snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 29 maj 2014

Framåt och positivt

Av Sofie Karlsson - 29 maj 2014 22:00

Ja hej på er de har varit ett tag sen nu!
Känt att ja inte kunnat dela med mig av något ja känt behövligt tyvär skulle de blivit en ledsamt tråkig blogg!!

Så ja tyvär just bu ett tag så har de varit jobbiga stunder.
Jag vill få tillbaka glädjen igen! Hemma ser de ut som hej kom och hjälp mig ! Utomhus inte en enda blom jävel har ja köpt en! Asså ja bara orkar inte och då så vidare blir de att ja mår dåligt!!! Städade varje torsdag men inte längre dom tiderna är förbi :/ men ska suksesivt ta tillbaka de!!

Sen de hör med vikt osv så är de inte så skoj längre ja just nu två säckar med kläder ja ej kan använda och de är jobbigt med de just nu!
Men ja ska inte sluta om ni tror de
Men ibland blir de sjukt jobbigt när inget svarar rätt i kroppen min inget fett eller muskler m,m visar något!!
Ja de är jobbigt som sagt!!

Men de är då man har fina fina vänner och särkilt världens bästa mammi <3 prata med min älskade mammi igår <3 och hon är den som förstår och som hör om något är fel!! Älskar dig så mammi <3

Har även haft en annan underbar vän som vet precis när de inte är som de ska vara <3 älskar dig du är sån fantastik vän så blir så tår ögd blir påmind om dig varje dag hemma med dessa fina blommor hemma <3

Så idag vakna jag och måde sisådär mycket trött och inte så mycket sömn!

Men gick upp och ställde mig på vågen som ja ej gjort på länge!!!
Så 79,5 kg de kändes ju skönt endå har ju gått ner :) så de var ju bra!!
Men de är endå långt kvar mycket långt kvar och de är ju de som tär på en med jag var mycket nära mitt mål i januari förra året! 64kg och ja nu 79,5kg de är skillnad!! Och de kommer ta super lång tid tills ja är där igen!!! :/
Men själv klart ingen skall stoppa mig!! Ja ska dit men jag måste även få bryta ihop ibland!!
Man måste nästan de för att kunna gå vidare eller Kunna orka igen!!

Men har lärt mig en sak lyssna bar på dig själv ditt inre va du mår bra av!


Imorgon skall jag bara göra de jag känner för!!! De jag mår bra av!!

De kommer ni få läsa om imorgon :)

Puss kram och kämpa på för de tänker ja göra!!!

Och även fått energi av världens bäst brors barn älskar er <3
Nils och ja busade massor idag <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards