snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 28 april 2014

Hej : D

Av Sofie Karlsson - 28 april 2014 17:40

Herre jösses va tiden går :)

Har inte skrivit på ja vet inte ens när :P hehe
Men nu är jag här :) hihi solen är här mina vänner gud så härligt!! Vilken energi man får känner ni de? De är ju bara allt för härligt va bra man kan må av lite sun :) hihi
Ja de är ju för skönt att då känna sig glad och pigg älskad m,m

Ja och i fredags börjar sommaren komma igång :) AW är igång de var daga för de nu så fixa trixa med sig själv och få börja inse att man få gå och köpa ny garderob :/ på en minus sätt känns ju sisådär!! Men bit i sura äpplet och satsa 210%...
Men ja hitta något fint att ha på mig tillslut ;)

Så in för möta upp mina små "barn" hihi för vidare för käk och lite dricka!
en jätte kul kväll tack alla ni fina <3

Så blev hämtat av fina M som hon fick av mig för 3 år sen :) haha när vi lärde känna varandra efter de :P
Så hämta stöd grejer och så åkte vi hem till dom för sova där plus sätta igång med städning av deras hus i helgen!
För tisdag sticker dom 80 mil upp :/
De gick så bra söndagen var de bara kök m,m kvar så gjorde de mesta och sen lämna vi spisen för ja kände ja var tvungen att åka hem för var så trött och Anders med då förstårs för han och D var ju uppe och vände lika fort dit dom skulle flytta. Så han var rätt trött så han somna ju rätt fort när han kom hem och ja med när ja fick lägga upp mina ben och mina knän :/ dom mår inte bra :'/
Desamma idag körde ja flyttstäd och de går inte har så ont :/ så får bli kontoret resten av veckan nu. Ett tag framöver!
För de ja är rädd för just nu är att ja nog måste hoppa Vätternrundan :/

Men fått lite idéer från dom från gymet idag! Så hoppas hoppas hopas de kommer hjälpa !


Och poff så var de måndag igen :)
så iväg på jobb med Maddi gick kanon!
Aå tillbaka käka lunch och sedan till gymet rätt gött börja så tidigt för kunna gå hem tidigare ;) hihi skönt.

Men idag kändes de lite som om man inte finns :/ vet inte varför men de var bara så!
Och har även fått massa pepp av mammi <3 älskar dig mammi !!!

Puss kram på er <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards