snuttetuffsan

Alla inlägg under mars 2014

Av Sofie Karlsson - 3 mars 2014 21:27

Tjena på er !!

Ja jag känner mig smal men endå så jävla stor de var sjukt jobbigt i bland dom fria vikterna idag "pojkrummet" som ja kallar de! Men speglar över allt
Och där står jag och ser allmänt jävla fet ut de bara väller ut här och där jag försöker försöker verkligen inte bry mig men de går inte!!! Ååå så jobbigt!
De är verkligen terapi arbete varje gång ja set mig i spegeln, tar på mig kläderna varje morgon, varje måltid ja varenda jävla dag!!! De är ingen som ser eller märker mer en jag själv allt kan vara så bra på bilder och allt
Men en skriver men idag var en sån dag blä dag och sen kollat på biggest losser och då tjuter jag enormt mycket och det är väl mycket de att jag har varit där själv nu inte så mycket som dom men jag har kämpat för samma sak mot en friskare JAG!!
Men allt kommer över en ibland för de man gjort!! ! Och lyssnat på låtar och som en låt jag verkligen tog åt mig runt mitt hjärta var killen som var med i talang förra veckan som jojkar en låt tills din döda vän asså shiit ja hittar verkligen inga ord för denna låt jag gråter och gråter för den är så himla fin och den kommer verkligen in i hjärtat även att man inte vet vad han sjunger!!

Men idag de gick kanon asså verkligen R är verkligen riktigt stark i biceps triceps m,m shiit asså men de är något ja kanske inte lagt extra krut på :) hihi

Men vara ladda om inför imorgon va ja nu väljer knäböj eller mark!! :)


Idag börjar min och mitt älskade monstrets kvalitets vecka ;) ska förälska hitta på massor lekar m,m försöka åka till kompisen och träna lite på träffa andra hundar :) se hur de går!

[Bild]

Men puss kram och kämpa på alla <3

Av Sofie Karlsson - 2 mars 2014 14:02

Ja kl 8.00 satt vi framför tv och gröten och kaffet var klart ;)
Så bara sätta sig och kolla på Vasaloppet :) och heja fram brorsan!!
Önska jag var där men får bli non annan gång!!
Så kolla starten och åt upp gröten sen somna ja igen var sjukt trött efter en härlig kväll med underbara vänner!!
Så kom hem vid 01.00 i natt så blev sent sen innan man somna!

Så sjukt trött så somna på soffan och vakna vid 12.00 ;) så skönt känna sig utvilad inför en ny arbetsvecka!!

Så puss kram alla hoppas ni har en toppen söndag <3

Av Sofie Karlsson - 1 mars 2014 13:18

Jo då var passet färdigt och ja kunde vrida ur linnet av svett!! Grymt!!

Coachen sa du börjar med farmers..
40 kg väska!! :P jaja tänkte ja okey
Coachen ja de är din vikt!
Men körde med en tjej som hete Sanna super kul att träna med henne!
Sen blev de släda små springa baklänges de var säkert runt 90 kg
Sen marklyft 50 kg plus kättingar på så 65 kg i marklyft
Sen över till knäböj med kätting 10 kg kanske.
Sen sista stöt !! Så slängde på 30 kg :) hihi men shiit de är jobbigt köra pam pam pam pam i rad :P
Sen var man fan slut.

Men när ja körde små springa baklänges så ja coachen peka på mig och gjorde stöt med armarna och prata med en kille mellan glaset i salen så han var väl tvungen visa ven ja var hahaha så verkar som många vet vem lilla ja är :P
Samma när ja skulle byta om kom mor och dotter in som var med på passet och dom brukar vara med ofta och säger mamman att va stark du är! Ja var tyst va va sa du?
Ja va stark du är du har ju massa vikt på mot vi andra. :) kul
Tack!!!
Men känner sig som en endå stor Karl tänk om ja blir mega tjock ja tänker ju bara på hur bror var och dom han tävla med..
Men vet ju att så blir de ju inte men vill bli smal och fitt!!!


Men mega kul pass svettig och dan!!

Så nu vila resten av dagen och åka till fina vänner på andra sidan stan och mysa med middag ikväll <3

Ha en fortsatt härlig lördag!!

Av Sofie Karlsson - 1 mars 2014 08:52

Jo då snart dags att bege sig in mot stan "gymet" för lördags pass !!
Har laddat upp med en go frukost
Gröt,skvätt jordnötsmör sen en bar!

Det skall köras hårt idag svetten skall lackas!!!
Påsätt och vis hoppas ja vi inte kör ihop för då får man verkligen köra järnet!! Men sjukt kul när man kör ihop med!!

Men ladda ladda ;)

Puss kram på er <3

Ovido - Quiz & Flashcards