snuttetuffsan

Alla inlägg under februari 2014

Av Sofie Karlsson - 20 februari 2014 19:01

Ja hej på er ;) en bra dag på jobbet börja med att jobba ute på flytt
Och kommer visa er en bild att de var ju gett resultat av min vikt ned gång :)

Haha ska ju bli rent över allt!!!


Sen då blev de lunch med min äskade "man" han skulle komma in med ett par papper ja måste skicka in "polisen" så käka ihop mysigt <3
Senare stack ja till gymet åååå så kul kände mig på toppen skillnad mot va de var igår kan man säga :P
Så drack en Celsius med fina R och E
Snacka kolla sjuka video klipp :) haha
Sen bytte vi om och börja ladda inför knäböj !!!
Så visa R hur hon skulle göra och la på vikt åt henne gick kanon!
Så skulle testa köra på 50 kg uppvärmning men tog upp den coachen skriker de är för LÄTT!!!
Ja jag vet men får ja värma upp först!! Skriker ja tillbaka :) haha

Men när de var dags för 5*5 så blev vikten 70 kg oj oj oj PB sen sist!!
Sä gick kanon asså shiiit va kul!!!
Och R var as duktig hon me!! :)
Så skulle grabbarna köra med så vi så snällt så gick åt sidan :) haha men coachen hitta på ett annat pass och fy satan!!! Ja menar verkligen SATAN!!!

Först framsida lår 71 kg * 12
Baksida rumpa 50 kg * 8
Utfall med 20 kg * 3
1 vända 20 kg
2 vända 10 kg
3 vända noll vikt
Sen allt detta * 3

Ååååååå fy fan mon stjärt!!! Min stjärt!!!
Efter de kom coachen med pipp klockan!!!!
Så dags för ABS!! :P
Så 20 sek * 3 * 8 fy fy fy fy fy satan
Jag höll på tillslut att kasta klock jäveln genom lokal fan!!!! :P haha

Så ett grymt grymt grymt pass plus cp pass :)

"Fan gör hon allt du säger M?? Ja allt R!! "


Så jag kommer ligga i soffan resten av kvällen eller ja jag kommer inge upp!! :P hehe

Puss kram <3

Av Sofie Karlsson - 19 februari 2014 19:03

Fans jävla helvete!!!! Skiiiit!!!

Ja efter en dag på jobbet och en mys fika så åkte jag mot gymet och jag fick akut svänga mot kontoret för fick så ont i magen så fick åka sätta mig på toa!!
Men lugna ner sig så åkte kök gymet bytte om och vänta på att passet skulle öppna men stod och prata med R och J men fan asså kändes inte bra så pang börja ja svettas som bara den och ryggen med!!!

FAAAAN
FAAAAAN
FAAAAAAN
FAAAAAAAN
FAAAAAAAAN

Men då kommer jag göra så här i fortsättningen ja kommer inte träna onsdagar för så här blev de sist med!!! Lustig i magen och kroppen!
Var de för ja tränar sent mot va jag brukar? Ätit en ordentlig lunch. Mellis bra frukost och en bar innan passet!!
Men men sjukt tråkigt var så jävla laddad!!!!
Bubblar som fan i magen!!!

Så puss kram

Av Sofie Karlsson - 19 februari 2014 12:26

Japp frukost, mellis och en falska vatten och ägg lunch är nu intagen ;) plus en vatten flaska till ;)

Så ska straxt börja jobba igen eller ja jobbar ju nu med men andas lite efter lunchen ;)
Håller på med handbolls tvätten med är inne på andra väskan så snart klar skönt för den ska tillbaka imorgon igen :P stress med dessa väskor tycker ja!!
Men ska åka och fika senare idag innan challenge i kväll :) så skönt att ha något att göra för i mellan :)

Hoppas ni haft en toppen dag en så länge och ja snön kunde ju stannat där den var innan och solen kom fram ;)
Puss kram <3

Av Sofie Karlsson - 18 februari 2014 19:51

Hej svejs på er :)
Idag jobbat och ståt i ute på flyttstädning :) gick bra men dumt skitigt kök :/
Men så kom älskling in med gym väskan glömde den hemma i morse så snäll som han är så stack han in med den till mig :) älskar dig <3

