snuttetuffsan

Alla inlägg under januari 2014

Av Sofie Karlsson - 31 januari 2014 22:15

Jo då jag träna i torsdags visa har väl sätt de på instagram och Facebook
@snuttetuffsan

Jo då torsdags blev de marklyft :D så roligt men grymt jobbigt händerna Asssså så jobbigt!! Men de gick jag fick hjälp av coachen som stod och smyg titta på mig :) hehe
Så fick ja magnesium tror ja de är men vit blir man om händerna och får värsta taget :)
Ja är ju inte särskilt kvinnlig om händerna men jag lyfter snyggt :) hehe handskar nja kanske men helst inte bättre grepp med sina egna händerna!! :)

Så passet får 5 lyft av 5 möjliga <3

Sen då ja blev de fredag och varit en toppen fredag och även på jobbet :) alla varit glada och fått mycket gjort haft en riktigt bra tömning av grejer på kontoret och mötesrummet börjar ta form!! :) skall till jobbet imorgon och pyssla lite handla de sista.

Men i alla fall idag då fredags pass GIVET klart man ska ha de fredags mys liksom!! Och så klart ZUMBA andra fredagen och de var enu roligare idag börjar hänga med i låtarna nu :) så 80% kanske ja satte stegen :) hihi
Så svetten bara spruta ut och de är så grymt skönt när de är så ååååå älskar svett :) hihi

Sen blev de då hem fixa duscha klä på mig och åka iväg till våra fina vänner en bit bort :) hihi
De blev hämt mat GOTT.
Men nu hemma för gå och sova så älskling orkar upp inatt för snöröjning :) så puss god natt

Av Sofie Karlsson - 29 januari 2014 15:52

Haha ja precis över dag ja de är ju så klart över kropp :) fint skönt gött klarat
Chins orka lyfta mig 3 gånger :)
GRYMT foffa som älskling skulle sagt :) hihi
Som sagt Chins 5*5 med mig själv
Sedan last drag med 41 kg (lätt) DT 10 min och fan känner mig dum liksom skulle coachen varit med så klart ja skulle tagit tyngre men jag tror ju inte på mig själv :/ de är ju de som är shit!!!
Men men ja körde och körde även mage kill kill kill!! Var på reserv plats fortfarande tills ikväll så hoppar de passet laddar tills helgen :)
Men nu 2 pass gjorda av 5 :) GÖTT

Så nu sitter ja på jobbet inväntar att tvätten skall bli klar så ja kan ladda om en ny sen åka hem :)
Puss kram på er

Av Sofie Karlsson - 28 januari 2014 20:39

Tjena på er ja åkte hem tidigare nu idag för var helt jävla slut kände mig borta!!! Så väl hemma rasta monstret samgick jag in tog på mig tjocka sockar och stickad tröja mys <3 så tog täcke kudde och gick la mig i soffan så somna och vakna vid 18.45 så va skönt sova försöka få in mer energi!!
Men snart gå och sova igen för ladda kroppen lite till för upp och hoppa för jobba imorgon och då hoppar vi på onsdags jobb. Så ska försöka hoppa in på gymet ja hoppas verkligen ja får energi för de! För vill träna vill vill vill :D känns att ja måste komma igång om ja ska nå mål och kunna köra några race ;)

Men nu ni ska tant sova ladda batterierna tills imöra puss kram

Av Sofie Karlsson - 28 januari 2014 11:46

Åååååååå va jag vill ha kaffe kaffe kaffe kAffe!!!!!

Jag sitter nästan och sover på jobbet shit seg :- / är i valet i kvalet om ja ska åka till gymet med för är så sjukt trött!!! :- / nästan så att huvudvärken kommer !!
Känns sådär :/ men får se hur de känns sen men måste hem tidigare är ja klar sticker ja men annars får ja jobba hemma!
Så får se om de blir att jobba ute imorgon kan ju vara skönt men ska tvätta med :P
Ja vi får se men ska ta mig igenom denna dag :)

Av Sofie Karlsson - 27 januari 2014 21:28

Jo kör på dricka salt på morgonen nu och ja själv klart de är ju inte så jävla gött direkt :) hehe
Men dricker för rensa lite i kroppen plus med energi depåerna.
Men då får jag inte dricka kaffe eller CELSIUS!!!! Så shiit så trött jag var idag så koffeinet tömmer energi depåerna och om jag inte har så mycket heller så ska vi testa jag är ju trött annars med så får se om de hjälper!!
Men skrev till coachen försäkring skulle ifall ja skulle få men NEJ var svaret men klädde om gick ut och coachen fråga hur läget var idag ja du ingen Celsius så vet du nog svaret sa ja :P haha han bara skratta!!
Blev uppvärmning och prata om hur vi skulle lägga upp de andra!

