snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2013

Cirkel & välta däck :D

Av Sofie Karlsson - 26 oktober 2013 16:47

Shiiiit vilket grymt pass och faaaan va gryma vi var!!!

De var en cirkel träning med mycket konditions träning :)

knäböj med en "tung" keting
Släde med ca 60 kg på
Slå med släga mot däck :)
Biggest losser övning REP ha dom i rullning hela tiden ;)
Sen sist men inte minst VÄLTA DÄCK! vet ej va däcket vägde men tungt var de!

45 ca * 3
Och körde i par så ja och Sanna körde. Så när hon körde vila ja och tvärt om!
Sen vila 1 min mellan grenarna.

Så när de var klart blev de TABBATA!!
Springa och samma sak som ja gjorde igår med M så springa fram och tillbaka fort satan 20 sek vila 10 sen påt igen..

Så när vi var klara så var alla klippt slut och jag är lite sträv i halsen efter allt peppande och skrickande själv :) hehe
Men Sanna och jag slängde oss i soffan efter åt och jag gick och köpte en bar något var ja tvungen att ja slänga i mig :) hihi


Svettiga och dana satt vi och prata i 1,5 h :) hehe fick även kaffe av snälla M eller Sannas M :) hihi vi har varsin M. Men Min M fråga va fasen sitter ni kvar? :) hehe
Men vi hoppa upp och gick till budo fitness som ligger gatan bort :) skit snygga kläder :)
Men så vidare mot gymgrossisten som öppnade i Linköping idag :) Gud en hel ny värld alltså!! Shiit va saker pulver m,m :) får väl gå dit non dag det är lugnt så man kan få en rund vandring kanske :) hehe

Men väl hemma så blev de mini sen lunch

Så 4 passet denna vecka imorgon blir de vilo dag för måndag är de PT dags igen!!!
Så ja är fasen värld att vila imorgon!!

Nu 3 h efter så ska ja hoppa in i duschen :) hehe

Puss kram på er och som vi prata om förut dont wich for it work forit

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Skapa flashcards