snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 19 mars 2014

Hemsk dag

Av Sofie Karlsson - 19 mars 2014 20:44

Ja fy denna dag alltså den ska jag bara gräva ner igen!!!

Först kommer till kund kund öppnar kund nyväckt kan man säga kund sägerKl 9.00 är var de sist
Eeeee ska vi komma tillbaka? Nae kom in ni tack!!
Sen fick vi glap kunde inte komma till nästa kund tidigare m,m
Så de börja bra va?
Sen ringer en kollega och släpper en bomb kan man säga vi har ett nytt städ på måndag och de ska starta upp behöver massor av folk eeee ja du jag har inga nae då öste du till kontoret och ringa in nya!! Eeee ja de är ju så jävla lätt vem ska jobba istället för mig? ? ? ? ?
Så asså hela dagen var åt skogen!!
Sen innan lunch så fick ja ju själv klart en P bot!!! Faaaaaaan
Faaaaaaan
Faaaaaan
Men men är de städ dag så är de när fan ska ja lära mig att läsa på skyltarna men om endå skyltarna kunde stå vid betal automaten med!!!

Sen väl på kontoret så bara hoppas på att reperatören är på väg !!
Han kommer och han kan inte fixa den :///// faaan faaan faaan
Har ju den där ****** tvätten att ta hand om ska tillbaka fredag och hämta morgon tvätta m,m åååå igår hade ja tur att min kära vän hade torktumlare och ja fick låna den av dom ni är guld värda!!!
Men asså ville satans dag vill bara gräva ner mig!!!
Och ja har verkligen försökt ta de lungt ja blir irriterad när bomber bara kommer de är ju inte så lustigt!!!

Men ett gott täcken är att ja jobbat med världens bästa L <3
Nu ligger ja i sängen och har brännande smärta i bröstet de är inte skönt alls tänk tänk om ja slapp de!!
Vill bara slippa denna jävla smärta!!
Sen känner ja mig allmänt pissig tjock svullen dålig m,m

Så tack älskade mamma för
Dit underbara samtal <3
Älskar dig!!!


Puss kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards