snuttetuffsan

Alla inlägg under april 2014

Av Sofie Karlsson - 30 april 2014 14:48



IN SKICKAT!!!
Ja nu äntligen är körkorts pappret inskickat och bilden får väl dugga i 10 år till :P haha


Men jag har vant mig väldigt mycket med att gå och cykla m,m
Men antagligen fredag få ja köra men ska kolla upp den biten. :)

KNÄT

Ja vist de jobbiga knät :/
Idag var ja på en promenad för fixa lite grejer så gick förbi gymet för köp av Celsius så ja klarar av denna dag med :) haha

Så coachen var de så sa till honom om knät att de inte är som de ska en..
Berätta då om promenaden idag att de var sådär..
Så fick ligga på ett rör kan man säg och de gjorde f********* ont och svettades som en gnu! Så något dåligt är de i kroppen som inte vill som ja vill!!!
Men tack coachen !!

RUSTA
Japp de får bli rustan för köp
Av en så ny rör rulle typ :)
Inte så dyr tror ja inte men de får
Bli imorgon att åka och köpa!
Så jag får någon fason på knät!!




HEMMA

Jo då nu hemma och stort tack till mina grymma tjejer Erika & Therese ni är bäst <3 som hämta mig på stationen!
Så kom hem skapligt nu aå ska ta mig en pw nap för kunna orka med kvällen med galej men bästa gänget <3 ska bli riktigt kul ja är nog lite taggad till och med :) hihi

Så Hejsvejs på er och ha en sån kanon bra kväll!!!

TREVLIG VALBORG

Av Sofie Karlsson - 29 april 2014 21:24

Ja idag har telefonen gått varm kan man säga :)
Super kul allt kändes kanon!

Så fick åka kolla på ett jobb idag som jag även stannade och hjälpte dom med för var lite smutsigare en vanligt men gick kanon de med!
Sen gick ja mot kontoret igen :)
Så tog svängen förbi stan när ja endå var där tog med mig en kaffe och kalkon macka :) mmmmm tog även kort till körkortet! Hatar såna kort men men ser ju ut som ja i alla fall!!
Stack in på gymgrosisten med för köp av Celsius och en ny bar quest var skulle va super kul att testa men!!!
Shiiit va ÄCKLIG den var! Blev riktigt besviken över smaken riktigt äcklig!!

Men då så då vet ja ju de :) haha
Sen när jobb dagen börja lida mig sitt slut så blev de sticka till gymet vara social och dricka en Celsius :) så kolla ja väskan och ja hade gym kläder i ;) så blev ett snabb pass innan killen kom och hämta mig aå blev stöt och de var bamse länge sen ja körde de :P så testa lite med vikterna idag men ja kom upp i 50kg så jävla fint de var ju inte igår direkt :) så körde 5 * 5 sen mage idag så gick ja och bytte om och ringer killen då hade han tydligen ståt i kö på E4 :/ segt men ja gick från gymet kändes sådär idag att vara där :/ tyvärr men kan ju inte alltid kännas bra och härligt alla pratar de finna ju stunder som är dåliga där med :) men just nu känner ja att mina knän sabbar allt vill ju så gärna träna hårda pass och allt men nu blir de liksom bara över kropp över kropp :/
Men de får väl gå tills ja får struktur över knät!!

Sjukt snygg tröja va? :)
Sjukt stolt över den skickat efter den från stronger.se ;)


Men nu sova för imorgon åka och fira Valborg med fina vänner <3
Och ska försöka ta mig till stan skapligt för kunna kanske hitta något till denna över välda kropp! Suck!!
Annars är de en deppig tjej på Valborgs fest!

Puss kram på er <3

Av Sofie Karlsson - 28 april 2014 17:40

Herre jösses va tiden går :)

Har inte skrivit på ja vet inte ens när :P hehe
Men nu är jag här :) hihi solen är här mina vänner gud så härligt!! Vilken energi man får känner ni de? De är ju bara allt för härligt va bra man kan må av lite sun :) hihi
Ja de är ju för skönt att då känna sig glad och pigg älskad m,m

Ja och i fredags börjar sommaren komma igång :) AW är igång de var daga för de nu så fixa trixa med sig själv och få börja inse att man få gå och köpa ny garderob :/ på en minus sätt känns ju sisådär!! Men bit i sura äpplet och satsa 210%...
Men ja hitta något fint att ha på mig tillslut ;)

Så in för möta upp mina små "barn" hihi för vidare för käk och lite dricka!
en jätte kul kväll tack alla ni fina <3

Så blev hämtat av fina M som hon fick av mig för 3 år sen :) haha när vi lärde känna varandra efter de :P
Så hämta stöd grejer och så åkte vi hem till dom för sova där plus sätta igång med städning av deras hus i helgen!
För tisdag sticker dom 80 mil upp :/
De gick så bra söndagen var de bara kök m,m kvar så gjorde de mesta och sen lämna vi spisen för ja kände ja var tvungen att åka hem för var så trött och Anders med då förstårs för han och D var ju uppe och vände lika fort dit dom skulle flytta. Så han var rätt trött så han somna ju rätt fort när han kom hem och ja med när ja fick lägga upp mina ben och mina knän :/ dom mår inte bra :'/
Desamma idag körde ja flyttstäd och de går inte har så ont :/ så får bli kontoret resten av veckan nu. Ett tag framöver!
För de ja är rädd för just nu är att ja nog måste hoppa Vätternrundan :/

Men fått lite idéer från dom från gymet idag! Så hoppas hoppas hopas de kommer hjälpa !


Och poff så var de måndag igen :)
så iväg på jobb med Maddi gick kanon!
Aå tillbaka käka lunch och sedan till gymet rätt gött börja så tidigt för kunna gå hem tidigare ;) hihi skönt.

Men idag kändes de lite som om man inte finns :/ vet inte varför men de var bara så!
Och har även fått massa pepp av mammi <3 älskar dig mammi !!!

Puss kram på er <3

Av Sofie Karlsson - 24 april 2014 21:22

Hejsan på er!

Ja känslan !! Feeling!!
Det är ju den man vill åt, det finns ju så många olika känslor man kan få i kroppen!!

Känna känslan Må bra!
Må dåligt
Känna pepp
Känna inspiritation
Känna sig bra!
Känna sig stolt!
Känna sig hungrig :)
Känna sig tjock!
Känna sig smal
Känna sig bäst

Ja som sagt många känna sig känns känner känslor m,m

Men ja känner nog mig bra idag men endå inte bra men de tar sig!

Man kan inte må bra alla dagar eller man kan aldrig vara sitt bättre bästa hela tiden man måste släppa på tyglarna ibland för må bra! Eller för bara få andas!
Som idag åt ja kaka på jobbet och inte vara en de blev 5 tror ja :P
Ja ja ja de händer inte varje dag ska ni veta! Aå vad gjorde de för denna dag liksom kanske händer igen om 5 månader igen kanske !!

Men de är just de sluta då aldrig tro på dig själv!! Hata aldrig dig själv! Bara för du tog dom där jävla kakorna!! OM de inte händer varje dag!
Eller ja inte hata då men tänk efter!

Här är en bild på mig och monstret när vi är ute på löppar runda :)
Gud så dålig kondis men Gud så duktiga vi var :)

Och de är den känslan man vill ha <3
Älska dig själv känna dig bra känna dig duktig! Känna dig älskad! Känna dig behövd!

Och ja känner nu ja måste sova :) hihi

Av Sofie Karlsson - 22 april 2014 20:21

Hej på er snyggingar

Ja de har ju varit lite deppigt ett tag här inne men som ja skrivit så börjar ja inse att tjockheten kommer sitta kvar ett tag till!!
Men kämpa kämpa kämpa är de jag kommer fortsätta med!!

Men haft en underbar dag på jobbet hunnit rensa lite bland allt skräp papper m,m skönt!!!
Sen träffat en kund och chefen var med och jag fick massa beröm av honom då sträcker man på sig extra mycket :)
Sen måndags möte och fått 3 grejer ja ska göra och de ska bli intressant ;) klarar ja detta så klarar jag de!

Sen kom världens bästa grabbar och hämta mig <3 för sedan åka vidare till cykel affären Västra cykel för så klart köpa cykel :) till grabbarna eller ja de får dom ju köpa själva :P
Men nu är de bara att börja trampa !!

Så väl hemma så blev de kaffe i solen med bäste vännen snacka en stund innan karln kom hem så snacka vi lite till innan Erik åkte hem. Då åkte Vi och handl mat och monstret och ja fota i bilen <3

Av Sofie Karlsson - 21 april 2014 21:00

Ja då var även denna påsk över!

Först så var vi hos svärmor och svärfar i fredags plus en "liten" cykel tur :) på 5 mil! Och mycket god mat och fika!
Sen for vi hem och somna och så iväg morgon därpå då ja "jobba" :) hihi. Som gick as bra!

Efter den underbara stunden for vi mer för påsfirande nere hos bror och hans familj <3
Påsk mat är ju gott men de räcker me de lilla sen vill ja inte ha mer! :P
Så mys och bus med barnen <3

Älskade små barn <3

Sen for vi hem till mor och far och tog kaffe i solen och även glas vin i solen <3 men blev Kalt tyvär senare :P så vi gick in och tog ägg macka :) hihi

Så blev de söndag :) och klockan ringde och vi tog och fixade frukost och satte oss ute i den fina solen och åt go frukost :)

Och verkligen ladda upp för cykel passet som skulle bli av :)

Så efter 10.00 hoppa vi på cyklarna och for iväg mot Byn Kisa och sedan mot horn och vidare till Gullringen för besöka min älskade mormor <3 och få super god mat och fika och en socker chock innan vi stack :)

Men sen var de dags att hoppa på cyklarna igen och då fick ja "bajs" ont i knät :/ inte bra men trampa på försiktigt hemåt men pappa fick komma och hämta mig utanför Kisa nästan hemma hos mamma o pappa men de gjorde jätte ont :/.
Men vi får hoppas de släpper!!

Så puss kram på er så laddar vi för en ny vecka med nya jobb dagar och nya tränings pass :)

Av Sofie Karlsson - 19 april 2014 21:34

Hej på er !

Då var de lördag och upp för käka frukost och de blev ingen bra frukost ;/ urs ljust bröd 2 st te kakor men men
Gott var de då men inte nu :P nu ligger ja och fiser som en gris :P hehe

Men en kopp kaffe och så bärde de av mot stan fick åka med killen för var så kalt och dimma!
Men väll inne köpte ja en Celsius och satte mig ner och tog de lungt men var så sjukt nervös !!!
Fattar inte varför man ska bli så nervig för!!!!
Men man säger ju att de ska vara bra att ha fjärilar i magen :P

Men tänkte att ja vill planera upp de hur ja vill att de ska vara hur och vart m,m
Och då kändes de lite skönare ;)
Så gick ner hämta grejer så allt kom på plats.
Så gick in med grejer och alla kom på plats som skulle vara med och fick även med en ny tjej de var kul.
Så gick in och berätta lite att ja ska
Vara istället för M när han inte kan m,m så ja ska köra själv idag m,m
Och satte igång med upp värmningen tur ja kan lite i alla fall men uppvärmningen gick bra tyckte ja endå!!
Sen satte vi igång och de gick kanon kände att ja var kanon :) stolt över mig själv!

Så när väl passet var slut så fråga jag alla vad dom tyckte om passet okände var skillnad på 4 vänder på varje station! Och fick svar de var skönt plus så fråga ja om jag hade sköt mig? Och fick ett stort svar JA!!!
De var så skönt att ja strekte på mig och måde så himla bra blev så glad!!! :) TACK så mycket och glad påsk på er <3
Asså shiit jag fattar inte förns nu när ja sitter och skriver att varför har jag tvivlat på mig själv?
Varför?
Varför?
Varför?

Man är så dum mot sig själv!!
Men ska försöka bli bättre på de men de ska ju heller inte gå till över drift att man blir för kattig för då tillslut är de ingen som gillar dig!! Ja jag skulle inte tycka om någon som blev så i alla fall! Men stöta sig själv i de man gör
Ska ja bli bättre på!!!

Så lite nervös som sagt ser ni på kortet men mitt snygga pannband fick ja bytta ut M tog av sig sin chefs keps och fu ska ha den!! Ja okey ;)
Så fixa frillan och tog på mig den :) hihi

Så såhär glad nöjd såg ja ut efteråt!!!

Så jag säger till er som jag själv skall lära mig att sluta aldrig tvivla på dig själv!!!


Så de säger ja puss god natt <3
Och tack M för allt stöd idag!!

Av Sofie Karlsson - 18 april 2014 22:15

Tja ja de blir att starta med gårdagen så klart japp jag jobba de var lugnt på jobbet och innan ledighet så tog ja ut enu mera ledigt :P sluta kl 13.00

Så ja stack till gymet körde mage och rygg!! Gick kanon och fråga även Hern om hur vi skulle lägga upp lördagen! :) inte nervös en men de kommer väl ska sätta mig ner och skriva ner hur jag vill lägga upp de och vad för något ;)
Så hoppas de hjälper mig på traven!
Ja hoppas ja har ork till det imorgon att cykla in ja hoppas de :) blir lite innan så ja nog hinner träna med ;)
Men tränings annars gick kanon igår!
Så när de passet på gymet var färdigt blev de hoppa på cykeln för att trampa hemåt ;) men jag rekommenderar inte att cykla hem med migrän :/ urs urs urs urs.
Så hem la mig i soffan somna och vakna med enu värre värk.
Så la mig i sängen och somna som en stock och vakna vid 23.00 och var helt slut och mega hungrig så älsklingen stekte hamburgare till oss sen poff somna ja igen och vakna tyvärr imorse med värk igen :-/

Men inte så farligt så käka frukost och sen begav vi oss för fira lite påsk med svärföräldrarna <3

Så där blev de middag kassler och potatis och massa sallad!!! Mumms
Sen svida vi om :) för ge oss ut på cyklarna <3

Så 5.5 mil fixa vi ihop idag <3

Nu ägg macka nere i magen och skall snart slänga mig i sängen för vara pigg och glad imorgon biti!!
Puss kram på er <3

Skapa flashcards