snuttetuffsan

Alla inlägg under november 2013

Av Sofie Karlsson - 21 november 2013 19:23

Känner ju nu att de är bara oroligt och gnälligt bla bla bla!!!

Men börjar känna att är de jag som är knäpp??? Eller???
Ja jag börjar undra de känns jobbigt detta vill så gärna att läkarn ska ringa säga va de är om de är något men om det inte är något då är de ju verkligen jag som är dum i huvudet!!
Min mens har försvunnit typ kom non droppe igår den inge mer.. Lustigt!!
Sen finnar i mängder!! Brinner i bröstet och hjärtdelen!! Nu har ja inte vägt mig för de knäcker mig nog Enu värre en vanligt!! Känner detta
År varit förjävligt inget plus non stans!! Känner varför kan ja inte få m bra och runt omkring mig med!!!
Bröstet är de något farligt ? Läkarn frågade ju har su ont fortfarande sen du var här sist ? Ja svara ja
Jahaa säger läkarn!!!
Då känner ja att ska ja ja ont är de ingen fara??
Ja ni ser de får vara runt runt runt!!!

Drömmer massor kan knappt sova men drömde att ja satt på city 2 med fina Sanna och skulle träna och bakom mig kommer någon och ger mig en stor kram klapp på axeln och vänder mig om och de är min bästa PT M !!! Shiit va glad ja blev!! Han tyckte de var så kul att jag var tillbaka och stark igen och mår bra!!!

MEN de var en dröm ja!!! FAAAN
Vill så gärna tillbaka till gymet och tränings lördagarna med Sanna!!
Ge allt välta däck slå med slägan träna i veckorna på tornet släppa allt utom dessa dörrar och ge sig på
Nya utmaningar !!!!!


MEN VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG!!!!

Av Sofie Karlsson - 20 november 2013 22:16

Ja det är något jag ställer mig varje dag klarar jag att styra Linköpings skepp? Gör jag verkligen de?
Nu i 3 veckor har de varit för jävligt rent ut sagt!!!
Känns som om jag inte hinner med men endå känns de som om ja gör de!
Får hoppas de blir bättre längre fram!
Men just nu är de körigt 5 st sjuka och har ingen personal!!!!!!
Men idag hade jag ett viktigt uppdrag att få in en ny stor ha kund!!
Och de fick ja 4h varannan vecka :)
Så super kul!!

Men vi får se om oturen vänder eller otur men jävulskapen! :)
Och imorgon hoppas ja på provsvar!

Av Sofie Karlsson - 19 november 2013 21:27

Jo då äntligen har jag fått hem mitt lilla special paket från EA Sweden :)
Energy armor.

Man måste ju fråga för komma fram :) så fråga och jag fick Ja!!

Så detta låg i brevlådan när ja kom hem idag!

2 st shamball armband och mitt efterlängtade ROSA armband.

Man måste få göra dessa små handlandet i vardagen och verkligen una sog de och det är de jag känner just nu vad som helst som kan få mig att få må bra är energy armor Sweden!!!
Så jag piggar upp med lite nya armband tack EA!!!


www.easweden.se

Av Sofie Karlsson - 18 november 2013 18:30

Ja då var måndagen slut igen då :) fattar inte så fort de går!!

Gått bra idag känt mig lugn påsätt och vis :)
Men i alla fall jag ska ha the hole week off med träningen!!!
Och invänta svaret antingen är de fel på mig som ja hoppas på!! Är de inget fel utan att de är ja som är koko de kommer fasen ta knäcken på mig!!!
Så ja hoppas verkligen de är något som är fel!! Men vi får se.
Men ingen träning i alla fall kanske non promenad men inget pass på älskade actic.. Vänta vänta vänta.

Och tack älskade Cissi för fina samtal idag du är en sån fin vän!!! <3

Av Sofie Karlsson - 17 november 2013 18:19

Ja väl hemma så käka vi lunch och så somna ja på soffan 1 h :P skönt men jag är så trött hela tiden!!! Så ledsamt.
Sen kände ja att ja måste städa diska byta lakan m,m för har inte städat på jätte länge :- / har verkligen inte haft ork till de heller!
Men nu är de klart så skönt!! Har en sten släppt från allt.
Så nu ligger ja och inväntar kvälls maten blir pannkakor ala Anders <3
Så mumsigt! Så ja ligger i sängen och myser med mitt hjärta!!

Så nu är de bara ladda inför solsidan duschen och sova för imorgon blir de tidigt upp för kontorstädning kl 6.00
Så bäst att somna tidigt! :)

Puss kram på er <3

Av Sofie Karlsson - 17 november 2013 12:47

Jo de blev en sväng ner till mamma och pappa för hämta vinterdäck så vi passa på att tvätta då vi fortfarande inte har någon tvätt maskin de är väl 3 veckor utan :- / morrrr
Så nu tvättat så skall vi klara oss en två veckor till!!
Så uppe i Linköping igen skall luncha sen åka hem för städa Gud har i te städat på 3 veckor nu :/
Är verkligen inte likt mig men har inte haft ork :-/ allt är jobbigt just nu.. Inte ena städning gör mig glad!!
Även ont i halsen :-/ men kan väl va för man var ute och roa sig i fredags!

Puss kram

Av Sofie Karlsson - 16 november 2013 16:18

Ja shiit after worken är till att minas!!

Bowlingen as kul drack och spelade pratade när man fick tid :P jag spelade på två banor :) haha
Sen tacka vi av chefen och några släppte Enu mer på hämningarna :) haha
Jag kolla så alla hade kul så jag bjude på de bästa Sofie humöret :)
Och jag hade så himla kul skratta så jag grät :)

Sen så anställde vi en ny kille igår så himla söt och Kram go ;)

Vi välkomnar Harry Karlsson ;)

Så en lyckad kväll även att de inte blev någon dans av de men jag ör glad i alla fall!! Eller börjar man bli för gammal?
Ja man kan tro de för en kille gissa åldern på mig och va fick ja?
Njaaa 39 år är du!!!
Men dra mig baklänges ser ja ut att va så jävla gammal???
Är ju bara köpa anti rynk kräm!!!!

Så puss på er ;)

Av Sofie Karlsson - 15 november 2013 15:59

Shiit jo då ja har jobbat och ståt i fixat med däck till jobb bilen hämtat även lämnat min privata bil som kom hem orörd!!! Morrr
Skulle även åkt köpt sockerlådorna men får köra på de imorgon!!!! Är ett måste! Vill ha dom och även fått ett sjukt bra pris! ;)

Men precis bestämt att lägga mig mer slappna av och sova en stund sen in i en varm härlig dusch och invänta älskling som skall hämta mig.
Jag fick hoppa för drick hos Lotta för
Känner ja hinner inte :/ så får möta upp dom på plats.

Puss kram på er!!

Presentation


Hejsan Sofie heter jag är 26 år och jag har levt ett överviktigt liv och tog tag i de livet och blev ett resultat av -39kg men så pang på 1 år så gick jag upp 20kg!!!

Så nu är jag på väg igen med ett kämpande av en vilja av stål!!



 
  

Andra sidor ja gillar :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkivet

Se tillbaka på förra året


Ovido - Quiz & Flashcards