Så jag for till gymet direkt snacka med R och hennes lilla familj :) sen in byta om och sen ut fylla vatten flaskan och prata med E fråga om ja skulle köra med coachen :) men nae inte idag då kör jag själv :) går de bra? Ja de rullar på :D
JA JAG HÖRDE DU TOG 47,5 KG I STÖTEN
Jaså du var hört de :P
Ja du de går fort om dig :) hihi

Man blir ju lite glad :) hihi


Men idag skulle ja köra Chins och last drag :) och då behöver ja ju lite hjälp på traven va :P

Så som ni ser på bilden så 2 st step brädor för att komma upp ;)
Jo de behövs för om dvärgen ska upp :) haha

Men Chins 5* 5
Sen last drag 45 kg DT 10 min
Höjde sista för de var lätt skulle coachen sätt :) haha så 50 kg kändes as bra så de blir de hela DT nästa gång!!

Så enu en gång att as bra pass <3
Starkt känner ja!!

Puss kram <3

Av Sofie Karlsson - 17 februari 2014 20:00

Måndag igen och den börja så jävla bra!!!

Först ner till jobbet satte på kaffe satte mig u lugn och ro och drack lite kaffe :) så kom tjejerna så snacka lite med dom!!
Så jobba på prata med chefen om ett simkort som försvunnit om att spärra kortet :) så att ett annat team försökte ringa men gick inte nå ut men in så kära chefen hade spärrat fel kort :P hehe men de gick att lösa!!!
Så fixat massor idag skönt men imorgon blir de fs för fulla muggar..

Men nu kommer de bästa :)
Åkte till gymet som planerat hihi
Så snacka med R och frack Celsius så KLART!! Sen så sa hon att hon skulle träna klart vi ska kära ihop tyckte ja ja ska köra stöt :)
Så vi värmde upp och vi blev varma och anfåda :)
Så gick vi ut och värmde upp med små vikterna :P
Så var kul att visa R hur stöt var så nu kommer hon nöta på tills nästa gång :)
Coachen häl kol på oss han hade skrivit 45 kg att ja skulle köra på denna gång jaja tänkte ja kör väl på de och de gick ju så jävla bra!!!
Så skrek coachen lägg på 1,25 kg till på varje så alltså 2,5 kg !!!
Vila så körde R peppa henne som fasen va jätte kul!!
Sen var de min tur att slänga upp 47,5 kg 5*5 och första rep gav stora APPLÅDER på gymet !!! Hihi
Älskade coachen han vet fan precis va ja klarar av!!!
Och jag blev super glad!! :) fan va kul
Sen körde vi på döda magen!!
Så coachen fixa en övning åt oss så plankan åt alla tre håll 20 sek på varje sida ååååå fy faaaaaan va vi skrek
Så ja slängde av mig glasögonen så sa ja till R nu är de allvar glasögonen åkte av :P världens as garv bara och coachen med !!!

Så att ett toppen pass en bra start på veckan!! :)

Så nu bara ladda inför resten av veckan!

Av Sofie Karlsson - 15 februari 2014 19:33

Ja idag var de dags för challenge pass igen så sjukt grymt kul!!! Löve it!
Så ladda upp med Celsius och prat med fina R och en ny tjej som ja sätt på gymet tidigare. Så tänkte de henne kan ja köra med! Men hon han fråga först ja ska vi köra ihop ja jag tänkte de samma att vi ska de Ååå va kul sa hon du verka så trevlig :) hihi tack själv :) !!!
Så körde på först med marklyft sen stöt och få pang kände de som om ja inte hade kraft allt försvann!!! :/ men körde igenom hela passet och gick ut där ifrån riktigt frustrerad!!
Coachen fråga härligt pass va?
Ja de gick väl bra!! Va??
Ja hade ingen kraft var svag :- / nae säger coachen du var riktigt grym!!!
Och R sa de ta åt dig !! Han säger bara de till dom han tycker om och han menare de med!!
Så snacka med R om hur de är nu lite frustrerad över lite grejer!! Men de kommer, var lite de jag skrev om igår! Men sen satt ja danska med R och träffa även J hon var där med Gud så härligt att få träffa henne :)
Så vi prata massor vi tre :)
Så hoppas ja ser henne på onsdag med! För så är de dags igen för challenge grymt pass asså älskart!!
Så vi lekte runt på gymet sa även till henne att Ååå gå på händer är något ja vill lära mig och då ska jag lära dig sa hon :) så vi gick in i salen så ja lärde mig fort lite på henne :P
Så slängde upp kroppen ett par gånger sen så höll J i mig så andra gången då stod jag bredvid henne :D sjukt kul herre Gud trodde ja aldrig!
Så R sa de Gud så glad du ser ut nu släppte allt va? Ja verkligen :) hihi
Tack fina ni!!!
Sen lekte vi med bollarna :)
Vi slängde upp benen på en bänk sen armarna hade vi på pilates bollarna så en boll på varje arm :)
J lyckades göra armhävning men tror ha kom ner en gång :) men jag stod där i alla fall :)

