snuttetuffsan

Alla inlägg under februari 2014

Av Sofie Karlsson - 4 februari 2014 21:06

Jo men tjena på er :)

Tisdag och jag vakna pigg sovit bra drömt en massa :/ urs
Men jag mår bra efter omständigheterna och tack för alla krya på <3 kramar pussar!!
Hoppas dom personer som jag förstörde deras måndag mår bra tänker på dom hela tiden!!!
Och cheferna är väldigt omtänksamma och är väldigt glada över att ja mår bra!! <3
och ena chefen fråga om han fick kalla mig rally Kalle :) haha
Jo de kan du få :) hihi

Måde bra idag kände efter massor idag och kände att jag kunde åka till gymet :)
För idag var de dags för coach timme!
Och coachen hörde att ja kom så han kom direkt fråga hur de var med mig för han pratat med S igår och han fick reda på att ja krockat så mår du bra?
Ja jag mår bra därför ja är hör!! :D
Ja jag vart lite orolig :) hehe

Så bara ladda även tagit koffein tabletten 30 min innan :) och vilken skillnad av Celsius endå, men svida om och gick ut till coahen !!
Så gick in i salen värmde upp med att ligga och rulla på en boll :)
Sen ut köra stöt !!!
Och jo då ja palla upp 40 kg över skallen!! :D sjukt stolt trodde inte ja var så stark. Men innan värmde vi upp för känna på vikterna och coachen sa de är lätt va? Eller hur?
JA DE VAR DE :) :) hehehe
Sjukt kul hahahahha

Så 40 kg 5*5

Sen 30 kg 10 min DT

Sen tabata springa som ett as!!

Som sagt ett as bra pass as glad energi och coachen kalla mig monstret lyfter allt :P hehe
Sjukt jävla glad vet inte varför men sån skön skänsla i kroppen..

Av Sofie Karlsson - 3 februari 2014 21:55

Ja de var en toppen dag verkligen bär jag vakna imorse utvilad helt underbart! Åt min goda frukost som vanligt fixa iordning mig åkte in till jobbet kolla så allt var i sin ordning hjälpa grabbarna så dom kom till saneringen. Sen hämta tvätten för RP ner till jobbet tvätta jobba vid datorn ringa J så han skulle fixa datorn åt mig på jobbe så innan han kom åkte jag till Ikea för handla det sista till vårt nya mötes rum på jobbet komet bilder när de är klart. Men jo kommer dit solen lysser som bara den varm är den med vår? Nae inget man ska tänka för mycket på för kan ju bli snö fall igen säkert :P
Väl ute från Ikea så ringer jobbar kompis jobbar du ? Ja de för ja jag kommer om 5 till kontoret så brumma ut från Ikea och ut på tornbyvägen och solen sken lika mycket där men läskigt mycket så de blänkte mot asfalten :/ så pang fick ja slänga mig på BROMSEN!!! och gled rätt in i en bil det var RÖTT!!!

Från vara en toppen dag glädjen bara sprudlar inom mig och till att man faller i gråt och chock panik allt är mitt fel 2 pers till är involverade !!!!
Vilken panik... Killen ja körde på fick ont i nacken han lugna ner mig! Har du ont ja ont i bröstet men de är lungt med mig!! En tjej kommer ut och hon var med oskad men gravid PANIKEN sprida enu mer i kroppen Gud va har jag gjort!!!! Varför ligger jag inte halv död dom skall inte må dåligt eller ha ont de är jag som skall!!!!
Fan fan fan fan fan fan!!!

Vi åkte vidare fram till en parkering och invänta polisen jag ringde kollegan J för berätta han kom toll platsen och hjälpte mig eller ja var ett riktigt bra stöd!!! <3 tack
Polisen kom och dom prata med dom andra två så dom kunde åka och han fil åka till akuten!!
Tjejen klappa mig på armen och log och sa ta hand om dig!! <3 de värmer i hjärtat !! Detsamma!!

Polisen tog brottslingen sist då "jag"
Fråga va som hände berätta om solen och jag hatar denna väg annars för så många trafikljus att se kolla på förväxlar dom men idag såg jag verkligen dåligt för asfalten även var vått med!! Men Gud ja de förstår vi de är sånt som händer!!!!
Hopp va händer nu då blir de fängelse för mig nu? :/ nar de blir de inte de är sånt som händer olyckshändelse!! Ta hand om dig sa dom...

