snuttetuffsan

Alla inlägg under oktober 2013

Av Sofie Karlsson - 3 oktober 2013 15:23

Mmmmm så gott eller hur va ;)

Och dom ihop med varmt vatten!!
Suck ja ni ont i halsen eller ont men de kommer blivit smittad :/ var hos en kompis i veckan och dom är sjuka nu :/ suck och sen åkte ja ju ner till mamma i helgen och hon var sjuk.. Men där sprita ja mig hela helgen och krama ej mamma :- / men där får ja skylla mig själv. Men läste ett gammalt inlägg idag och där stod de host host så alltså var ja sjuk då med :/ asså ja måste kolla över mitt intag av vitaminer självklart men äter vitaminer äter bra grönt och fint!! Hmm men men får se hur ja mår imorgon väga mig kanske i alla fall med M men träna? Vi får se hur ja mår jag har förvarnat honom i alla fall att ja vill ha något dunder medel men nu ligger ja i soffan och ska vila och dricker Tea med Citron smak och äkta citron skivor i och honung!!

Så håller tummarna att ja inte mår sämre imorgon i alla fall. Och sen har ja 5 km loppet på söndag :/ jävla shiit men får se hur ja mår...

Nu vila så puss kram <3

Av Sofie Karlsson - 3 oktober 2013 12:30

Ja man kan glöma bort de rätt ofta man tycker så synd om sig själv för man kanske inte har de eller de bla bla bla..


Men hallå du lever väl? Det finns många fler en jag,du ni som har de sämre!! De kan ja lova er.
Ja vad ville ja med detta inlägg ja jag vet inte men eller jo

JAG ÄLSKAR MITT LIV

jag mår så bra jo även att halsen är lite blä idag. Så ja jag älskar mig själv jag struntar i alla andra som försöker trycka ner mig och jag älskar de kiv jag lever nu jag mår så mycket bättre!!
Har de med easweden.se ? Jo jag tror de jag har tänkt på de dom här dagarna nu sen jag tog på mig mitt första!! Och nu sitter ja med tre och jag älskar dom!! Snygga helt min stil och som får mig liksom att släppa allt!

Men nu lunch ;) mmmmm

Puss kram

Av Sofie Karlsson - 2 oktober 2013 20:28

Ja de är frågan ska man hålla käft och bara hoppa med de är svårt!
Jag orkar heller inte uppror men kanske skall tänka efter och göra ett uppror stoppa allt säga nej nu räcker de jag finns här jag har med ett liv!

Med de säger ja god natt och försöker glöma allt ja kan ju ha fel därför ja inte säger något!

Puss god natt <3

Av Sofie Karlsson - 2 oktober 2013 16:26

Idag blev de lite lugnt med jobb endå blev till 2 hugget men i alla fall så stack ja till gymet för sträcka ut mina små ben :P hehe
Men J jobbade så ja knäckte min celsius och satte mig och prata med henne så gav henne detox receptet :) men så fråga hon pm ja skulle köra med M eller själv nej för fasen själv idag :P hehe hon bara skratta!
Ja han sa de att så jävla stark du är en riktigt grym tjej :D så glad man bli rycktas om mig på gymet :) hihi
Han sa även de med att du svettades en del men innan blev han lite orolig när de inte kom något men de kom ju som han sa :) hehe

Man blir så glad när folk säger goda saker om en de värmer så gött :) <3

Men idag då blev de kondition 25 min och stretching mina lår herre Gud :) hihi
får se hur ja mår imorgon men ska försöka om ja är ok att åka till vidingsjös motions spår ;) springa i alla fall 5:an :)

Men nu slapp seg i kroppen så blir en power napp tror ja :)
Puss kram

Av Sofie Karlsson - 2 oktober 2013 07:16

Jag sitter hemma och äter frukost för en gångs skull ;) de är inte vanligt men lätt tjejerna köra själva på morgonen så möter ja upp dom kl 8.00 så skönt i linghem ;)

Sen far ja in till kontoret för lite inne arbete idag :)

Så intag ägg frukost och bikarbonatet är i kroppen så bara invänta phyliummfröna som skall ner i magen med har inte märkt non skillnad en :- / men hoppas de händer något.

