snuttetuffsan

Alla inlägg under oktober 2013

Av Sofie Karlsson - 12 oktober 2013 22:14

Ja shiit så underbar dag <3
Min älskade vän bulan har varit hos mig idag <3
Så väl inne i stan så tog vi en mys fika innan shoppandet börja :)
Först nya kläder åt kära vännen <3<3
Så härligt gå och strosa runt och inte känna någon stress :)
Men hitta lit ja med nya örhängen, halsduk linne m,m
Köpte även öron ljus :)
Gud så mycket vax de fanns där inne :) hehe Så tack bulan för hjälpen :)

Så nu tar de väl inte så jätte lång tid innan ja får träffa min fina vän snart igen så ja sa vi kommer om 1 månad :) innan jul i alla fall!!

Så haft en toppen dag :)
Men tyvär mycket kolisar idag :/ men va fan gör de !! Ja jo min mage mår inte bra men de får han ta!

Så måndag känner ja mig taggad ska även lägga in ett pass med PT med nästa vecka ska nå mitt mål så gott ja kan innan jul!! 65 kg så nära som möjligt just nu ligger ja över 70 strecket :/ men ja mår bra men ja ska ner :)

Nu sova så puss kram <3

Av Sofie Karlsson - 11 oktober 2013 20:26

Ja vilken dag ;)

Morgon så upp krama min fina man <3 sen fixa sig och dra till jobbet!
Koka sina ägg och fixa en kopp kaffe så är man igång ;)

Inne jobb blev de idag ganska lugnt fram till efter middagen då en ny kund ville ha FP men blev fel dag så försökt hela efter middagen nå denna person men inget svar! Så en bokning som ligger på fel dag man vill ju att allt ska vara korrekt innan man går hem perfektionist :P ja lite kanske hehe!!
Sen ett team som var med om en liten jobbig sak i eftermiddags man är inte bara städare utan man är både kurator m,m
En stor kram till er tjejer <3 och bio biljett till er de är ni allt värda!!!

Så 16.00 slog klocka när ja stack hem så landa på blomsterlandet handla Ljung och brydnads kål :) så blir plantering imorgon han ej när ja kom hem :/ men så vidare till Ica och kliver ut och så är de non som sticker ut huvudet från en bil vid entrén säger hej hej hej hej tänker vem är de hälsar han på mig :o men Gud en väldigt nära vän som vinka och heja :) så stod och prata massor härligt och prata massor med deras fina dotter <3 hon är så söt!! Så himla kul att se er :) ses snart!!

Så va lycklig man kan bli av Lite vänskap så love you al!!!

Men nu ni sov dags snart min man somnat i soffan :P jag är snart där ja med hehe men puss kram på er och kolla mina söta strumpor <3

Av Sofie Karlsson - 10 oktober 2013 21:33

Ja Strykning de är så oerhört jävla tråkigt!!!
Ja jag hoppas verkligen ni håller med!
Ja fy jag förstår verkligen varför kunder frågar om man kan stryka åt dom!! Ja för de är tråkigt!!
Har hört till och med dom som stryker trosor och kallingar strumpor men hallå??? Skojar ni med mig? Men de ska tydligen vara sant!!

Så ja börja med strykningen efter maten för de hade ja gott
Om tid för :) åt ju tidigt för en gång skulle så kl 19.00 så va fan ska ja göra? så fixa dom nya gardinerna :)

Jaja dålig bild men orka inte resa på mig ville bara visa dom :P haha

Men dom är uppsatta och jag har även pysslat till de i kväll men är inte riktigt nöjd en men ni får mer bilder senare i helgen kanske redan imorgon men en bild får ni nu men inte hundra mycket pill innan de är 110 hemma ;) hehe men fint blir de ju!!

Älskar allt pyssel <3

Imorgon ni är De fredag <3 äntligen!
Så blir shoppa blommor innan hemfärd <3
Hejsvejs på er :)

Av Sofie Karlsson - 9 oktober 2013 19:58

Ja de är nog något ja haft svårt för i hela min uppväxt tyvär ://

Varför är det så?

