snuttetuffsan

Alla inlägg under juni 2014

Av Sofie Karlsson - 9 juni 2014 21:36

Ja då var måndagen färdig shiit så fort de går :) skönt på sätt ovis!

Men först jobb och de har varit en skön måndag endå lite stök imorse men gick kanon alla är så duktiga!
Sen åkte och handla lite m,m samt lämna in min privata mobil den har strulat helt plötsligt sen i lördags och stänger av sig skärmen släkts men den är på man kan ringa till men inte se vem de är!! :/ inga bilder sparade ://// känns inte kul 3000 bilder ca men har ju dom flesta på instagram så men endå :/

Men hoppas den blir bra och kommer tillbaka snabbt så har ingen annan mobil till nr så använder mitt gamla igen eller ja mitt jobb nr!
Så är de något så ring på de gamla :)

Japp som ni ser varit och tagit pover från min lilla kropp och 3 rör tog dom så sjukt obehagligt :/ hatart

Men denna läkare var jätte bra!! Gud han var super så de kändes så himla skönt att någon förstår och han ville hitta felet TACK!!!
Så han berätta många saker han skulle kolla kommer knappt ihåg allt men an skulle ringa torsdag efm oj tänkte ja de var tidigt!! Men skönt!!
Så var lättad när jag gick därifrån!!

Pratade med min mammi om de och cyklingen m,m och då kläcker hon ur sig att du värkar taggad va sa ja?
Ja du låter så himla glad och så taggad min älskade dotter <3
Man blir så glad när sin mor säger så och hon hör hur ja mår <3

Så berätta om läkar besöket och de märktes på mig hur lättad ja är och som om ja kan pusta ut endå och även om de inte skulle vara något med proverna så skulle han hjälpa mig endå så han ville verkligen mitt bästa och då blir man glad :)
Så ja hoppas att de är ett steg åt rätt riktning!

Jo då så att ni ser rätt på bilden Jajjemen men ja tog PB!!
Snabbast 23.60km på 58.31h ;)
VÄÄÄL!!
Så pepp pepp pepp känns inget i knät!! Verkligen inget!!

Just de kl 5.40 tog vi en morgon Promenad jag och mitt äskade monster <3 varmt och skönt redan då!! Äntligen sommar!!!

Men nu ligger ja i sängen för vakna till en ny underbar dag <3

Puss kram <3

Av Sofie Karlsson - 8 juni 2014 20:47

Hejsan svejsan!
Då var det redan söndag redan och jag mår kanon i både själ och kropp å mina ben mår KANON!!! Och mitt knä!! Mår JÄTTE BRA!!
Ja ni förstår nog kanske att jag är lycklig nu mitt knä mår bra!!! Åååå så skönt!! HAPPY HAPPY HAPPY!!

Att ha denna bild varje gång man öppnar mobilen blir man ju inget annat en STOLT!!
Och oavsett hur långt eller kort man kört så ska man vara sjukt stolt över sig själv!!
Men nu är det bara ladda om inför 2:a cykel turen runt Vättern! Ska bli spännande känner lite press för inte fått så många mil :/ men ska summera ner milen i veckan, de blir ett pass imorgon plus ett sista pass på onsdag :)

Sen fredag då smäller de och de skall trampas i många timmar !
Vet inte vad ja fått de ifrån men 15h trodde ja jag cyklade på men kollade
Nu 17h cyklade ja på :O bra oavsett är ju första gången ;)
Men hoppas i alla fall de blir bättre i år :)

Så pepp pepp och även denna vecka kort vecka ;) gött

Av Sofie Karlsson - 8 juni 2014 01:29

Japp idag vardera tjej Vättern och jag är riktigt nöjd!!
De börja med en mycket bra start <3
Och iväg och tog de lugnt med mina små knän!
Sen blev de svart och spö regn!
Spö regn i ??? Ja inte ens 1h men länge var de!! Och de är bara skratta åt de trampa på och som sagt man är ej ensam om att cykla :)

Ja är riktigt nöjd efter denna dag och allt har gått riktigt fort :) skönt!!!

Dyng trött efter denna dag just nu ligger ja i sängen ap trött och haft en kanon kväll med vännerna :)
Så nu bara ladda om för som långa 30 milen på fredag!!
Ja jag har ju inte riktigt börjat i rätt ordning en vanlig Brutta kanske skulle börjat med tjej Vättern men ja körde störa Vättern 30 mil sen i år börja jag med tjejvättern :) haha :P

Men tjej Vättern 10m blev 4.36 h och de är jag riktigt nöjd med!! :)

Men helt slut så puss kram så ska ja sova riktigt gött ikväll <3

Och tack för all pepp <3

Av Sofie Karlsson - 6 juni 2014 22:32

Ja då var de dags för första loppet detta år!!

