snuttetuffsan

Alla inlägg under oktober 2013

Av Sofie Karlsson - 26 oktober 2013 11:36

Jo då idag skall ja dejta vännen Sanna :)

De skall bli ett laddat pass med att slänga med rep och välta däck ;) så jävla kul!!! Det är något kg alltid velat enda sen jag såg brorsan tävla i starke man :) hihi
Så M sa igår att de tyckte han att ja skulle på ;) hehe så fråga Sanna om hon ville med och de ville hon så dejta med henne idag <3

Så puss kram så länge

Av Sofie Karlsson - 26 oktober 2013 00:00

Ja shiit vilket FAN pass :P vilken träningsvärk jag hade /har
Och M frågar taggad? Jo då men sån jävla träningsvärk :P hahaha ett garv ifrån honom!!
Men nu vågen visa 1 kg plus men de gör mig inte så mycket jag mår bra känner mig inte upplåst men skall väga mig nästa vecka igen för se om de var för sluttampen av mensen.
Men känner jag tömd på något vis.

Nu till passet då :P Ja jävlar!!

Squats med skivstång - 17kg
Hoppa upp så jag höll uppe mig själv i 1 min ca fan va svag ja var där.
Sen pumpa bröst med hantlar och så vidare till utfallen fast från en "höjd" va fan heter de Gud en plint typ eller kan användas i pass??? Ja ja ni vet säkert va ja menar :)
Men även där hantel i handen.
Så ut köra lår maskin och köra en dragmaskin typ :) hehe fan så jobbigt!! Men gick kanon!
Sen trodde ja de är väl slut här tänkte ja men nej in i stora salen så frågar M va vill du ha för musik? Hård rock något skrikit m,m hehe ja då så satte på de ja ville ha och så skulle ja springa fram och tillbaka i salen fort fort fort och Gud va jobbigt och fasen va blåser ja kommer då känner ja :/
Sprang barfota.

Men Gud va trött ja kommer vara imorgon :P hehe men nu sova så ja orkar upp för bästa passet imorgon D
:) välta däck :P

Puss kram och tack för ikväll Actic för festen och tack brudar <3

Av Sofie Karlsson - 25 oktober 2013 13:01

Jo då mina älskade ägg skall ner i kroppen :) mmmm så gott!!
1,5 h kvar till start! Då skall vi vägas och bli fredags dödad av M :/ eller ja mig själv egentligen :) hehe ska bli fint men jag st fortfarande en grym jävla träningsvärk!!! Shiit alltså de var länge sen men nu vet jag hur ja ska komma åt min ben muskler får sällan träningsvärk tyvär :/ älskar träningsvärk!!

Så äggen kokar

Och jag är laddad de är ju fredag och PT träning :)

Av Sofie Karlsson - 25 oktober 2013 08:37

Jo får hoppas de :) hehe

Nu kontors tid en stund sedan skall ja iväg en sväng och handla lite sen tillbaka kolla till det med bokningar skriva ut kartor m,m sen kl 14.00 då blir de bort mot Skanska för tömmning av soppor ;) sen slutar sofflan för dagen!!
Och träningsvärken ja den sitter kvar :P de blir fint i eftermiddag när ja ska träna med M :) hehe

Så förvarna kompisen att ja kanske inte kan gå i kväll :/ de är ju Actic party på platens ikväll med hälso buffé med :)

Så jag laddar upp med en sån här idag :)

Av Sofie Karlsson - 24 oktober 2013 18:08

Ja jag har nog gått och gnällt hela dagen frustat och stönat :) hehe

Ja shiit vilken träningsvärk jag har i mina ben sen tisdags passet ;)

Men idag blev de 15 min löppning fullt öss sedan hoppa ja på crosstrainern i 10 min

Idag körde jag även på pink både Line t-shirt och rosa hörlurar!! <3

Men Gud vilken puls och fasen va svetten spruta om mig!!! :) göttt
Sen hoppa ja vidare till lite gäddhängs övningar ;) hehe och mage..

Och nu hemma inväntar mat och jag ligger och har sån grym jävla träningsvärk!!! :P
Shiit ska träna med M imorgon jag kommer fan inte kunna gå
Imorgon!!! :/

Av Sofie Karlsson - 24 oktober 2013 16:08

Ja shiit de var länge sen :)

Jag var med jobbar kompisen Joel till ett företag idag och skulle räkna på städning och kostnad förstårs :)

Så när vi gick där ifrån så sa Joel jag tänkte så här bla bla så jag ska göra en egen offert :) så ska bli kul maila honom imorgon så får vi se hur fel ja tänkt :) hehe

Så första hem läxan sen lång tillbaka :)

Av Sofie Karlsson - 24 oktober 2013 08:04

Haha hihi haha hihi haha hihi :)

Ja de är torsdag och vakna någorlunda pigg endå :) men jag st träningsvärk!!! Hahahaha så jävla gött och i låren som jag sällan får träningsvärk i!!!
Så grymt nöjd över de tänker ni hur kan man vara nöjd med träningsvärk :P hehe men jävligt gött!!

Nu sitter på jobbet inväntat Kicki för åka och kolla på ett sanerings jobb plus åka ta ett extra städ!

Puss kram på er <3

Av Sofie Karlsson - 23 oktober 2013 18:13

Ja det är något ja verkligen vill göra nu!!!
Var så himla länge sen nu!!
Har så mycket negativ energi som skall ut ur min kropp som tyvär samlats på sig under flera månader och tur man har andra i sin omgivning som kan lyssna på mina problem eller min vardag <3 och förstår!

Men nu är de för mycket lite här och där!! Mig själv ja jag har precis kommit tillbaka från ***** så andra veckan av träningen är igång och igår kändes de kanon och ja ökade!! Så känns toppen en så länge... Men de är just de man vill ju så mycket för man kan!! Men sakta men säkert!!

Så fokus på sig själv är de bästa men man måste ju också få säga att man är duktig och vad man själv gör eller gjort idag!! Och samtidigt lyssna på andra!! Glöm aldrig de...

Nu äggröra/ omelet med lite skinka och plocka och dona i kväll så slipper ja de imorgon kväll ;) för imorgon är de egen tiden som gäller!!

Puss kram på er <3

Skapa flashcards