snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 6 juni 2014

Laddnings dags

Av Sofie Karlsson - 6 juni 2014 22:32

Ja då var de dags för första loppet detta år!!

Tjej Vättern! :)
Fått ihop 50 mil tror ja de blev ac tyvär då som sagt har de ju inte blivit så många mil :/ pga av mitt lilla knä :/ som strulat men nu verkar de som om de är på topp endå!! Passet här om dagen var ju toppen så hoppas de håller! En bra uppvärmning bara så kommer de nog gå!

Var förbi Cykel staden idag för uthämtning av Nr lappen samt träffa vännen Linda som också ska cykla och vi har ju så klart samma start tid!! Så vi gick runt en stund och shoppade lite och kände på pulsen :)

Så köpte på mig massor så vi även har tills nästa lopp men imorgon behövs inte lika mycket energi för de små milen :) men de är ju bara 10 mil men även dom 10 milen är de träning för! Sist ka körde 10 mil så hade jag lite med sömn i kroppen plus bara frukost i magen och de blev 4.5timme så idag blir de mycket sömn och bra frukost och massa energi under loppet så hoppas på samma eller bättre :)

Allt är packat och diskuterat med min sambo när ja måste gå upp min egna privata " coach :)
Så kl 5.45 ringer klockan så upp koka gröt dricka Celsius och borsta tänder m,m så är ja laddad för 10 mil !!!
Ska inhandla en regn jacka plus sko överdrag imorgon INNAN START :P

Puss kram <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards