snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 23 mars 2014

Första 2 mil och challeng och första grill

Av Sofie Karlsson - 23 mars 2014 21:44

Hejsvejs på er blir inte lika mycket blogg längre känner att de är inge tvång att skriva men endå kul att dela med mig men tiden har ja inte orkar att lägga nu.

Men lördag morgon tog ja mig upp för käka frukost för att ladda inför ett första cykel pass på lite över 2 mil :) in till stan för sedan där svida om för att köra ett riktigt härligt challenge pass!!! Med bäste coachen!!
Så blev inte bara 3 varv utan 4 av varje station och 50 sek *4 / 6 stationer :) huja tur man kör 2 men endå så piss jobbigt och spyan var så nära att ja lyfte upp locket för förbereda ifall den skulle komma :P hahaha Så mega bra pass och tyvär missa ja nästa helg redan full bokat!! :/


Sen åkte vi och fixa cykel till älsklingen <3 så den hämtas på tisdag :) då tar vi första turen! :) äntligen!!! Köpte även kläder idag!
Men lördag kvällen blev premiär av grillen hemma hos vännerna i elvan.
Så ut dit och dricka gott Kaffe och mys, prata, käka och glo på roliga klipp så ett toppen kväll och dag <3

Så idag sov morgon dö skönt :)
Käka frulle och städa lite och så blev de fika med fru Tewel <3

Sen for ja och mannen in till stan för shopping av träning kläder till killen <3

Längtar så dant tills vi sticker iväg!! <3 Så tisdag då jävlar trampas de!!

Men imorgon måndag och bara sätta igång enu en arbeta vecka igen!!
Så blir jobb och träning med fina R

Puss kram på er så hörs vi ses vi ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Skapa flashcards