Så idag körde vi på med knäböj :)
Kul så fick ja lägga mig ner och så gjorde han något med mina ben och de gjorde fan så ont! Men de hjälpte ju knäböjet kändes ju KANON sen!!

Så först
60 kg 5*5
Sen intensivare
40 kg 10 min med 30sek pass 30sek vila

Så svetten spruta lite i slutet! :)
Så bokat upp mig onsdag fredag lördag på pass nu! :) kul
Men onsdag var jag som 9 reserv men ska kolla på dom andra två i stan med för får ju träna vart jag vill ;) hihi

Men energi var sådär idag men de gick bra att träna men de var endå lite energi snålt!!
Puss kram <3

Av Sofie Karlsson - 26 januari 2014 19:44

Ja vakna av att grabbarna ringde ville hem vid 4 tiden imorse men dom var snälla och tog taxi :) så vid 4.30 kom dom hem!!
Så vakna och snacka lite hur dom haft de :)
Somna om igen och shiiit när ja vakna igen vilken satans träningsvärk mina vader dubbel tränings värk est fredagen sen lördags pass aj aj aj hoppas de släpper tills imorgon när ja ska köra med coachen !!

Idag har de varit en liten ätar dag bara lite. Blev en fralla imorse blev kvar så får en imorgon biti med!
Den några godis bitar för köpte till dom som var bakisar :)
Sen blev de lite Cola ZERO men ni kanske tycker lite där lite där men de var bara lite med ;)
Känns bra så nu ladda om inför en sockerfri vecka ;) och med mer träning och veckan kommer börja bra med ett dunder pass med coachen!


Så ska slappa de sista timarna som finna kvar nu på söndagen :)
Puss kram på er <3

Av Sofie Karlsson - 25 januari 2014 15:43

Jo då kl 10.00 blev de stenhårt pass med älskade Cissi <3 och med bäste coachen M!!!

Först Hammar slag på däck , sen dra armarna uppåt axel träning med vikt då! Sen höft ryck och de gick bra dom första och tredje rycket var jag påväg att ta i men då tog de nästan stopp och ja kära coachen la på 5 kg eller 10 till något sånt. Han vet verkligen va jag går för :) haha
Sen efter de låt övning med helvetes med tyngd på dom innan va över jävliga på de där ;) haha
Sen som jag säger biggest losser repen :) sjukt roliga har koll på dom nu! :) sen fy satan armhävningar med hantlar åååååå satan VA JOBBIGT!!!!
Men shiiiit så skönt vilken känsla!!!
Det är ju den känslan man vill åt ååååå så skönt så stolt jag är på gång nu känner ja! Ingen verkligen ingen kan stoppa mig!! :D


Sen blev de träning och hälso expo här i Linköping :) 3 hantlar av 5 möjliga! Så halv bra men träffade en biggest losser tjej ;) Emma tror ja hon heter. Stod och Hälde upp vitaminwell dricka :)

Sen såg man även Pansar och Amazon och shiiit Amazon är ju aå sjukt snygg hennes kropp skulle jag vilja hoppa i aldeles perfekt kropp inte för mycket verkligen perfekt!!
Pansar han är ju för grym :)
Men Gud jag vet inte med jag våga inte fråga om bild ;) haha blev som ett barn :)
Sen gick vi ju så klart och kolla upp Celsius montern så klart och jag har nog hittat två nya godingar :)

Sen blev de även en föreläsning med Fredrik Paulún Gud sjukt bra de lilla vi hörde så dåligt ljud... Men köpte även müsli av honom som jag åt förut :) mmmmm så mumsigt med kvarg jordgubb!!

Så nu slapp i soffan innan jag nig ska städa till de och köra in grabbarna på svensexa!!



PUSS KRAM OCH TACK BABE FÖR EN UNDERBAR DAG!!

Av Sofie Karlsson - 25 januari 2014 08:59

Jajje men :)

Nu varje lördag om inget händer så ska de fasen bli varje lördag :)

Vakna upp med detta mys monster gråtit sen husse åkte till jobbet :P
Hon ville så gärna ligga kvar men nej du mitt mys monster ikväll får vi mysa <3

För nu ska matte hoppa upp från soffan och sätta sig i bilen och brumma iväg för träna och challenge pass är de som gäller idag och varje lördag framöver :) och idag har jag fått mes mig min älskade Cissi <3
Sjukt kul sen ska vi på stan <3

Och laddat upp med en energi frukost!

Skapa flashcards