snuttetuffsan

Alla inlägg under december 2013

Av Sofie Karlsson - 19 december 2013 17:51

Asssså shiiiiit
Så mega underbart vilken känsla
De är den känslan jag vill ha hela tiden även att ja har gått upp 1 kg MEN plus MUSKLER och minus FETT ;) HAHAHAHAHA hihihihi
MOHAHAHAHAHA
GÖÖÖÖT MOOOS

Dagens pass

1- knäböj 4 * 12
stång 20 kg plus 2,5 kg * 2 så tyngre idag :) lätt mer bästa gång för de var lätt :) men de sa ja inte till M :P haha
2- neg Chins 4 * 12 enu mera skillnad sen i måndag :)

1- Stöt stång 4 * 12
Va har du inga vikter på fick ja höra av M :P för ja skulle tappa dom i golvet :P haha de är bara bra så kan vi köpa nya grejer :) hehe
2- benpress 109 kg 4* 12


GRYYYYYMT :) hihihi
Älskar detta och peppar peppar ta i trä I AM BACK TERMINATOR :)

Mega puss kram <3

Av Sofie Karlsson - 18 december 2013 19:13

Idag har de varit en jobb dag ute i det fria :) hehe
Gick kanon och alltid lika kul att jobba med Monkan :)
Sen in mot kontors göra de var rörigt idag :/
Sen åkte jag mot IKANO HUSET för shopping inte vilken shopping som helst utan äppelskrutt shopping :)
Ny lur och ny padda ;)
Paddan fick man på köpet liksom med 4G ;) och shocka till de med en silvrig lur med vit framsida ;) hehe

Sen fick ja sms av älskade posten :) och där vänta GLOSSYBOXEN ;) tack Cissi för du tipsa om de!!

Hår,läppar,hud allt i en enda Box med grejer ;) Gud så kul!!


Och har även haft ledig dag från träningen och de var skönt så nu kötta på igen!!!!

Puss kram

Av Sofie Karlsson - 17 december 2013 19:55

Tjena på er!!!
Tisdag morgon låg kvar i sängen så länge som möjligt hehe ;P
Upp fixa iordning mig och så bruma iväg.
Kom till jobbet och fick en mindre person till jobbet! Så hade ingen att ta av så jag brumma iväg själv idag 40kvm glömde typ allt kändes de som men jag klara mig utan visa saker idag så kl 7.30 börja jag och 11.30 var ja klar helt själv jajaja hade ingen ugn att göra rent ;) hehe den var sprillans ny!!

Så tillbaka käka lunch kolla jobb i datorn rapportera in m,m ;)
Sen drog ja till gymmet snacka med E och tog en celsius ;) hihi
Fick många ide'r och mycke att tänka på!!!

Aå hej och hå in bytta om på med tränings faceet!!!

Första pass
1- Marklyft 4 * 12 40 kg
2- Armhävningar 4 * 12

Andra pass
1- axlar/rygg
2- benpress låg rygg

GÖÖÖÖT :)

Så imorgon är de vilar dag som gäller så att hejsvejs på er ha en underbar kväll!! :) puss kram!!!

Av Sofie Karlsson - 16 december 2013 21:38

japp måndag morgon och jag är pigg men endå så himla trött!!
Ska nog testa magnesium tabletterna igen..

Men jobbet ja jag fick lite hjärtklappningar idag men vände rätt fort åkte på möte och var super nöjd super glad över mig själv :) hihi
Men efter mötet så åkte ja till gymet tig celsius sen hoppa i kläderna och satte fart ;)

10 cardio
1 - 4*12 knäböj med stång 20 kg
2 - Neg chins 4*12

Första ronden kom svetten :) haha

1 - benpress 109kg 4*12
2 - stöt men den var upptagen så jag hoppar på den imorgon istället.

Men kändes kanon jupa knäböj fint! Stark upp.. Kändes kanon!!
Negativa chinsen shiit vilken skillnad bara efter förra veckan!!! GRYMT!
Benpressen kändes även den bra. :)

Så efter ett grymt pass så Skaka jag fram en dryck ;) från fittnesguru!!!
Mmm GÖTT!