Tjej Vättern! :)
Fått ihop 50 mil tror ja de blev ac tyvär då som sagt har de ju inte blivit så många mil :/ pga av mitt lilla knä :/ som strulat men nu verkar de som om de är på topp endå!! Passet här om dagen var ju toppen så hoppas de håller! En bra uppvärmning bara så kommer de nog gå!

Var förbi Cykel staden idag för uthämtning av Nr lappen samt träffa vännen Linda som också ska cykla och vi har ju så klart samma start tid!! Så vi gick runt en stund och shoppade lite och kände på pulsen :)

Så köpte på mig massor så vi även har tills nästa lopp men imorgon behövs inte lika mycket energi för de små milen :) men de är ju bara 10 mil men även dom 10 milen är de träning för! Sist ka körde 10 mil så hade jag lite med sömn i kroppen plus bara frukost i magen och de blev 4.5timme så idag blir de mycket sömn och bra frukost och massa energi under loppet så hoppas på samma eller bättre :)

Allt är packat och diskuterat med min sambo när ja måste gå upp min egna privata " coach :)
Så kl 5.45 ringer klockan så upp koka gröt dricka Celsius och borsta tänder m,m så är ja laddad för 10 mil !!!
Ska inhandla en regn jacka plus sko överdrag imorgon INNAN START :P

Puss kram <3

Av Sofie Karlsson - 4 juni 2014 21:26

Ja hej på er :)

Ja de är typ denna Sofie jag vill ha lite till kanske men de är på en god väg!

Ja de känns lite så nu kroppen har spelat mig ett spratt ett tag 1 kg upp i några veckor jo man kan ju nästan tro att man är gravid :P men icke de mensen ja den har varit borta fram å tillbaka!! Och nu jävlar kommer de! Jo ja är glad för då känns de som om de är åt rätt håll!! :)

Jag känner jag mår rätt bra endå de är bara bröst smärtorna som tyvärr ej vill släppa :/
Men har tyvärr väldigt mycket med mig själv att göra :/ att ja kämpar mot att inte behöva skämmas för den ja är hur ja ser ut :/...
Men det ska ändras de med! Men de gör man inte i en handvändning!

Men en dag i taget och med detta älskade mys monster så går dagarna bättre <3 och min äskande Karl <3

Fick denna fina text av min älskade mamma <3
Och de är så sant så!!


Varit ute och cyklat idag :)
Var tvungen att känna på de inför tjejvättern på lördag!
Och idag tänkte ja jag värmer upp fram till Gistad sen jävlar trampa ja på!!! Jävlar vad de gick och de var så skönt gick så HIMLA bra!!
Kändes peppar peppar ingenting i knäna!! Så de käns jätte skönt!!

Så de är positivt!!

Men nu natt natt för min del sista jobb dagen imorgon sen blir de åka och gratta kompisen som tar examen :)

Så puss kram <3

Av Sofie Karlsson - 2 juni 2014 22:06

Hejsan svejsan :)

Lite vad som hänt i livet i helgen!
Lördag morgon upp duscha äta rejäl frukost och sen skjutsa Anders upp mig till Norrköping för möta upp Nina!! För fixa till de sista för möhippan!


Vår älskade Elin ska gifta sig och då så klart blev de ju en hel dag bara om henne och för henne <3

Så det blev en bubbel frukost med fralla och jordgubbar å ja bubbel <3

Sen vidare mot ett äventyr på Kolmården :) där vi även träffa ett annat möhippe gäng :)

De bjöds på sång och bananer :)

Sen blev de massa äventyr inne på tropikariet för Elin och fråge tävling för henne :)
Sjukt duktig från att plocka och peta på spindlar och skorpioner, till glida över gladiators hage :P till att inte se något för känna klämma here Gud och tillslut bada med hajar och små fisk!!! Du är så sjukt duktig babe <3

Sen blev de att åka vidare mot häst hoppning å så klart på ÅBY!
Med lunch och mys i VIP tältet!!

Sen fortsatte kvällen på hotellet för fix och trix med Elin lite lekar och målning!
Och sen själv klart en ut gång på Norrköpings gator!!

Älskar dig vännen <3

Dagen efter var seg ska ja säga er men upp käka Hotell frukost och sedan säga farväl åt alla fina tjejer man träffat! Och underbara Elin!!

För åka hem och byta om till tränings kläder för trampa iväg på cykeln med grabbarna

Och ja de känns idag ska ja säga er :) men knät PEPPAR PEPPAR så känns de kanon :)

Ovido - Quiz & Flashcards