snuttetuffsan

Alla inlägg under februari 2014

Av Sofie Karlsson - 12 februari 2014 16:40

Nae inte direkt ska ja säga er :/
Seg i magen :/ lite orolig sen trött som fan!!!! :/ suck

Planerat in pass 18.00 känns sisådär just nu!!! Vill åka hem men nej jag vill så gärna vara med de är ju så kul men jag är ju så trött så jag sitter här på kontoret nu och vilar benen :) haha

Har till och med tagit en Pw så sjukt trött :/ läskigt är de något i kroppen!!
Men ska pallra mig upp till gymet Bland alla andra och trängas men skall sitta och chilla ett tag :)

Så hoppas ja mår bättre snart

Av Sofie Karlsson - 12 februari 2014 07:06

Nae jag testa ju utan kaffe en vecka kände mig kanon!!! Verkligen toppen i kroppen men nu har jag tagit några koppar men känner att ja super trött de hjälper liksom inte för mig de blir nästan värre av de som att de suger ut den lilla energi jag har kvar!!!
Så ska hoppa kaffet ett tag se om ja mår bättre utav de!

Även ska ändra lite på frukosten ta tillbaka mina ägg kanske :P
Se om de kan hjälpa!

Ha en fortsatt bra dag :) puss

Av Sofie Karlsson - 10 februari 2014 19:44

Ja först ringde polisen idag och sa att ja kommer få vem böter sen jag krocka ja ja de är väl sådär men 2000 de känns. Sen kanske Trafikverket kanske ringer med om dom kollar upp dit körkort!! Ja jag hoppas verkligen inge dom styr runt med något!!! :/ de var ju liksom inte mening allt.. Men tänkt positivt!!!

Sen blev de åka till gymet och dags för invägning :/ suck titta inte ens på den dör manicken!!! Urs kände mig as mega stor idag plus "mens" lite chockad för inte sätt den på ett tag :P men skönt så kanske min kropp är tillbaka!! Coachen visade inte vad
Som stod på kvittot de var väl på sätt ovis bra men ja ska inte väga mig själv heller ja får inte de! Får väl försöka älska mig som ja är tjock!! De är bara att acceptera.. Men vill inte tvinga mig allt ska bara flytta på!!!!

Så puss kram på er <3

Av Sofie Karlsson - 9 februari 2014 20:03

Ja de har varit en toppen helg verkligen!!
Man har fått klätt upp sig fixat hår smink m,m
Jo i helgen var de dags för vännerna att gifta sig <3
Så alla vännerna träffades för att fira brudparet <3

Hjälpte Frida med sin frisyr ja blev riktigt nöjd :)
Sen fick hon hjälpa mig Gud jag håller aldrig på med mitt hår längre :/ får ändra på de blir samma annars att man bara slänger upp de i en tofs :)

Kände mig så himla fin snygg stilig vacker :) tack Frida!!

Sen fot vi till Älvesta kyrka för vigsel för de fina paret <3
Tjöt som en gris ja är lite blödig kan man säga :P men vem älskar inte kärlek liksom <3

Fick ingen bild på dom i kyrkan men dom är ju lika vackra här med <3

Super god middag :) och super super trevligt var de!
Så trevligt för sitt första bröllop man få vara med på i vuxen ålder! :)
Så samla vi ihop alla vännerna de gang liksom :P hihi
För grupp foto med brudparet!

Även bilder på oss andra med <3

Och även en liten fin brudbukett hamna i min famn <3 så vi får se vad som händer!!

Så puss kram och tack för en super fin helg alla mina fina vänner och stort tack och stort grattis till brudparet för man fick dela den dag med er och ja älskar er <3

Av Sofie Karlsson - 7 februari 2014 18:55

Nu kan jag ta helg och de kan man verkligen säga med gott samvete :)

Imorse som ni kanske läst körde jag med coachen 1h sen blev de hem mys i soffan käka middag m.m sen bara ladda om inför ett redigt Zumba pass :D så sjukt skönt men nu är jag trött!!!

Så nu blir de kaffe och sen hem och sova och vakna upp och göra sig vacker inför morgondagen bär de vankas bröllop :)

Kram på er <3

Av Sofie Karlsson - 7 februari 2014 10:17

Ja efter go frukosten så stack ja in till gymet (Actic tornet)
För ett knäböjs pass med coachen!!

Men idag höjde vi vikterna 10kg till :O shiit så kul asså!! Att coachen verkligen vet va jag klarar av att han även pressar mig men idag körde ja på med uppvärmingen 50 - 55 kg kändes kanon :D körde 60 kg men vi hoppa upp på 65 kg lätt? Säger coachen ska vi höja
Klart vi gör :)
Så de gjorde han så gick kanon sen körde ja på med 70kg 5*5 rep
Kändes kanon och körde fullt ut :)
Stark kände ja mig verkligen idag.

Sen hoppa vi ner på 55 kg DT 10min med 30 SEK intervall med 2 rep
Kanon då smällde de till och svetten bara spruta ;) hihi så härlig känsla!

Sen vila och invänta springa med väskerna 30 kg men händerna ville sig inte i alla fall inte vänster näven är sur en spricka i så försökte så kunde inte hålla med hela handen så coachen stoppa mig så jag inte skulle skada händerna!! För de gjorde pisssss ont fan va sur jag blev :/ men ska testa med olivolja och sen sova med påsar se om de blir bättre :)

Men detta pass var grymt bra :) så nu bara ladda om tills efter middagen..
Så då ska jag vila nu en sen sov morgon :) hihi

Puss kram

Av Sofie Karlsson - 7 februari 2014 06:54

Japp :) de måste man göra i livet, sin vardag m.m
Jag gjorde de igår jag kan sova imorgon biti om jag vill lite jag kan vila mig när jag kommer hem sen jag kan sova på söndag om ja vill. Så ja skippa sov morgonen idag så sms coachen om han hade tid med mig och de hade han!! :) 7.30 så skippa sov morgonen upp hoppa för ordentlig frukost så man orkar. Den blir de hem för vila ta de lungt chilla till kvällen då är de fredags mys <3

Så hoppas ni får en underbar dag <3

Puss kram

Av Sofie Karlsson - 5 februari 2014 21:33

Hej på er kära ni idag var en vanlig onsdag jobb planering och slappt möte och tvätta vika tvätt m.m

Sen tog jag även en lång lunch med en vän som var planerad ett tag och nu blev de av! Nästan så skönt att de släppte som en sten från bröstet även att de kändes som om vi träffades igår super lustigt :P men de var verkligen så som man börja där vi sluta nästan! TACK



Nu ska jag sova :) puss kram på er <3

ALLA FINA!!!

Ovido - Quiz & Flashcards