snuttetuffsan

Alla inlägg under november 2013

Av Sofie Karlsson - 30 november 2013 17:53

Ja shiit så kul jag haft de var länge sen ja tränade mina magmuskler på detta vis ;) haha mycket skratt och super roliga övningar och god mat och dryck ;)

Åkt linbana som var ett antal meter upp i luften som ja även själv fick knyta min egen sele ;) hehe
Den satt kan ja lova! Ja fick sitta sumo stil för inte få ont i ljumskarna ;)
Sen blev de möte och genom gång hur vi ska kunna lyckas Enu mer.
Och Gud va jobbigt ja tycker sånt är jag törs inte säga något för alla tittar på en som om man är knäpp så de är något jag vill bli med säker på!!

Så cider efter cider och skumpa m,m åkte ner och shiit blåste bara 0,5 något kändes som om de skulle varit mer :)
Men blev rastlösa efter kl 20.30 så vi satte igång lekar 5 kamp ute klättra i träd ;) och ja slog i så fingret gör ap ont och knät ;) hehe
Sen in så föreslog ja kurrigöma ;) och så jävla kul men jag blev hittat hela tiden för ja är ju inte så smart.
Så när vi hittat alla ställen så börsen hela havet stormar ;) haha sjukt kul!!

Och idag vakna pigg kl 6.40 och snozza lite till kl blev 7.30 för frukost kl 8..00 sen var dagen igång igen
Så var de dags för höjdaren 6 m upp bland träden skulle vi klättra!! :O
De var sjukt jävla högt!!!!
Fick sån himla fin pepp av alla för de var sjukt jobbigt nästan så tårarna kom!!

Men ja klarat men aldrig mer ;) kanske!!

Så tack för underbara 2 dagar alla!!
Ni är underbara!!!

Av Sofie Karlsson - 29 november 2013 17:44

Av Sofie Karlsson - 27 november 2013 20:35

Ja denna dag gick bra endå och skapligt kom jag med till kontoret så jag kunde då sätta mig vid datorn och förra in allt arbete som gjorts m,m
Joel kom in på kontoret efter mötet med en kund som jag skulle följt med på men var tvungen att hoppa in och jobba ute...
Men vi snacka massor som vanligt och han är sånt underbart stöd stället upp till tussen :) tack Joel för du tror på mig !!!!
Så även ett tack till cheferna som ja snacka med i måndags och bjuden på lunch :) så ni är toppen!!


Dags prognos: mår halv dant brinner lite i bröstet!!
Gymet: inte idag heller och inte resten av veckan heller kommer jag inte hinna.. Så de släpper ja nu..
Men ska ha en träff med J nästa vecka..

Men måste få struktur på livet och vardagen i alla fall vardagen med frukost mellanmål lunch mellanmål middag sova
Träna, jobba m,m


Så puss kram på er <3

Av Sofie Karlsson - 26 november 2013 21:15

Jo då jag ringde upp vårdcentralen igår och som hade tagit prover på mig och fått svar och de visade inget fina prover men ja ska ringa till som igen kolla exakt vad dom har tagit för!
Men skönt så klart att de inte var något dåligt MEN vad är de då??

Är de ja som är dum i huvudet?
Hmmm jo de är väl bara att inse de att ja är tjock på riktigt även att ja inte ätit dåligt!! Så att inte äta något onyttigt och bara köra på!!!


Men ja skulle till gymet idag men nej inte ja inte skulle ju så klart på ett möte 16.30 så kunde inte innan för kan ju inte lukta svett hos kund sen efter kunde ja heller inte för de var utan för stan mötet så kändes inte aå kul att åka in igen..

Så håller tummarna för resten av veckan att få komma dit!!! <3


Puss kram från puckot!!!

Av Sofie Karlsson - 26 november 2013 19:00

Ja jag gör de verkligen!!!

Har inte orkat prata med non liksom inte orkat ringa mina fina vänner
Jag har verkligen inte varit mig själv :/
Vill prata ringa vara m,m men jag orkar inte jag har verkligen ingen ork!!

Men jag hoppas ni vet att ja är där borta non stans och finns där när de gäller men just nu är de ju inte så men jag finna för er <3

Jag saknar till och med mig själv ska ni veta den självsäkra, positiva, pigga, lyckliga, hälso människan, måbra känslan, inte ha ont någonstans ja det finns massor men jag har verkligen känt att detta år har inte varit mitt år :/ men de har endå på 1 sätt varit bra!!!

PUSS KRAM ÄLSKAR ER!!!

Av Sofie Karlsson - 25 november 2013 20:29

Ja herre Gud asså :P

Jo då ja tog Enu ett steg närmre en Enu bättre hälsa!!!

Ja föra veckan Blev de 4 månaders sen jag slutade röka!!! :) hihi
Aå sjukt jävla stolt är ja!!

Ville bara skriva de ;) puss

Av Sofie Karlsson - 24 november 2013 16:53

Ja shiit vilken helg detta varit :)
Fredag lugnt skönt med älsklinge <3
Lördag morgon frukost med pankakor med älskling och sedan fixa iordning sig och invänta grabbsen för åka checka cyklar till Vättern 2014 ;)
Jag titta även på nya grejer till min :)

Så handla vi in mat och dryck till kvällen :)
Aå hem ja fick lägga mig i sängen en stund för hade världens huvudvärk och kände mig illamående :- /
Men upp igen och öppna vin flaran :)
Så käka fint kött vild svin och så potatisgratäng tillse och sallad och fin peppar så till!!!

Och kvällen blev galet skoj som vanligt!!! Dans m,m
Saknar dessa tider!! Super fina vänner!! <3 tur att dom tycker om en som man är!!!

Och som sagt söndag kväll redan!!! Fan måndag imorgon IGEN!!

Av Sofie Karlsson - 22 november 2013 22:23

Jo då jobbat för fulla muggar idag!!!
Allt har fått bra och alla fick komma hem i tid :) även jag kl 15.30 va ja hemma så himla skönt!!
Så när ja kommer hem så såg ja en lampa O fönster tak lampan som hängde på fel ställe då
Tänkte ja de va? Har han möblerat??? Jo då de gjorde verkligen mon dag när ja kom hem han har flyttat på allt själv!!!

Blev jätte bra han är
Roliga han bara för lite bättre täckning :) söt nöt

Så även somna ja till på soffan så klart somnar snart ingen så skall nog gå och lägga mig så man orkar upp imorgon :)
Och vet ni de är FREDAG igen!!! Shiit aå fort de går!! Helt sjukt och snart är de måndag igen och sen är se fredag m,m för fort går de!

Men ni annars har ja haft en bra dag!
Humöret gått upp och ner :/ men ha en trevlig helg puss kram på er!!!

Skapa flashcards