snuttetuffsan

Alla inlägg under december 2013

Av Sofie Karlsson - 5 december 2013 10:56

Pyssel fingrarna är framme ;)

Säljning av kransarna på gång igen :)

Av Sofie Karlsson - 4 december 2013 22:08

Jajje men allt går kanon med mina nya rutiner vanor m,m

Så går upp duschar på morgonen nu så går upp 5.45 nu innan kl 6.15 stack 6.20 till jobbet!!

Så nu upp 5.45 du duschar lugn och ro sminkar mig fönar håret och klär på mig lugnt och skönt. Sedan hoppar i bilen runt 6.20 ;) så skönt!!
Men skall börja med äta frukost hemma för på jobbet får man ju ungen ro direkt jobb prat direkt så skall vara på plats till 6.45 på jobbet försöka sikta på de till nästa vecka ;)

Men känns kanon med rutinerna att morgon. Rutinerna funkar i alla fall! Sen melis funkar bra med så de rullar på allt!!


Puss kram på er <3

Av Sofie Karlsson - 4 december 2013 18:02

Jo idag blev de gymet och ja var extra tagaad idag för skulle testa det ja skrev om igår :) hihi

Först bytte om för sedan ut och prata med gänget och dricka celsius ;) hihi
Så prata om va jag skulle köra och J gilla grejen..

http://nyheter24.se/modette/idawarg/?p=18957

MY FAT BURNING WORKOUT:

Work 50 sec, rest 10 sec?

- Jumpin Jaxx

- Push ups

- Mountainclimbers

- Crunches

- Burpees

- rest 1 min

X 5

Vilket PASS!! Och jag körde igenom hela!!

Och när ja höll på med näst sista så kom J som sa jag kommer och kollar till dig sen ;) för ja var i salen och körde passet och då kom även M in min PT ;) shiit va glad man blir av de där lilla dom bryr sig verkligen om en <3 kärlek till er!!!
Hörde även J sa att M frågar om mig ofta hur ja mår m,m för jag har ju haft ett bräjk från gymet i 3 veckor för inte haft tid eller pepp m,m
Så då blir man extra varm i kroppen när sin PT frågar om en han bryr sig liksom om lilla mig :) hihi
Så pepp pepp pepp pepp!!

Och om man säger så här JÄVLAR VILKET PASS!!!!! Ååååå den kommer bli fler gånger och 2 gånger i veckan ska de nog bli!! Bränna fett Gud så underbart och M kolla svetten på mig och skratta och J kolla med bara för ja inte svettades i måndags ;) haha så då skratta hon för de gjorde jag idag kan man säga!!

TERMINATOR IS BACK!!



Puss kram på er <3

Av Sofie Karlsson - 3 december 2013 21:24

Hejsan på er ;)

2 dagen av denna vecka redan gått och skall snart somna in till den andra kvällen... Sjukt så fort de går men endå skönt för söndag morgon längtar ja till för advents frukost för då är de mi. Tur :) hehe
Men sen tar vi bilen ner till mor och far för sedan vidare till ULLARED!! Och shoppa lite....

Jag har även tränat gjorde jag igår :)
Gick kanon vägde in mig så nu är de nya tag som gäller. RUTINER TILL TUSSEN!!!

10 mi. Cardio
Sen hela kroppen!!!!
Men känner inget idag :/ men imorgon då kommer de kännas känner ja nu!!
Men imorgon ska ja ge mig på ett nytt fat Burner pass!! ;) gött ska bli sjukt kul att testa se hur man ska göra men mer Info imorgon när ja är färdig! :P

Och satt även och prata 1 h med J med och mötes av en stor kram ;) vad glad man blir och jag kände att de skulle bli riktigt kul att träna när ja gick dit. Och var på toppen humör när ja gick där ifrån så att nu är ja på laddning :) och då sa J att ja jobbar onsdag igen då ses vi då ;) då sa S ja jobbar imorgon ju :) haha söta dom är alla se en ;) känns de som underbart gym man har ångrar inte en sek att ja gick hit!!

Så att de börjar vända nu!!
Puss kram <3

Av Sofie Karlsson - 1 december 2013 22:27

Ja Gud så mysigt ;)

Som vanligt så kör vi på mys frukost som vi fixar till varandra varannan söndag fram till jul. <3
Så mysigt tända ljus kamin igång och jul skinkan står i ugnen och köttbullarna framme och lite kokta ägg ;) nomnomnom...

Sen Slockna ja i soffan ;) aå skönt har inte sovit igen sen fredag lördag :) hehe... Sen så bytta ja gardinerna i köket plus putsa fönstren när ja endå svida om gardinerna ja ni hör jag är inte färdig med jul myset men de är så detta år ja ligger efter med allt!! :/
Men köket typ nästan klart ni får bilder non annan dag. Skall bara byta gardiner i sovrum och vardagsrum men kanske köper nya i vardagsrummet kanske :P får se..

Men nästan alla tomtar uppe några i kisa men tar dom bästa helg :)
Men haft en toppen helg och mys med älsklingen och även kollat engång till på lyan så får se om vi får hoppa in.. Håller tummarna!

Så kl stäld upp duscha föna håret klä på mig och åka i LUGN OCH RO!!
Som älsklingen har märkt inte lustigt om ja stressar ja kliver ut sängen kisar klär på mig och åker inom 5 min :/ tänker inte på de själv men sant ju. Så de skall de bli ändring på!

Puss kram på er <3

Ovido - Quiz & Flashcards