Gud ja vilken dag va!!! Shiit..
Men käka mat med J så åkte han upp med mig till akuten. Så hoppa in där och fick vara där i 4 h tog blodprov, och lugn röntgen. Sen fick ja ligga i gången och vänta på att åka hem. Då kommer de en dam fram
HEJ säger hon jag kommer från röda korset jaha hej säger ja :)
Väntat länge nae inge så länge jag ska nog få gå vem snart ja du har inte väntat så länge sa hon ser ja på armen. Så gick hon vidare
sen kommer hon igen och kommer med kaffe till ett par så ja tittar på henne ja du får inte kaffe du har inte väntat så länge!! Ne ne tänker ja :)
Men sen kom en tjej skulle kolla prover igen och då kom hennes med hjälpare hej Sofie har du fått kaffe macka en? Nae då ska ni få de! Hihi sött tack snälla du!!
Och då förstår ni kommer röda korset tanten jahopp har du fått kaffe nu Jajje mensen förstår du ;) hihi

Foffa Karlsson är ju här!! <3

Så läskigt va fort de kan gå!!

Ringde även M som stod och vänta på mig somna ringde innan ja kom till kontoret är där om 5 ja just de ringde och sa de tar längre tid jag har krockat :/ så hon fick sig en chock hon med!!


Puss kram alla som stötat mig och krya på sig hjärtan m.m älskar er <3
Nu ska jag försöka sova och försöka törs ta bilen imorgon biti själv...

Av Sofie Karlsson - 2 februari 2014 17:28

Och den avslutar jag med en mini sovmorgon men vaknar utvilad :) endå gick vi och la oss 00.00 i natt så blev lite chockad :)
Så fix av frukost med protein själv klart med! Sen åkte vi ner till kisa för hämta kostym och fika med mammi och pappi <3 köpte med oss semlor dom godaste och största i stan från Lasses livs :) Mmm så gott.
Även varit och myst med ett litet mys monster <3 Nils Karlson <3
Och deras lilla kisse med ;) dom kände allt igen varandra men kissen "blixten" som han heter satte bitzi på plats men sen blev de bus ;) hihi
Han har blivit stor och lik sin far!

Nu är vi på väg hem och de ska bli skönt hem fixa inför veckan kolla kläder tills imorgon jobb som vanligt och även blir de gymet! Imorgon blir de stöt och mage!!
Börja veckan helt perfekt :) och har fuskat med kaffet drack idag :/ men var förbannat gott :) hehe
Skall även testa koffein tabletter imorgon som ja ska ta 30 min innan träning så ska bli intressant fick en burk av bäste coachen :)
Men som sagt idag vilo dag och de var värt de efter en underbar tränings vecka :) stolt! Nu bara satsa inför en nu vecka!!!

Av Sofie Karlsson - 1 februari 2014 22:59

Ja vart ska jag börja :P

Käka go frukost och som vanligt gröt med topping och en proteinbars :)

Ja sen kom ja in till gymet och personalen är ju för sköna!
E jobba så jag sa hej som vanligt sen gick ja in bytte om och ut igen för prata med E han sa asså va är de med dig?? Ja vist är jag glad och pigg :) ja de med men du har något busigt i loken :) haha ja de har du rätt i jag känner mig fan busig :) hihi
Sen börja passet och uppvärmingen var sjukt jobbig!!
Efter de så skulle vi köra igång med de riktiga allvaret!!
Och kalsvettades som bara den kände mig as lustig i kroppen så blev nästan borta där ett tag!!! Men killen jag körde med han var riktigt grym men han börja med bära ja väskor kan man säga! Med 40kg på varje väska men så kände ja mig konstig så coachen fråga hur de var så han fick och hämta ett glas vatten med salt i och poff så blev ja bättre!! :)
Men killen jag körde med hade as tungt på men jag är ju så grymt envis och de vet ju även coachen om att läger han på mer vikt så kör jag bara!!
men jag svettades som ett as idag de var något sjukt asså men dö skönt!! :)
Så 5 hantlar av 5 möjliga :) hihi

Sen blev de mys på Ikea med fina S och hennes fina dotter <3
Så köpte 4 st kartor med ljus :) behövs alltid..

Sen åkte jag in mot stan och handla på gymgrosisten :) och hämta även upp en mycket fin vän <3 :)

Så blev hemåt och snacka med M innan älskling kom hem bokade bio till 18.00 så grabbarna fick vara ensama! Så tittade på wolf of the wolstret
Och ja den var BRA bara bra!

Så nu sitter ja hemma och pratar med grabbsen :)

Så puss kram på er <3

Skapa flashcards