snuttetuffsan

Alla inlägg under oktober 2013

Av Sofie Karlsson - 22 oktober 2013 17:11

Ja de kan man verkligen säga :)

Efter jobbet så stack ja iväg till actic :)
Snacka om allt och lite till med J och tog en celsius :)

Så idag körde ja cardio on crosstrainern :)
När ja drog där och trampa så var i mina egna tankar kom M bakom mig och smile stort :) då blir man glad han håller koll och känner igen en :)
Så när ja kört 10 min så stack ja in i the BIG ROOM :) körde 5 kg tygd i ländryggs övningen och shifta med 14 kg med knäböj och så såg jag någon komma in i ögon vrån så var de M som kom in och kolla hur de gick :)
Och kolla hur ja mår :D man blir så glad!!! Så jag håller tummarna så fredag blir de ny PT träning göööt

Så sen körde ja färdigt passet ja satte ihop och vidare ut till benpressen och en annan ben maskin och sedan situps..

Och benen bara skaka när ja gick hem :P göööööt!!!!

Av Sofie Karlsson - 21 oktober 2013 22:23

Ja nu är de verkligen höst när man åker på ljus party :)

Tog med mig Sara in till vännen Sanna som skulle vara värdinna för kvällens visning <3
Hennes vän var där och pratade om partylite :)

Jag och mamma hade present kort sen förra årets visning ja hade för ville ha glolite ljus dom är så himla fina men fick dom inte så då fick vi presentkortet i stället men ikväll var samma vara till extra pris igen men så dåligt att vi kunde inte handla med presentkortet på de som var extra pris på!!! Men men ville inte chansa på att ja fick dom där ljusen i år heller för kanske fått present kort igen!!
Men ja beställde en grej till mamma som hon kommer bli glad för <3
Och bara ljus till mig själv :) vitasnöbär, jordgubbrabarber och mullbär :) mmm så gott!!

Men nu sovdags så ja orkar upp imorgon biti!
Så puss kram på er alla <3

Av Sofie Karlsson - 21 oktober 2013 14:46

Ja de är fan inte bra!!

När ja satt på kontoret idag fick jag hejda mig kände ja och be om ursäkt för man är så stressad :- / fixa de fixa hej och hå!!
Så nu hemma och vill bra att klockan skall ticka på så klockan blir 16.00 så ja kan få slumra till utan att behöva svara!!
Så jag kan vara utvilad tills kvällen för ska iväg då på ljus party..

De bränner i bröstet av allt stress fick hoppa gymet för jag var så stressad och de bränner i bröstet....
Så hoppas ja kan gå imorgon!

Nu ska ja försöka vila!!

Av Sofie Karlsson - 20 oktober 2013 20:47

Ja de är väl lite så va?

Man ska göra sin egen grej träning,bilder,uttal bla bla bla

Ja jag tränar för ja vill må bra
För ja vill gå ner i vikt
För ja vill bli bättre
För ja vill bli starkare
För ja vill få snyggare kropp
För att jag bara VILL!!!

Ja de kanske är så
Man är en inspiration men den går ju till en viss grens också!!

Men puss kram på er <3

Av Sofie Karlsson - 20 oktober 2013 18:03

Jo då var de söndag igen :/
Känns så där känner att jag inte hunnit med alls så mycket som ja velat men men skönt endå att bara va!!

Status om träningen sisådär!!!
Halsen är som den är krånglar och efter helgen så blivit värre!!! Men de släpper nog snart. Jag starta försiktigt förra veckan i alla fall så hoppar på min andra vecka från sjukdom.
Så håller tummarna !!

Så nu maxi kändes ju nödvändigt att handla "ALLT" detta hehe men mys kväll så nu hem och koka ägg för ikväll blir de ägg macka!!!

Och SOLSIDAN!!!
Puss kram på er och hoppas ni haft en kanon helg!!

Av Sofie Karlsson - 19 oktober 2013 19:30

Ja idag se de dags för mammas
Och min visning på Väskeriet i kisa!
Min släkting som säljer väsker smycket m,m :)
Gud så fina saker men ja tog en väska svart ap snygg!!
Sen ett armband som ja sett länge på facebook!

Sen så fick vi köpa för 300 var till så tog ett armband till + att vi fick 50% på varorna! :)

Asså shiit va det drog i shopping tarmen!! :) hehe
Så tog en grej till :) en lite större weekend väska :) as snygg!

Så mega härlig dag :)

Så hoppas ja får energi av detta till annat <3
Nu fortsatt mys med älsklingarna <3

Av Sofie Karlsson - 18 oktober 2013 16:51

Ja så jävla grymt !!!

3 månader plus och ja det är ju plus med 3 månader RÖKFRI!!!

Asssså shiiiit va ja är bäst!! :D

Av Sofie Karlsson - 17 oktober 2013 20:54

Jo fått ett tips och hon håller sig frisk!

Så att nu har jag tagit första tuggtabbleter med :/ goda? Nej!
Men men in i kroppen ska de!

Så hoppas på resultat!!
Så med de säger ja god natt puss kram :)

Ovido - Quiz & Flashcards