snuttetuffsan

Alla inlägg under juli 2014

Av Sofie Karlsson - 30 juli 2014 22:59

Jo vist blev de så =) gött

 

Och de blev så mycket som MST "Modiferad strongman träning" Som sagt ja älskar den träningen får ut så mycket ur kroppen så jag kan tänka klart igen =)

Och coachen å hans vän Jerry som startat den och lätt att ja ska vara med =)

 

Jag ger 5 Stora DÄCK av 5 Stora DÄCK =)

 

   

 

Körde med en annan ny tjej ja inte sätt förut och de gick kanon jätte trevlig tjej =)

Kul att träffa nya människor!! Känner att jag behöever de lite miljö ombytte. Sen fattar ja inte jag var så sjukt nervös innan jag åkte in till passet fattar inte varför om de är så att jag själv har så höga tankar på vad jag ska åstakomma eller vad andra har för förväntningar på en! ! 

Så ska försöka få med mig brorsan nästa gång med =)

 

 

Men nu blir de sängen och ladda mot en ny morgon =)

 

 

PUSS & KRAM

Av Sofie Karlsson - 30 juli 2014 17:24

Jo då de kom vi äntligen hem hem :)

Efter en härlig eftermiddag hos mormor <3
Med god mat och massa fika så klart :) hihi härligt att se henne varje gång och se hur hon har de så hon mår bra!

Och regnet kom ju så klart dit och några smällar av åskan!
Så de var ju tur vi var där hos henne!

Så blev de ju dags för hemfärd efter över vecka bortresta och med oss hön vårt älskade monster!!

När vi väl var hemma så plocka vi in och sen gav oss ut på en cykel runda :)...

De blev 2 mil de var riktig skönt!!
Men fick hoppa av en gång och stretcha för min gamla smärta :/ men de gick sen efteråt.

Riktigt skönt att äntligen komma iväg så förhoppningsvis kör vi imorgon igen :) hihi

Av Sofie Karlsson - 28 juli 2014 23:22

Hejsan svejsan =)

Då har man landat i ÖSTERGÖTLAND igen =) 

Vilken resa vi gjort helt underbart först då i Trångsviken hos vännerna tack för dom underbara dagarna <3


Sedan korsar vi landet lite snett uppåt mot ÖSTERSUND =) för checka in på hotel <3 och så vidare på bröllop och grejer =) hihi KÄRLEK <3 

 

Men idag vakna vi upp i kjettestorp hos mor & far <3 dom har även tagit hand om vårt älskade monster nu sen vi åkte =) Så blev massa mys med monstret igår och idag =)  

 

MYS TROLL <3

 

Idag har vi bara tagit de lugnt verkligen ingen bil inga måsten bara njuta <3

men sen börja jag känna lite spring i benen och jag behövde duscha och då fick jag mig en tanke att varför inte slå två

 

fluggor i en SMÄLL  =D Så jag klädde om och hoppa i tränings byxan!

Och skutta iväg mot gamla barndoms sjön =) glimmingen.. 

Men gud så segt de var :P shiiit asså. de var ju inte igår man sprang då! så det blev springa gå springa gå =)


INTERVALL TRÄNING =) Men de var skönt man måste ju komma igång non gång =)

   

 

Och själv klart massa kort på vägen =) hihi man måste klicka med kameran när man får tillfälle =)

Så kom ner till Glimmingen så vänta ja in bad kläderna som skulle komma med en röd liten golf =) hihi

 

 

OCH BELÖNINGEN BLEV DETTA =)

 

 

Helt underbart <3 MAGISKT... kärlek, barndom, livet ja allt. SEMESTER!!!

Det var så himla varmt och skönt så gud så skönt de var.. Så detta kommer bli fler gånger i sommar..

Bitzi gillade även detta med men hon är en liten torris =) hon går i så himla försiktigt med sina små benen och huvudet högt =P söt nötten men hon tyckte de var lite skönt <3

 

Jag njöt ska ja säga er fler löpp rundor och slänga sig i sjön JA TACK!!!

 

 

 

 

Nu blir de sova för imorgon bär de av till älskade MORMOR <3

 

 

 

 

PUSS & KRAM

 

 

 

Av Sofie Karlsson - 27 juli 2014 11:14

Hejsan på er! Ja då var det söndag förmiddag och vi har varit från idag borta en hel vecka hemmifrån =)

 

Men det skriver ja en sammanfattning om senare nu MEN nu till det helt OTROLIGT FINA bröllopet vi var på igår =) Ja vi fixade till oss så vi även var fina till bröllopet men självklart inte lika vackra som dom som gifte sig <3

 

 

Ja ni kanske har fattat att jag gillar att ta kort =) hehe Men kände mig ganksa fin endå men det var håret jag inte riktigt fick till som ja ville mitt hår är inte att leka med om man säger så =P hehe men det blev väl bra endå tillslut.