Men nu ska ja njuta av min frukost för straxt skall ja dra ;)

Puss kram <3

Av Sofie Karlsson - 1 oktober 2013 21:10

Nu har ja fått hem mitt paket :) eller nja idag på dan ;) hehe

Så två armband i olika blå nyanser
Ett stycke vitt med guld färg :)
Ett silver, ett kamouflage, ett svart

Super nöjd med nya armbanden!
Är ni sugna gå verkligen in kolla i alla fall på -
http://easweden.se

Och även gå in och gilla dom på instagram :) #energyarmorsweden

Men i alla fall dubbla armband kör ja på nu se kanske blir dubbel sömn :)
Puss god natt på er <3

Av Sofie Karlsson - 1 oktober 2013 19:15

Jo då ja har ju tränat idag :) gick kanon men shiiiiit vilken träningsvärk ja kommer ha imorgon!! De ja ja lova eller ja hoppas i alla fall :)

Så mer vikt på idag ska kolla va jag har för tyngd nästa gång!
Men bara för ci öka vikten blev de kortare vila mellan. Så till sist kommer de gå i ett :P de kommer bli kul..
Men idag jävlar alltså svetten pissa från mig idag! svett över allt och de bara forsa ner mellan bröna :P hehe
Men de är den känslan ja älskar och de bara bränner i kroppen och jag hade spyan i halsen hela tiden kände ja!! GÖTT :) hehe

Och sist körde vi tabata med roden idag igen sist körde ja 750 m och idag över 800 m POWER :P sista 20 ca skrek ja på marcus ta av mig glajerna för dom gled ner för näsan ja som sagt svettig :P
Och de var ju lättare sagt en gjort ja körde ju rodmaskinen :P

Men hel nöjd med passet idag och ja presterade allt ja hade som VANLIGT! :D så vi pratade om livet efter åt skön avkoppling så pratade vi om jag har ju gått upp 3 kg sen ja börja träna med honom plus (börja jag använde energyarmor armbandet i förra veckan) men i alla fall 5 dagar 3 kg hmm gått igenom allt ja ätit m,m så gick igenom de berätta va ja PT dagen innan ja vägde mig m,m men prata även om att göra nr 2 :P och de har han ju rätt i de har ja inte gjort ordetligt nu en vecka! Så då ska ja svälja frön 1 msk 3 grr om dagen så får vi se ör ju en urtömning som tar med sig allt man inte ska ha i mage och tarm !

Så Psylliumfrön

Men nu kallar duschen hoppas ni orka läsa allt kan bli lite mycket ibland :) hihi

Puss kram <3

Av Sofie Karlsson - 1 oktober 2013 17:11

Ja de är ju så man gör va?

Ja de är ju klart träna måttligt så att du mår bra inget tvång, du själv ska vilja de och de ska kännas kul att gå till gymet och känna att de är värt de för du ska må bra eller hur? Ingen annan!!

Ja de var ju precis så ja kände för non eller 2 månader sen och den är väl sakta men säkert på väg tillbaka!
Man måste bara lära sig att släppa taget eller taget men våga prata om sig säg själv ibland inte bara hålla truten och låsa som man inte finns!!

Så de är ju därför ja körde på en PT och ja ångrar de inte för fem öre!!!
Han har ju fått tillbaka mig igen och ja märker de själv satt med ett nytt tränings schema igår som ja gjort själv! Bara det är positivt..
Men de är en sak ja måste lova mig själv och de är ingen ingen får ta min energi igen aldrig!! Så nu slut på de!!

Ja precis som de står ja skall avsluta de ja hållit på med ett tag!!


Sen med maten är rätt så mår du rätt!! Eller hur?

Så massor av grönsaker ska ja lära mig att äta (dålig på de) men de ska de bli ändring på.
Mycket äkta vara ska de vara ju så man är ju så slö ibland men de ska bli ÄKTA inget skit här inte realfood!!
Så ja känner mig laddad.
Men ska försöka göra så gott ja kan! Och så härligt när min älskade man vill samma sak <3


Puss kram ja tror ja höll mig till rubriken :)

Presentation


Hejsan Sofie heter jag är 26 år och jag har levt ett överviktigt liv och tog tag i de livet och blev ett resultat av -39kg men så pang på 1 år så gick jag upp 20kg!!!

Så nu är jag på väg igen med ett kämpande av en vilja av stål!!



 
  

Andra sidor ja gillar :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkivet

Se tillbaka på förra året


Skapa flashcards