snuttetuffsan

Alla inlägg under januari 2014

Av Sofie Karlsson - 19 januari 2014 22:05

Japp nu är de slut på ledighet!!
Nu skall man komma i form med vardagen igen gå upp när kl ringer frulle jobbet mellis jobba mellis lunch träna äta bra m,m allt va de inne bär ;) och jag har nog aldrig varit så taggad som jag är nu även att ja kanske skrivit de men jag är super laddad :)
Men först villa ut dom sista timmarna innan de är dags! Och även smälta allt som hänt denna vecka ;) sjukt roligt med många skratt! Lindvallen ja den får 5 skidor av mig av fem möjliga ;) och då är de fredags åket ja menar sjukt sjukt sjukt roligt va de!! Offpist kan jag bara säga er!! ;) hihi
STORT TACK ALLA FÖR EN UNDERBAR VECKA!!! <3

Så nu får man lägga de bakom sig och ladda om och jag hade planerat de jävligt bra känner ja :) åkte och handla och hämta ut mitt stora stor paket från

Åååå så även att man vet vad som är där i men endå mega roligt ;) för de är ju nya grejer plus en jävla pepp att komma igång på riktigt ;)

Fick världens roligaste överraskning av Fitnessguru ett linne av dom Gud så glad jag blev ;) TACK TACK!!!
Plus en tidning :) med deras Kivi protein :)

Så att nu ska de bli förändring jag ska klara de nu jag har bestämt mig de är allvarligt och jag ska få ha 1 dag på 2 veckor som jag får ha en ätar dag har jag bestämt då får jag äta något särskilt gott kebab m,m om jag känner för de :) PEPP!!

Så pepp på er med så hejar vi fram varandra ;)

PUSS KRAM

Av Sofie Karlsson - 18 januari 2014 18:31

Ja de är sant sista kvällen i stugan :/ men endå skönt att komma hem till vardagen igen ;)

Så ikväll är de mäster kockarna som fixar middagen till kvällen :)

Så nu bara njuta den sista kvällen :)

Av Sofie Karlsson - 16 januari 2014 17:49

Jo då de blev en riktigt bra härlig skidåkning idag mmm så himla kul de va!!! Ville fasen inte åka hem idag :)

Men imorgon blir de ut tidigt för imorgon blir de utgång igen blir att åka och käka på lammet och grisen :)
Mmm dom säger att de är gott i alla fall :)

Så chili ikväll kanske :) annars blir de häva flaska vin med brudarna!!!

PUSSS

så här såg ja ut när de var Harrys i tisdags :) får ett inlägg om de senare har en del tankar och funderingar :/

[Bild]

Av Sofie Karlsson - 14 januari 2014 10:37

Ja efter att kommit hem igår så fick jag fan så ont i stortån som ja skrev ;/

Och idag efter frukosten så skulle vi ut åka så gick ner i källaren tog på mig bjäxan och PIIIIIIIIP så ont de gjorde så ska nog åka ner byta upp toll en större storlek!
Så hoppas hoppas hoppas jag kan åka sen.. För kan ju knappt ha mina egna skor :/

Så ligger i soffan och tjurar och inväntar att vi ska åka handla slänga skräp ja ölburkar :)

Kram på er <3

Av Sofie Karlsson - 13 januari 2014 19:06

Jo då så himla skönt med semester <3 men känns ju som om man inte riktigt kommit igång efter alla röda dagar men de är bara köra hårt sen jobba jobba jobba jobba jobba :)

Nu sitter ja i stugan andra kvällen ja vi landade här igår :) efter hämtat skidor m,m så kom vi in i stugan och alla hittat sina rum och vi åt kvällsmat och tog fram drickat ;) hihi
Ja tog de lugnt ja vet inte jag kan inte bara släppa taget ibland eller släppa men när de är nya människor omkring så känner ja att jag tar de lugnt istället! Och man behöver inte dricka som ett as man kan ju dricka vatten eller hur men inte i detta sällskap :P hehe.

