snuttetuffsan

Alla inlägg under maj 2014

Av Sofie Karlsson - 15 maj 2014 20:22

Hello hello!!

Idag ja som ni kanske läst innan så har den varit jövulsk!! Ätit ätit ätit hets hets hets känner verkligen inte igen mig :/
Trots för jag aldrig hade de när ja känpade för 1 år tillbaka? Ja jag vet inte måste komma på vad allt detta är!!

Men för någon dag sen gjorde jag en beställning som jag tänkt gjort länge men passar bra nu så ja gjorde en beställning på ett halsband som ni ser ovan <3
Ädlare det verkligen!!! Believe in yourself, inspire och icaniwill

Ååå de är så punkt slut så hoppas allt detta kan sätta stopp på det onödiga!!
Pepp pepp pepp så ett mini paket till mig själv <3

Av Sofie Karlsson - 15 maj 2014 09:19

Ja den känslan är så värdelös!!!
Känner bara hets på allt och särkilt mat asså det går verkligen inte!!
Fattar inte varför ja känner som ja gör och varför gärnan får mig att göra de!

Igår gick ganska bra till ja kom hem hade salta kex mumsigt tänkte ja! Och jo de var de!
Sen käka mat på kvällen efter de aå bara å jag har lite glass kvar i frysen jo men vist ät upp den med!!
Asså varför gör ja så här har aldrig gjort aå förut eller jo innan ja tänkte på mig själv för många år sen men har tänkt lite att efter ja har jag aldrig fallit aå hårt tillbaka som ja gjort idag så de kanske är en sån grej ja fått nu :/ eller ja vet inte men måste få ett stopp på de!!

Så tillbaka till kontrollen!!! Vet själv att ja inte mår bra av de! Ja vet ju aå väl att ja mår piss!!!
Och hoppas bara knät ger sig så ja kan hoppa igång igen och lugnt och försiktigt förstås med! Men heja mig håller tummarna att de ger sig nu och en rejäl skärpning med maten nu!

Energi i mängder och mat bra mat små mängder men endå bra mängder för kunna växa muskler och svetta bort fett!!!


Puss och kärlek till er <3

Av Sofie Karlsson - 14 maj 2014 16:26

Hej hopp!!

Hur är det med er?
Jo här är de nog bara bra tror ja! Jag orkar inte bry mig så mycket mer men endå går de runt i huvudet fram å tillbaka!!
Men idag endå hade jag power i mig och blev som en sol när jag mailade massa kunder idag och fick svar direkt :) hihi så bokade om och bokade på detta nya möte istället !! Då blir ja så glad och känner att va jag är duktig och va detta jobb ger mig styrka!!
Aå åkte och tränade tidigare idag Gud så skönt de var!! Jävlar va bra de gick!
Det ekade nästan på gymet och coachen var där och vi pratade lite mer idag en va vi brukar och de var skönt faktiskt när han lyssnar eller ja har tid! Så hoppade igång och tränade pumpade hela över kroppen mage,armar, rygg och lite bröst!
Ja jävlar känns detta inte nu så vet ja fan inte va ja gör för fel! :P
Så åkte vidare till Coop för handling till coachen han va hungrig :P
Så snäll som jag är skjutsade ja honom :)
Sen så hem duscha käka lunch sedan iväg på mötet och mötet gick så himla bra endå :)

Så nu slapp i soffa de är ja fan värd!!


Glömde ju men köpte ju nya juveler igår :) shiiit så snygga dom är!
Längtar tills ja får klä upp mig :)

Ja ni ser jag har hämtat ut mitt körkort!!!!! :D hihi

Puss & Kram

Av Sofie Karlsson - 13 maj 2014 20:51

Hej hopp !!

Då var andra behandlingen gjord!
Och ingen träning av ben nu ett tag!! :-/ suck!!
Men men ska ja bli bra så ska ja!
Så blev hårdare tag idag kan man säga han sa till å med att ja du ljuger ju inte om din smärta i alla fall :) haha
Nae tack du de gör ja inte :- /
Ja shiiit idag fick han verkligen tag i rätt punkt de bara stråla rätt in i knät och el stötarna gjorde susen :) verkligen kom åt på rätt ställe så längtar verkligen tills fredag när ka ska dit igen och hoppas de blivit bättre för han tyckte de såg bättre ut idag inte lika svullen tyckte han så de var skönt att höra att han tyckte de var bättre :)

Så halv glad i alla fall!!!

Men vill bara verkligen nu att allt ska bli bra och jag vill må bra!!! Jag vill inget annat en få sova få må bra få träna få bli smal!
Men bli fin så får man lida Pin?



Puss kram <3

Av Sofie Karlsson - 13 maj 2014 16:33

Dagen började i Linköping på kontoret där en stund och så ut för leverans av papper till kund sen iväg mot Norrköping för stor möte med alla andra fina kollegor :)
Så blev de även lunch med
Cheferna och kollegan Camilla <3
Så blev kvar efter mötet för vidare jobb där uppe en sitta halva dagen och köra bil typ :P hehe

Men gick tidigare för ska ju på en behandling för knät idag se om de släppt något men ja tycker de känns konstigt :/ och i andra knät nu!! :- / urs!!! Men har hunnit tagit en fika med var sugen på en go macka :) hihi
Men har börjat med tabletterna voltaren och hoppas de kan hjälpa till lite extra!

Kommit ut från behandlingen och ska iväg och dricka kaffe med världens bästa Sandra :) <3

Behandling får ni veta om mer i kväll !

Puss kram på er <3

Av Sofie Karlsson - 12 maj 2014 21:28

Ja då var snart måndagen förbi!

Men började med en frukost på jobbet med så klart rostbiff! Super gott!
Sen blev de fix och trix av schemat och utskrift av kartor till dom som skall ut och jobba.
Sen en massa intervjuer träffat många jobb sugna! :)
Men idag var en sån dag kände ja att va jag mår bra med mig själv de kändes endå så himla bra verkligen ;)
Aå hoppades tänkte ja att den känslan kunde få vara kvar i kroppen!!


Innan hemfärd blev de en omgång med bäste Rebecca ;)

Lätt mark - baksida lår - bänk - rodd

2 varv sen in och dropset för rygg axlar :) gött sen en snabb mage sen färdiga och bra pass riktigt bra!
Önskar bara mitt knä kan bli bra!!
Jag vågar liksom inte träna de benet!
Tar ja i fel? Gör ja fel?
Urs urs urs!!! För de känns nu ikväll en lustig känsla!! Har ja förstört de enu mer? Hoppas han ser en förbättring imorgon för då är de dags för nästa behandling!!

Så blev kaffe i nya fina kopparna <3 älskar dom.
Sen en lek stund med mitt älskade monster <3 älskar henne så!!
Så blev de mat lagning med älsklingen <3
Och kände kärlek till mig själv! Känner inte igen mig själv!!!

Peace & love

Av Sofie Karlsson - 11 maj 2014 21:22

Ja vilken helg den har varit verkligen toppen!!

Först vakna hos mot och far och upp käka en go frukost :) för sedan vidare ner till kise marken.

Men hittade två nya fina kaffe koppar och en super söt grodda <3

Sen for vi hem för vila oss för sedan intag av lite vin på kvälls kvisten med bror och familj! Plus deras vänner!

Super kul träffa nya människor och sitta små prata och lite vin mys med Anna <3 måste bli fler gånger!

Så haft en toppen helg och avslutade den med ett härligt gym pass med fina J <3 och nere på city!
Så hoppas på fler gånger nere på city1 för var massa roliga grejer man kunde träna med :)

Men puss kram på er så ska jag ladda om tills en nya vecka börjar!

Av Sofie Karlsson - 11 maj 2014 16:47

Hello :)

Idag vankades promenad i stan med J och monstret :) men de regna ju då rå ;P inte så lockande så vi bytte till ett tränings pass istället på tornet :) men förvandlades till city 2 men blev till city 1 :) haha
Men Gud va kul vad grejer dom hade och stora lokaler! Så dit blir de fler gånger!!! Riktigt roliga grejer!
Så blev bra träning med bästa J som ska bli fler gånger av :)
Mycket prat med och du är världens bästa du förstår mig tack vännen <3 skönt att du finns!!


Ska försöka göra upp något schema som funkar för mig och en mat plan :) som man verkligen följer i veckorna !
Pepp Pepp!!
Även börjat med voltaren kuren nu så får se vad magen tycker om de!
Men hoppas verkligen knät ger sig!

Puss kram på er!!

Ovido - Quiz & Flashcards