snuttetuffsan

Alla inlägg under oktober 2013

Av Sofie Karlsson - 7 oktober 2013 20:40

Ja fasen bli frisk nu tänker ja :)

Fick ju avboka passet med M idag :/
Jävla shiit men. Sovit som en gris idag i stället :)
Igår var vi ju och handla köpte godis :/ men jag har gått och tänkt på de där det är nästan som om man känner att de är ett brott om man skulle käka socker eller dålig mat har ni tänkt på det själva non gång?
Att man ska må så dåligt för man ätit godis m,m men 1 gång i månaden skulle ja säga är helt ok !

Men man säger man ska vara så duktig med maten m,m hej och hå men varför ska de bli sån skuld på sig själv och varför ska man göra de så komplicerat ? Ja fan va tänker man. Men ibland så dyker de bara över en själv igen!
Man måste fixa non deal med sig själv köra sten hårt 1-2 V sen non slags belöning sen köra igen den borde ju funka :) men ska bli frisk först!

Puss kram på er <3

Av Sofie Karlsson - 7 oktober 2013 11:33

Ja känner mig sisådär men måste gå upp käka frukost nu..

Är mega hungrig. Så käka ta de lugnt duscha lite så måste ja åka in till stan i alla fall :/ jävla shiit men men tar inte så lång tid..

Min lilla vovve känner sig hängig med tror ja ;) haha <3 älskade monster

Av Sofie Karlsson - 6 oktober 2013 21:40

Ja blivit något fel på bloggen inläggen har inte kommit upp på fejan kanske skönt tänker ni :) hehe
Så ni har missat en del inlägg om ni inte varit inne och läst i alla fall :)

Men jar sjuk och de är så synd om mig så jag har tagit bort mig från jobb imorgon och tisdag så vila vila vila..

Var inne kolla gamla bilder och ja jag finner inga ord ibland när ja tittar på bilderna !! GUD SÅ TJOCK JA VAR!!

Så jaaa herregud.

Men nu ska ja vila och sova massor i natt och imorgon <3 är helt slut!
Så puss kram <3

Av Sofie Karlsson - 6 oktober 2013 10:01

Jo då ligger ja här snorret rinner mer och mer och halsen ja va ska ja säga om den ja åt helvete med den!!!
Fan ska ja åka på och bli sjuk jämnt och just när ja ska som
Idag springa 5 km lopp :- / känns ju shiit kul.. Eller inte!!

Så Enu ett lopp som ja får kasta bakom ryggen som ja ej fått gjort men men sånt är livet..
Så de är en piss dag idag...

Av Sofie Karlsson - 6 oktober 2013 01:56

Ja Gud går inte att beskriva med ord tror ja vilken härlig kväll jag haft!!

Super mys med tjejerna och tre rätters hemma hos Clara <3 så härligt och vin massa vin flaska efter flaska och en Box ;)

Så blev liten räkröra till förrätt <3 mmm så gått sen potatis gratäng och fläskfilé! Mmm så gott och massa såser till och god Sallad...
Sen efter rätten åååå så fin den var

Pannacotta med blåbär och riven vit choklad över gott??? JAAAA Gud så gott!! <3


Så stort tack brudar!!! För denna kväll måste vi göra om :)
Puss kram

Av Sofie Karlsson - 5 oktober 2013 10:10

Jo himmelskt så gott <3

Vakna vid 7.00 både ja och Anders skönt men va fan lördag och jag ville ja sov morgon <3 men älskling hoppa upp gick ut med vovve just de hon har spytt upp all mat hon ätit <3 men köpt ris som hon ska få senare.

Men när älskling kom hem från affären så fick ja en buket med blommor <3

Nu lördags mys frukost med frallor <3

Av Sofie Karlsson - 4 oktober 2013 19:05

Hejsvejs på er ;)

Ligger i soffan ganska död kan ja lova er :)

Jobbat inne på kontoret och även varit ute och åkt och hjälpt mina flickor.. Men när lunchen kommit ner ordentligt så drog ja till gymet :D hehe
Dags för min PT timme :)
Kände mig kanon och de var kanon kan ja lova ;)
Jag skulle köra axel pressen och sa till M va lätta hantlarna är då bytter vi :P jaaa men inga men du ör ju mer slutkörd om du tar dessa ok och fy fan så jävla jobbigt..
De kan ja lova er helt slut körd och nästa gång ska ja kolla hantlarna för då ska vi höja Enu mera och sänka tiden köra som idag för då var de bara 15 sek vila hehe svettig jaaaa M titta så nära på mig och kolla om de kom non svett då sa ja du de kommer ;) efter andra omgången så spruta de som vanligt :) t-shirten kunde ja krama ur kan ja lova..
Men skulle köra Rod igen efter och målet satte ja 800 m skrek ja men att första 20 sek gick kanon men dom andra fy FAAAN SLUUUT så jävla hantlarna men kom 770 tror ja så nej de gick inte bra... Ja skulle ju nå 800
M sa de as bra!! Nej sa ja direkt han bara titta på mig :P

Men prata igenom om tabletterna ja ska käka var och köpte magnesium idag kapslar så ska ta 2 ikväll
Så får vi se om mage och tarmar kommer igång. Kommer även få bättre sömn och piggare.
BTW så hade ja inte gått ner något och inget annat resultat hade ändrat sig direkt tråkigt men ja mår ju bra men de kommer nog kroppen vänjer sig va :)

Men nu ikväll blir de flött :) pizza
Sen kör vi igen vila imorgon med middag med fina vänner och sedan söndag broloppet hoppas ja jag håller tummarna att inget annat händer..

Men nu längtar ja efter mina fina älsklingar som är på väg hem <3 inte sätt dom på en vecka!

Puss kram på er <3

Av Sofie Karlsson - 3 oktober 2013 21:27

Ja de ska vara mörkt beck svart när man sover om man är sjuk har ja läst att de ska vara bra :P hmm.

Va idéer de finns men mörkt har ja och ja precis ni ja ligger i sängen för intag av sov läge upp till jobbet imorgon kontors tid imorgon med skall även åka och köpa magnesium för de ska få igång magen med och lite annat.
Men påtal om Nr 2 då :) så har ja varit på toa på förmiddagen och ja tyckte de var ganska ordentligt men ja kanske inte är non som måste gå flera gånger om dagen ? Hmm har inte ätit fel heller men men. Kolla de imorgon. Men idag tyvär inga frön vet ej varför men blev ej så. Men inte märkt sån skillnad som alla kanske säger att de skulle hända massor :/ så vet inte ja kanske gjorde fel och sen var dom ju inte krossade heller kan varit därför ? Mmm de är ju frågan me ? Men kolla upp de.
Men läget är stabilt en så långe!! Håller tummarna Skall ha en toppen natt med massa sömn vill ja ha sen en efter längtar sovmorgon på lördag morgon <3 med mina älsklingar som kommer hem imorgon!!!


Nae ni puss kram och nyp i stjärten <3

Presentation


Hejsan Sofie heter jag är 26 år och jag har levt ett överviktigt liv och tog tag i de livet och blev ett resultat av -39kg men så pang på 1 år så gick jag upp 20kg!!!

Så nu är jag på väg igen med ett kämpande av en vilja av stål!!



 
  

Andra sidor ja gillar :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkivet

Se tillbaka på förra året


Skapa flashcards