Så idag hoppa vi upp käka frukost och åkte iväg fixa skipass 5 dagar tog ja lagom. Åkte upp och SÅ JÄVLA KUL!!!! Så underbart vilken frihet <3 och åla med fina människor med!
Åkte röd backe vet ej om jag gjort de innan men de gick bra :)
Så tog en varmdrink uppe i backen och sedan gyllene måsen ;)
Sen tog vi oss hem upp ner upp ner :) och vi kan åka skidor enda in till huset ;) Men märkte att min stortå har stöt imot bjäxan hel dagen :/ fan de bara pulserar som bara den!!!
Så aj aj aj..
Men får göra en operation sen klippa lite nagel kanske ;)

As sköna sängar :) och snart inväntas hemma gjord pizza som snart skall avsmakas :) mm

Ha de fint så hörs vi!! <3

Av Sofie Karlsson - 8 januari 2014 17:56

Nae precis känner precis så!!!

Jag är inte riktigt bra efter mini förkylningen ja fick!!! Fan att man ska bli smittad!!
Men de är ju de här med huvudet med känns som om huvud värken är på väg men endå inte sen har de börja i bröstet igen!! Ringde till en annan läkare idag men han var full proppad så vet inte om ja ska byta till linghem igen :- /

Eller ska man åka till akuten direkt :/ så svårt vill inte bli uppskrämd men vänner till mig deras vän fått blödning eller strok eller va de var de är ju inte så kul :/
Men så pinsamt om man åker upp och de inte är något!!
Men kan väl börja med att byta vård central kanske känner sig som en jubel idiot!!

Så slut på gnäll va :P
Men as bra på jobbet var en kul dag Ida :) hihi <3
Tack alla fina!!

Så nu är de soff läge för är bajs trött pang bara!! Men puss kram på er

Av Sofie Karlsson - 7 januari 2014 19:36

Ja de kan man ju säga!!!

Shiiit alltså va har ja gjort med mig själv? De vet jag ju knappt själv tyvärr:/

Nyårs klänningen har ju kommit och ni kommer inte få någon bild ska ja säga er aldrig!!! Om ja inte typ tappar 20 kg!! Kändes typ så!
Men kan ju alltid ladda tills nästa nyår!! Om jag någonsin kommer bli smal :/ känns lite hopplöst ska ja säga er kämpat så sjukt länge med mig själv och kropp och själ men nu backar de bara tillbaka tänk om man endå kunde vara gravid istället hade man ju något skäl till att vara lite fet :P
Men ja kan ju tjuta för en stund men de hjälper ju inte de :P
Bara ta tag i de igen!! Livet är bara ett kämpande kämpande kämpande!!!

Sen fick ja pang huvudvärk och ont i bröstet idag samtidigt bra? Nae inte de heller!! Mens? Nae inte de heller ja doktorn de är så bra som du säger inget fel på mig!!!
Suck men men man är väl bara lite gnällig och trälig!!

Puss kram från en ledsen flicka idag!!

Av Sofie Karlsson - 7 januari 2014 19:34

Ja de kan man ju säga!!!

Shiiit alltså va har ja gjort med mig själv? De vet jag ju knappt själv tyvärr:/

Nyårs klänningen har ju kommit och ni kommer inte få någon bild ska ja säga er aldrig!!! Om ja inte typ tappar 20 kg!! Kändes typ så!
Men kan ju alltid ladda tills nästa nyår!! Om jag någonsin kommer bli smal :/ känns lite hopplöst ska ja säga er kämpat så sjukt länge med mig själv och kropp och själ men nu backar de bara tillbaka tänk om man endå kunde vara gravid istället hade man ju något skäl till att vara lite fet :P
Men ja kan ju tjuta för en stund men de hjälper ju inte de :P
Bara ta tag i de igen!! Livet är bara ett kämpande kämpande kämpande!!!

Sen fick ja pang huvudvärk och ont i bröstet idag samtidigt bra? Nae inte de heller!! Mens? Nae inte de heller ja doktorn de är så bra som du säger inget fel på mig!!!
Suck men men man är väl bara lite gnällig och trälig!!

Puss kram från en ledsen flicka idag!!

Presentation


Hejsan Sofie heter jag är 26 år och jag har levt ett överviktigt liv och tog tag i de livet och blev ett resultat av -39kg men så pang på 1 år så gick jag upp 20kg!!!

Så nu är jag på väg igen med ett kämpande av en vilja av stål!!



 
  

Andra sidor ja gillar :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkivet

Se tillbaka på förra året


Skapa flashcards