappa skulle ha främat.

Så nu hemma och ensam i vanlig ordning! Men kude lika väl varit hos fina vänner på kräftskiva i Sörmland!
Men så sitter ja här karln jobbar och de med halsen ställer till det igen för mig!! Men håller tummarna.. Men nu myse te de lite :)

Av Sofie Karlsson - 7 september 2013 09:29

Ligger och drar mig fortfarande i sängen seg i kroppen och krasslig hals :/ urs..

Jo vist förstår ni Tjejmilen är idag och jag bestämde mig att inte åka upp på de för att utsätta kroppen för en mil när man varit sjuk :/ så får hoppa de känns ju sådär när man betalt med :/
Men men sånt är lite, får försöka bli frisk i stället skulle ju vara skönt så ja kan få börja träna bort allt fett man fått tillbaka och tänka extra noga med maten för de gör ja inte när ja är sjuk :/ orkar inte!!

Men nu upp käka frukost :) puss kram

Av Sofie Karlsson - 6 september 2013 21:33

Jo då även denna fredag :/
Älsklingen fick jobba mera!

Så sitter och tittar på en bra film - livet från den ljusa sidan. Mycket bra!
Sen sitter och fuderar på livet och livet just nu är min kropp hatar att inte få träna de är så sjukt deprimerande :/ jag är sån mår så dåligt att äter onödigt god mat och slarvar m,m så har ja alltid varit ja liksom släpper allt lustigt nog.

Och ja hoppas ja skulle kunna börja springa i veckan se om ja pallar de ja kanske börjar i helgen men vi får se. Har en sån himla himla toppen bror som peppar mig till tusen ringer och kollar hur ja mår och så vidare :) ja blir så glad <3
Men fortfarande snorig :/ lite seg i halsen men de kommer nog sitta i ett tag som vanligt.

Men nu ska ja mys vidare <3
Puss god natt <3

Ovido - Quiz & Flashcards