Kvällsmål körde jag på
Grönt grönt Grönt!! Brokolli och köttfärsås <3 mmmm

Men nu skönhets sömnen <3

Puss kram

Av Sofie Karlsson - 15 december 2013 19:15

Jo då ny vecka nya möjligheter ;)

Imorgon startar en ny jobb vecka med några måsten jag måste ta tag i!!!
Måste ringa om råd för hur jag ska kunna lösa detta!
Sen interjuv och in med praktikanter me.. Mycket men de ska nog gå.

Sen träningen köra måndag tisdag ledig onsdag köra torsdag fredag ;)
Ska även testa nya saker de får ni info om senare.

Men puss kram på er <3

Av Sofie Karlsson - 14 december 2013 13:48

Nej kl 01.00 kom ja hem tror ja :)

Ja de börja med jul mat men ingen rödbetssallad!!! ULRIK!!! Så skrek på han :) hehe
Sen blev de musikquiz och Sofie hjältar kom 2 ;)
Så BLOSSA GLÖGG. Vann vi men sen följde aldrig med hem :P
Sen dans och JÄGER kom de fram!!
Och lika äklogt som vanligt men endå ska man ha ;) haha
Sen då ropa dom upp alla arbetsledare upp på scenen :)
Så skulle vi ut och tävla springa med dammsugare färdigpackad back och en påse med trasor jag först fram :) snabba ben!! Sen den där påsen flögg ut men fick inte fast locket så Joel fick hjälpa mig ;) ja bara stod och skrek ;) haha
Men två kom ja tror ja chefen sa :P
Så vi vann varsitt mobil skal ;)

Så att en underbar fest blev de ;)

Så soff häng idag men mår bra endå! Och ingen träning idag för PT skulle iväg så ledigt gött :) haha
Om jag inte får något ryck :)

Puss kram på er

Av Sofie Karlsson - 12 december 2013 21:00

Jomen vist va ;)

Idag hoppa ja på andra passet !!
Marklyft och armhävningar
Och
Rygg och benpress

CHECK!!!

Höll även om hantlarna för få ett fast grepp för min axel ;)

Sen blev de core övningar blandannat
Och en grej vi kör är plankan en jobbar kompis som skrev på Facebook jag hoppa på och en annan jobbar kompis ;)

Men jag tog den till en annan nivå idag ;) hihi
Tack J super kul!!

Men nu ska jag sova för skinkan är färdig till imorgon biti. Hoppas den duger åt dom ;)
Och imorgon vankas de JULFEST!!
Så PUSS KRAM :)

Av Sofie Karlsson - 11 december 2013 20:39

Jomen den är på väg kan ja säga!!

Jo vist efter jobb så hoppa ja av tidigare stack till gymet och snacka med J och tog en celsius ;) sen en klapp på axeln av bästa coachen!!
Så börja prata om smsen vi skrev igår :P så satte oss ner prata om träningen och gjorde ett 2 program ja kan köra efter nu så testa de idag med hjälp av M och ja gjorde allt rätt!!
Men shiit va man har tappat lite endå sen ja körde sist med honom. Men negativa chins asså så jobbigt men gött klara alla ;)

Men jävlar vilken träningsvärk ja kommer ha!!! Gött..

Och inte glöma körde 40sek PLANKA
Kul vi är några från jobbet som kör :)
Blir väl fredags underhållningen på julfesten ;) haha

Puss kram <3 god natt

Presentation


Hejsan Sofie heter jag är 26 år och jag har levt ett överviktigt liv och tog tag i de livet och blev ett resultat av -39kg men så pang på 1 år så gick jag upp 20kg!!!

Så nu är jag på väg igen med ett kämpande av en vilja av stål!!



 
  

Andra sidor ja gillar :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkivet

Se tillbaka på förra året


Ovido - Quiz & Flashcards