snuttetuffsan

Alla inlägg under november 2013

Av Sofie Karlsson - 6 november 2013 19:43

Ja de kan man verkligen säga!!!

Gäspar på jobbet, orkar inte gå upp ur sängen! Hjärtat bränner!! Går bara upp i vikt även att jag tränar så ja ska gå ner! Men går bara upp jag äter mindre eller mindre ja äter så ja inte ska gå upp men allt går bara åt andra hålet!! Går hyfsat på jobbet! Men ja hittar nog mitt floo snart på jobbet!
Mubblerat om massor känner att vill ha till sitt eget men spelar ingen roll min älskade Kajsa kommer alltid vara där!! <3
Tränar jo då i måndags jag har verkligen tappat gnistan när de inte händer något!!! Jag har hållit på med träning och min kropp så länge och ja ska gå ner av detta så är det bara!! Ni som säger de är muskler NEJ de är de inte har till och med kollat så ja inte är gravid så illa är de nu!!
Sköldkörtel ? Ja de kan ju vara de med! Min PT som tänkt tanken men han vill ja testar en grej en påfyllning rensning typ men ja har inte råd denna månad men har nog råd för ett sjuk besök säger då de 2013 har varit ett jävla piss år till viss del!!!!

Men känner just nu att gnistan har slocknat och allt jävla skit runt omkring med fan säger ja bara!
Men gnistan jo den är borta!! Så jävla surt tråkigt ledsamt vill så gärna gå till gymet träna på för ja vet ja mår bra av de men de händer ju FÖR HELVETE INGET!!!
Idag så jävla trött försöker få tag i älsklingen så ja kan säga att ja ska gå och sova! Som sagt så sjukt trött!!
Satt och gäspa som bara den på lednings mötet idag :/ here Gud känner inte igen mig själv längre!!

Men nu säger ja hejdå!!!
Hoppas de inte blev allt för rörigt!?

Av Sofie Karlsson - 5 november 2013 20:08

Jajjemen vi fick våra efter längtade biljetter till Vätternrundan!!! :) GÖTT

De ska bli så satans kul alltså få cykla nästa år med och med dom bästa <3

Så 21.38 går starten den 13/6!

Ladda grabbar! ska bli så kul köra med er så nu är det bara att skaffa cyklar nu!! :)

Sen helt sjukt fick höra idag att biljetterna såldes slut på 12 min :O shiit så fort..

Av Sofie Karlsson - 4 november 2013 20:45

2 min tog de så var anmälan gjord hoppas hoppas hoppas att vi kom med skulle bli så grymt ledsen annars :/ så håller tummarna nu!!

Så kommer titta på mobilen imorgon som en hök!!! Och hoppas hoppas hoppas på att vi kommer med då
Är de bara att ladda inför Vätternrundan jag har ju i alla fall tjejvättern :) men Vätternrundan är ju alltid Vätternrundan :)

Så puss kram på er <3

Har även tränat idag :) gick kanon svetten sprutar som vanligt!!

Av Sofie Karlsson - 2 november 2013 17:37

Jo då de var dags för de gryma lördags passet med M :) shiit alltså och Sanna hoppa på med och hon hade kört ett pass innan själv med grymt Sanna!!

Men knäböj, släden, släggan, repen och DÄCK!!!
Detta pass var Enu mera grymt jävla kul!!!
Så vi körde på och först så titta alla på stora däcket som M tagit dit och de var till "grabbarna" jaja tänkte jag för mig själv jag ska nog känna på de där däcket!! :) hehe
Så väl framme till sista grenen så fråga ja M hur mycket väger de? 100 kg typ ska du ta de? Ja fan jag måste testa ju!!! :D och ja kände på de innan de var dags jo men för fan LÄTT!!
Så grymt jävla kul grabbsen tappa hakan!!! Hahhaha peppa Sanna med och fick med LÄTT upp de :) vi är så jävla gryma!!! Så massa kort togs på oss M gick ut och sa till A för han skulle ta kort på oss ;) så hoppas verkligen ja får ett kort snart!! :) så himla grymt men 3 gången ja skulle köra sista så var energi på låg varv så ja gick ner tog tag men energin försvann så fan tänkte ja gick 2 steg ifrån sen hoppa ner och tag tag i de där jävla 100 kg däcket och PANG så fick ja omkull de :)))))) ååååå så grymt!!!

Så kommer sova som en stock ikväll !

Puss kram på er <3

Av Sofie Karlsson - 2 november 2013 10:57

Ja igår blev de tressa hem fort sattan innan de fixat på jobbet börja kl 6.00 för kunna sluta tidigare.
Så jobba in lunchen med för kunna sticka till fina E <3 för fix av min naglar ;)

Sen vidare till maxi för handla inför kvälls myset med vännerna från stan och deras fina dotter <3
Gud när man står på maxi i kön så ser man folk som stressar stressar urs de värsta är just nu känner samma skänsla just nu!! Men Sen hem och slänga mig i sängen för en 30 min power nap sen upp städa duscha fixa och laga mys middag till kvällen kyckling gryta med brokoli och pasta till dom som ville ha ;) och efterrätt hemma gjorda choklad mousen :) så de gick hem i alla fall tror ja dom åt upp i alla fall ;)

Så nu ligger ja i soffan för ladda iför ett pass på gymet och shiit så trött ja är!!

Puss kram på er <3

Ovido - Quiz & Flashcards