Sen hade vi även koll på grabbarna dom körde vägning mätning träning med 4 pass idag så vila 1 h för varje pass! Så ska bli grymt kul att höra hur de gick :)

Så efter 4 timmars mys på gymet så drog ja till maxi köpte lite mini käk och kvälls mat!!
Så la mig när ja käkat somna vakna 18.30 :P gött va de!
Så nu käkat och så nu blir de mello om inget annat kommer upp och mysa med mina älsklingar i livet <3

Av Sofie Karlsson - 14 februari 2014 22:40

Ja efter en härlig jobb dag med många människor inblandade så blev de att åka till gymmet <3
Så satte mig och ladda med en Celsius :)

Sen snacka med nya tjejen som börjat :) super trevlig!!
Så hoppa in svida om så gick ja in och ställde mig i salen och börja ladda!!
Och de gick kanon idag med alla stegen :) men idag alltså kände ja så sjukt jävla det stor feta jävla axlar ååååå så äcklig ja kände mig!!! Vill inte känna så vill inte vill inte vill inte!!! Men de är bara ladda om för nya tag igen ska kolla hur ja mår enu mer utan kolhydrater eller ja lågt intag av kolhydrater!!

Men som sagt jag känner mig sisådär med känslorna med mig själv just nu försöker försöker men va händer ???
Men ska inte släppa de ska inte men jag mår inte bra utav de just nu!! Men alla skrattar säkert åt de bara för man har slutat "röka" för de var de alla sa du går säkert upp bla bla!!!
Minst 10 kg hej å hå ja de ä säkert mina rök kilon men ja har fan slutat och de är snart 7 månader fri!!!!
Göööör stolt !!! Men när ja inte lägger ner en massa shitt att käka massa godis m,m så är de lite jobbigt för har
Man fina coacher att de är inte rökningen så tror ja på dom!!!
Men ja hoppas verkligen de blir bättre nu för cykeln i kroppen är igång tror ja inte på 3 mån så har den varit borta ja mensen men nu pang bom så kommer den sakta men säkert!!

Blev många känslor och irritation men de är de som är skönt med detta skriva lite om hur man känner sig!!
Men nu puss kram <3

Och även detta mötte jag i dörren när ja kom hem <3 kärlek älskar dig!! A

Av Sofie Karlsson - 12 februari 2014 19:44

Jo ja kom hem för ett tag sen ja trodde ja skulle ha plats på challenge passet men icke :/
Sen kände ja ju mig däven sen efter middag så gick dit satte mig prata med R men de var super fullt men vänta ifall de skulle hoppa av non. Men coachen skulle kolla om han fick in mig men han kom på de att de blir ju fullt då i salen men jag sa åt honom att de var nog non mening med att ja inte skulle för shiit min kropp idag varit konstig men ja gick till gymet för känna av läget åt en energi bar och de blev bättre plus en Celsius så var ja på igen :D
Men nae jag kände att ja gjorde ett bra beslut och coachen sa de med vila Sofie nu vila! Så kommer du må bättre!! så de känns skönt och de är sånt man måste lära sig med att man måste vila för må bra med man kan inte bara pumpa pumpa pumpa pumpa vila är med även bra och även att man inte mår dåligt över de med!


Puss kram <3

Ovido - Quiz & Flashcards