snuttetuffsan

Alla inlägg under januari 2014

Av Sofie Karlsson - 24 januari 2014 18:31

Shake baby shake ;)

Oj oj oj hade nästan glömt bort hur kul detta var :P shiiit så roligt!!
Dansa på som bara den aldeles själv plus några till :P
Men Gud så svårt! :/ nästan så jag kände att ja börja gråta :P
De var jobbigt men ska fan klarat ;)

Skaka på som bara den! Jag gick fram till hon som hade passet och fråga om hon hade varje fredag och de hade hon ;)
Han sa även Gud va duktig du var dansat förut? Hon måste ljugit mig rätt upp i ansiktet ;) haha
För de kändes inte så bra ;P
Men de var ju kul att hon sa de ;) hehe

Men nu blir de lövbiff och klyftisar och ladda om på nytt tills imorgon ;)

Så puss kram och trevlig helg på er!

Av Sofie Karlsson - 24 januari 2014 18:29

Shake baby shake ;)

Oj oj oj hade nästan glömt bort hur kul detta var :P shiiit så roligt!!
Dansa på som bara den aldeles själv plus några till :P
Men Gud så svårt! :/ nästan så jag kände att ja börja gråta :P
De var jobbigt men ska fan klarat ;)

Skaka på som bara den! Jag gick fram till hon som hade passet och fråga om hon hade varje fredag och de hade hon ;)
Han sa även Gud va duktig du var dansat förut? Hon måste ljugit mig rätt upp i ansiktet ;) haha
För de kändes inte så bra ;P
Men de var ju kul att hon sa de ;) hehe

[Bild]

Men nu blir de lövbiff och klyftisar och ladda om på nytt tills imorgon ;)

Så puss kram och trevlig helg på er!

Av Sofie Karlsson - 23 januari 2014 18:32

Ja är lite ovan med de passet :/

Men jag kör de endå nytt nytt nytt ;)
Men 30 kg var lätt fast endå inge ;/ men var nog mer att jag inte tordes ta mer tror ja får testa med M nästa gång se om ja törs mer!
Men träningen var 3 hantlar av 5 möjliga ! Nu står ja och lagar mat TACO ;) hihi fick välja mellan detta och lövbiff då tänkte ja va fasen lövbiff en fredag är väl ganska lyxigt så tar de imorgon :)
Så taco idag och massa grönt till!!!


Imorgon Ååå äntligen ska jag gå träffa Cissi <3 ååå så kul de ska bli!!
Sen blir de åka och luncha med henne imorgon ;) så tar ut mina övertids timmar lite imorgon ;)
Så imorgon kommer de vara en mega super bra dag!!!!

Puss kram på er <3

Av Sofie Karlsson - 23 januari 2014 10:36

Oj oj oj shiit!!!
Ja jag trodde väl de lite om mig själv ;) klarat mig från cigg i 6 månader nu!! Åååå applåder :) haha
Sjukt stolt över mig själv !!!
Många på vägen som peppat och stötat mig ich inte ett enda BLOSS har ja tagit skönt!!

Kolla min rök app nyss och oj oj oj

6 månader fri
6693 kr sparat :)
Ej cigg ja rökt sen stopp 2826 st :D

Ja de finns knappt ord de är så sjukt skönt ingen press att tvinga sig själv att gå ut och frysa som nu vid denna års tid men sen själv klart sjukt gott på sommaren ;) men pengar sparar man men dom finns inte :P unnat mig tränings grejer!! :)


Men du bestämmer själv om du vill bli av med pinnarna :) ingen annan kan tvinga dig!!

Av Sofie Karlsson - 22 januari 2014 19:50

Hopp då ligger man i soffan igen efter en hel dag och även där suttit på arslet hela dagen typ!!
Men ja jobbet har gått kanon idag med ja mår kanon på jobbet nu jag är lugn stressar inte och bara njuter ;) men släpper inte kollen för mycket eller ja slappnar inte av i alla fall!!
Sen blev de Massag på jobbet TACK!!

Så grymt skönt och GRYM skön träningsvärk med!!!!
Träningen igår var så himla jävla mega GRYM!!! Jag är så jävla grym med och jag kan säga även de till andra! Men shiiit längtar tills imorgon tills de är dags igen! :D

Men PORK ;) Jake men PULLED PORK SÅ JÄVLA GÖTTTTTT de var aå de knullde i mun som man kan säga :)

Blev hamburgerbröd och gurka tatziki Anders körde på colwslow men de gillar ja inte :/

MEN SÅ SJUKT GÖÖÖÖÖT !!!

Av Sofie Karlsson - 21 januari 2014 19:08

Ja idag blev de första passet nu på länge ja sista ja träna då fick ja ju grym huvud värk!! :/
Så satt en bra stund på gymet innan M sa fasen va tidig du är ? Ja är LADDAD!!! :D

Så värmde upp själv kan ju de nu ;) hihi sen kom M hämta mig så börja vi med snacka lite om mätningen idag med :/ och tummen ner på den men de ska ner och de ska jag lova mig själv igen!! Men vi snacka om allt allt allt allt verkligen så vi hoppa igång med träningen så fick ja välja så jag valde marklyft :)
Så börja på 50 kg
De där va lätt va?
Nja de var de väl säger ja
Så hopp så var han uppe på 70 kg men de där ser ju lätt ut säger coachen :)
Så 80 kg körde vi på oj oj oj de trodde ja inte :P shiiit så kul de va och shiiit va blå jag kommer vara imorgon :P
Svullen över knä med slog i med stången ;D hehe

MEN SHIIIIIT JA ÄR FAN GRYM!!!!

Puss kram jag kommer sova som en ängel inatt <3

Av Sofie Karlsson - 21 januari 2014 15:28

Kom nu M jag vill träna!!!!!!!!!

Är typ så där 45 min för tidig :) haha
Är så laddad vet inte varför men allt har gått så jävla bra på jobbet JAG KLARAR VERKLIGEN AV DE ;)
Fick så sjukt bra feedback av cheferna <3
Åååååå så kul.. Och nytt folk påväg in med känns kanon!!!!

Och nu sitter jag på gymet då och bara vill TRÄNNNNNNNA!!!! :) hihi

Laddad jovars!!!

Av Sofie Karlsson - 20 januari 2014 19:04

Ja precis !!!! Just så!!! Ja precis så!!!!


Morgonen började som bäst mitt älskade monster kom hem imorse <3

Helt underbart <3 saknat henne så!

Men jag fick inte stanna hemma nej jobbet kalla tidigt för inget va gjort på jobbet!! Så in och fixa.
Torktumlare fick jag tydligen med åka och köpa suck ja inte min måndag nej!! Plus 2 sjukskrivningar plus en som skall sluta!!!! Men upp med hakan! De löser sig nog...
Men sen så blev de jobba över 17.00 plus tidigt med!
Och ja non som lagat mat? Nae inte de så köpte mat med hem så jävla skit dag känns se som!!

Men de bästa idag va att bästa camilla kom ner till mig idag <3 så blev snacka lite om allt sedan in hämta nyckel i stan och så kom ja på briljanta iden att jobba på ett café inne i stan ;) skönt!!
Sen köpa tumlare men innan körde vi på lunch på ikano :) och Joel kom med så vi blev bjudna på lunch ;)

De var de bästa på hela dagen umgås med dom ;)


Så puss kram på er så kör vi tuffare tag imorgon :)

Ovido - Quiz & Flashcards