snuttetuffsan

Alla inlägg under december 2013

Av Sofie Karlsson - 25 december 2013 16:02

Så satans skönt att få träna lite!!!
Skadad ja de är ju klart lite men vill man så vill man då ska man!!!

Peppar peppar ta i trä så mår jag så himla JÄVLA bra nu!!! Sån härlig Feeling i kroppen som bara sprudlar om mig.. Så då tar jag vara på den och tränar när ja vill äter va ja vill men nyttigt och lite onyttigt de är ju endå jul va :) hehe
Så idag stack jag och mamma ner till kisa tränings center ;)

Körde även synder passet med mamma, ja körde 3 varv mamma 2 varv.
Och passet med

Jumping Jacksax 50sek
Arm hävningar 50sek
Jumping jacksax 50sek
Situps 50sek
Burpies 50sek

Och så klart varav 10 sek vila emellan.

Svetten lacka på mig men mamma hon svettas inte.. Så får klura på något hårdare nästa gång ;) hehe

Puss kram och nu blir de mer julmat :) hehe

GOD FORTSÄTTNING!!

Av Sofie Karlsson - 24 december 2013 23:05

Ja då börjar jul afton sakta ta slut :/

Först firande hos älsklings föräldrar!
Sen åkte vi ner till kisa till min mor och far och syskon och älskade mormor!! <3
För enu mera jul firande <3
En ny fin filt av dom små älskade trollen <3

Sen av älskade mor och far fick vi en digital fotoram med många fina minen i <3 med både konfirmations bilder och student M,M ;)

Ha en fortsatt trevligt julfirande <3

Älskar er alla ;)

Av Sofie Karlsson - 24 december 2013 14:40

Ja nu äntligen har man ledigt i 3 dagar ;) innan man ska jobba fredag igen!! :P

Nu sitter ja hos svärmor och svärfar och inväntar klapparna och kalle anka!
Sen går bilen fort ner till kisa för fira jul den lila tiden vi får där nere.
Hoppas alla får en super fin jul med många Fina klappar och mys med sina familjer!!! <3

Glömde blogga om super passet ja gjorde igår PANG PANG PANG sattan va fort de gick emellan setten!!
Först knäböj 30kg 5* 10 ;)
Arm hävningar 5 *10

Ben press 5*10 109 kg
Sen rygg 40 kg 5*10

Svetten spruta om en och kändes gött att ha ledigt idag och framåt ;)


Men nu invänta Kalle anka 20 min kvar ;) kram på er och GOD JUL!!!

Av Sofie Karlsson - 22 december 2013 21:54

Ja de är ju dags för planering av nyårs klänning ;)

Och hitta en riktigt jävla snygg klänning !!!!

Men de är ju det där med magen och ryggen ja har sånna komplex :/

Hatar de med mig själv att man typ aldrig är nöjd med sig själv när ja ska ha fin kläder på mig vill vara fina som alla andra som jag själv tänker i huvudet slippa knippa med magen hela tiden!!!
Men det är även en sak att träna på att älska sig själv älska hur man ser ut och inte ens tänka på vad folk runt omkring tycker!!!
Bara må bra men de kommer nog de med...

Men enda gången ja känner mig fin och snygg är i dom där tränings kläderna ;)

Men vi får se va jag tar..

Puss kram sov så gott

Av Sofie Karlsson - 22 december 2013 18:36

Ja idag poff redan 4: advent helt sjukt va tiden går den bara springer iväg :)

Så idag blev de en mega mys frukost :)

Mycket lugn dag idag kan man säga ja kläde väl inte på mig gärna kl 12.00 tror ja :) hihi
Men sen blev ja så rastlös så börja plocka i köket sätta på en tvättmaskin, vila tvätt M,M :)
Sen blev de åka och panta hälften av allt vi har :) och köpa middag och gottigotti till julgodiset ;)

Julgodiset gjort :) mitt eget Rocky road ;) hihi
Salta och rostade Jordnötter
Dumle, och dumle snacks
Mini marsmelos eller tavas de så ? Ja ni vet kanske va ja menar ;)

Sen blev de choklad Rispuffar ;)

Ja de är ju inte de nyttigaste alternativet men de är ju bara jul en gång per år eller hur???


Men igår då ;) la ju ut bilder men bilderna kom inte ut :/ men nu kommer dom ;)

Av Sofie Karlsson - 21 december 2013 23:49

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Sofie Karlsson - 21 december 2013 23:46

Ja ni jag var värd detta julbord efter allt slit och i alla fall just idag ;) haha
Jäklar vilket satans pass så SKÖNT UNDERBART SVETTIGT M,M man känner verkligen att man lever :)
Svetten bara spruta och däcken bara flög fram och släden gick fram med ;)

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Ja de passet ja kört innan med M är ju fan en piss i Mississippi kan man säga mot idag!! Satan va de kändes

Dela upp oss i två grupper med 3 st i ena och 4 i andra. Och sen köra så en fick vila hela tiden

1- släde 60 kg tror ja om inte mer
Springa fram å tillbaka. 50sek
Vila 10sek
2 drag med 60 kg ca med höft ryck. 50sek
Vila 10sek
3- slå med stål rör på däck. 50sek
Sen vila 50sek

Sen detta gånger 3 varv. Efter de lång vila. Ovh sen byta sida med nya övningar!!

1- biggest loser repen som ja kallar de veva i 50sek
Vila 10sek
2-välta däck välja mellan 2 däck ja tog de stora på över 100 kg. 50sek
Vila 10sek
3- slå med slägga på däck. 50sek
Sen även här gånger 3 varv efter de SLUT!!!

Ja bära in alla saker ;) haha
Men sjukt skönt!!!


Så efter de stack ja hem köpte goda frallor slängde i mig plus en protein bar för sedan hoppa in i duschen för göra sig ren och hoppa i fin kläderna för sedan åka på julbord och de var ja värd kan man säga efter detta slit dessa veckor plus denna dag ;)

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Så nu ligger i stora sköna sängen och ska sova så länge ja vill och 4 advent imorgon och även imorgon mys jul frukost :) <3

Av Sofie Karlsson - 20 december 2013 22:51

Hej på er!!!

Idag jobbat först och sista gången med Monica ute hos en kund. Sen far hon iväg på hemstäd tillsammans med H... Kommer nog gå bra.
Sen till kontoret och hämta upp grejer och nycklar sedan förbi Max köpa mat käka i bilen och hoppa in och dammsuga soffor och trapp ;)
Hoppas dom blir nöjda för de var min första gång..
Sen tillbaka ovh allt är färdig planerat till Malta vecka och veckan där på och allt är tamefan gjort!!!! Så skönt.. Men skulle vara skönare om man fick vara ledig måndag fredag nästa vecka :/ men men måste Jobba.

Men imorse börja de med frukost och en jul sång från L och G <3 och har nästan förstått att de varit något men inte tänkt så mycket på de. Men idag kommer dom med en jul klapp till mig en stor fin vit ljuslyktor <3 och the,marmelad,ljus M,M tack fina ni ni är dom bästa kollegornaen kan inte ha bättre kollegor... <3

Och de som stod på kortet tänker ja på nu och tänker på att ja är nog värd detta för alla fina ord man får höra och klappar på sina axlar och kramar varje dag <3 Gud vad jag älskar er och kommer vara eran röda tråd så länge ja finns kvar <3


ÄLSKAR ER <3

Ovido - Quiz & Flashcards