Jo för jag har aldrig fått höra hur duktig man varit eller fin, söt m,m
Jag har alltid varit den tjocka fulla feta äckliga saken som ens gått i ett par skor! Ja de var många som tyckte de i alla fall! Men nu dom senaste åren eller ja dom senaste 3 sen den dagen ja börja med vikten så när man gått ner massor i vikt så börjar folk tycka att man är så duktig och fin bla bla bla man börjar synas för folk för all fett börja försvinna från sin kropp..

Ska de vara så att man inte är värd något när man tjock??

Alla är lika mycket värda!!!
De tycker ja punkt slut!!!
Sen är det upp till var och en hur man vill leva sen är det ett helvete skall alla veta vare sig man ska ner i vikt eller upp!!!

Och om man får beröm om man gör något då! De är heller inte så vanligt jag har alltid varit den personen som varit tillbaka dragen varit tyst inte sagt va man tyckt och tänkt :/ det är en helt annan idag kan ja säga och ja och då har jag fått höra hur duktig man är och inte fan trodde folk att lilla ja skulle klara VÄTTERNRUNDAN nae de var de nog inte men den som trodde på mig från dag 1 var min älskling han sa de där klarar du lätt!! Han stötar mig i allt va det en nu är!! Älskar dig <3 och ja trodde väl knappt själv att ja skulle klara de men de gjorde ja och de har jag idag att se tillbaka på när jag skall hoppa på andra saker !!

Så när skall man lära sig att sträcka på sig och suga åt sig all beröm och belöning man fått genom åren och månaderna????

Puss god natt <3
Och påtal om vara duktig älsklingen ligger på andra sidan soffan och tuggar Ferrari bilar :/ men ja står emot!!

Av Sofie Karlsson - 9 oktober 2013 16:01

Ja fy :/ jävla huvudvärk som slog till nu på eftermiddagen :/
Dåligt vatten och mat intag idag !! Tyvär:/ men i med värk tabletter så är man fitt for fight igen :)

Men lite slapp vid tv jag följer ju dom riktiga hemma fruarna i Beverly hills :) hehe så puss kram <3

Av Sofie Karlsson - 8 oktober 2013 20:00

Ja herregud så sjukt gott de blev lite kaxigt när man får sägat själv :) hehe
Men sjukt gott!! Haha

Skall även käka tidigare en vi gjort förut har de ju blivit kl 19.30 typ och de är ju inte så bra sen lägger sig efter de några timmar senare :-/

Men ska ändra på de nu i alla fall jag så får killen värma middagen när han kommer hem i så fall för han jobbar senare.
Man måste ändra på lite saker om de ska kunna funka :)

Men morgondagen skall ja jobba känner mig bättre men de är på rätt väg i alla fall :)
Så imorgon då vardagen tillbaka och alla rutiner.. käka och inte käka :P

Men nu kvälls rutinerna dusch och tv slapp puss kram <3

Av Sofie Karlsson - 8 oktober 2013 18:47

Japp ikväll blir det köttgryta <3
Och jag ber till gudarna att de kommer smaka så de luktar i hela huset :) de är nog så att soffan han lyckats :) för en gång skull!
Så bara vänta på brokolin ska bli klar sen göra en sås på de :) I med grädde så blir de mumma!!

Ni kommet få info sen om de dög :) hehe puss kram

Av Sofie Karlsson - 8 oktober 2013 12:30

Ja de känns som de börjar släppa mer och mer.

Men man är väl allmänt seg när man ligger hemma bara. Men sovit så mycket ja kan :)
Så hoppas de kan släppa så man kan hoppa på träningen denna vecka igen fast själv flyttar PT h tills nästa vecka i stället.
Även gjort ett mat schema tills bästa vecka nu får de bli ordning och reda :) känner ja och bra med träning försöka börja löppa mer ute innan de är försent och njuta av den friska luften och innan man planerar inomhus träningen till vintern :)

Men nu ska ja vila Enu mera och. BLI FRISK!! :) hihi

Ovido - Quiz & Flashcards