 

Men kyrkan den tog jag tyvär inget kort på men inuti den var helt FANTASTISKT fin <3 Ja tänk inte på skärpan nu inte :P men ni ser ju hur helt uderbart fin kyrkan är.. <3

 

      

och det fina BRUDPARET  får vi inte glöma som lyste upp hela kyrkan <3

 

Ja detta bröllop det var helt MAGISKT.... <3 FANTASTISKT..  <3

Å det fantastiska brudparet miin älskade vän att hon äntligen fått gifta sig med sitt LAMMKÖTT =)

Ja lammkött tänker ni ? Jo det var så här när Elin då pluggade uppe på Poliskolan uppe i Umeå ja vi ringde till varanndra ibland när vi tyckte de hade tagit för långtid imellan =)

Men så var det en gång som jag mycket väl kommer ivåg är ju när Elin ringer och hon låter väldigt glad i luren och så

 

pratde vi om hur hon hade det osv sen kom de Jag har träffat ett LAMMKÖTT =) Jag börja ju självklart att skratta så klart =) hehe Ja hon berätta massor om denna kille! ja det märktes jätte mycket att Elina ja hon har träffat 

 

MR Lagerholm =) LAMMKÖTTET =)

 

Och nu Elin är du GIFTmed honom <3 =)

 

     

 

STORT STORT LYCKA TILL

 

OCH

 

MASSOR AV KRAMAR FRÅN OSS <3

 

ÄLSKAR ER MINA FINA VÄNNER

 

 

 

 

Av Sofie Karlsson - 26 juli 2014 12:26

Ja Gud sån härlig semester och den blir bara bättre och bättre <3
Och det bästa av allt är att jag får dela den med min älskade man <3
Det är som denna semester har verkligen gett oss en ny start på någon vis semestern var välbehövlig <3 men vi har laddat batterierna och verkligen tagit hand om varandra!!

Just nu är vi på världens bästa mysigaste hotel rekommenderar de stort <3 Elite hotel i Örnsköldsvik <3
Och ja utsikten är de verkligen inget fel på! :)

Och idag är de vindstilla <3 och jätte varmt!

Nu slappar vi och myser på hotellet alldeles för varmt ute för att ha kläder på sig :P men ja ligger ett steg före i planeringen innan vi skall iväg på bröllop :) så plus ikanten för mig!

Så massa kärlek sprudlar de känner ja älskar dig <3 lämnar dig aldrig !

Av Sofie Karlsson - 23 juli 2014 23:04

Ja det har nog vi alla en sak som man kanske inte avslöjar för man ej törs för man vågar liksom inte.

Pga av många anlednigar tyvär som jag är tex jag tänker alldeles alldeles för mycket på vad folk tycker,tänker,säger,pratar bakom ryggen, viskar m,m

 

Jag försöker varje dag att tänka bara på mig själv på hur jag vill och ska må. inte hur alla andra kanske tycker och tänker. Men som sagt jag lär mig..

Jag har lärt mig denna vecka att bada framför 2 personer som ja bävade för enda sen vi bestämde denna semester vecka! och så skall det ju inte vara eller hur?

Jag känner mig tyvär äcklad av mig själv när ja kollar mig i spegeln eller ja över kroppen helt OK

 

Dö nöjd och lite bubies kvar, men sen om man skall kolla mage, lår, vader, röv m,m

så tycker jag det är så sjukt jobbigt ja försöker våga mer och mer och nu i veckan var jag själv hemma hos mina vänner

 

så tänkte ja ska gå runt känna på att gå utan handduk lindad runt om dig. OCH det kändes helt OK!
 

Och att få höra av min finaste bäste vän att jag ser jätte fin ut i kroppen då blir i alla fall jag lite blygg för jag kan inte ta såna saker FORTFARANDE jag vet inte varför men jag kan inte de.

Men fick massa fina ord utan henne <3

 

TACK KÄRA DU!!!

 

Jag tänkte först nae de där kan ja inte lägga ut men så har jag kollat på denna bild sen igår då! och kännt helt ok endå fram å tillbaka när ja kollat men så tog jag tag i de och la först ut de på mitt INSTA konto @Snuttetuffsan och fick

 

massa GILLA =) sen testa jag på facebook och fick massa GILLA där med och fina kommentarer som man atomatiskt börjar träcka på sig och växa av stolthet <3 Tack kära ni som stötat mig under resans gång

 

ÄLSKAR ER ALLA <3

 

 

 

 

 

PUSS & KRAM

Av Sofie Karlsson - 23 juli 2014 20:40

Ja gud så himla skönt det är bara tredje dagen på semstern =)

Och idag har vi tagit det lugnt på förmiddagen ej varit i solen för idag har de varit jätte varmt!

Det har verkligen inte kunnat gått att var i solen så blev en tur inom hus och leka med barnen..

Men sen blev Hanna så varm att nu vill ja bada så Älskling och Hanna gick ut och ja med så Mickan kunde lägga "pepparkakan" hihi för att sova middag.

Så ja tog ett dopp och sen sola framsidan lite innan ja duscha av mig för sedan gå in och vila lite innan vi åkte mot Åre!

 

Vilken utsikt!!!

 

     

 

Fult med cyklister som kom ner från backen men tyvär så hoppar vi det i år men det skall ja göra non gång i livet =)

Men som sagt vilken utsikt det är så man knappt förstår hur fint det är!

 

Vi hade en super härlig eftermiddag i ÅRE =)

 

Även en typ seriös bild Mickan försökte få på oss =)

 

 

 

 

 

PUSS & KRAM  

 

Av Sofie Karlsson - 23 juli 2014 14:20

Hej på er...

 

Gårdagen då rå =) den var helt underbar som alla andra dagar på denna semster =) hihi

Men igår var den lite extra speciell endå, först så bada vi och solade massor =) lekta med dom älskade små barnen

Efter middagen igår kväll så blev det fram med massa vin =) Lrt mig att dricka rosé vin! mycket gott så det blir det att köpa fler gånger


Sen blev det att göra iordning picknik korgen och ge oss iväg =)

 

Ner mot bryggan och ragga på KÖTT SOM ÄR PÅ SOMMARLOV =D

ja de där är väl bara något vi kommer att förstå hihi.

 

 

Å sitta där är ju som en dröm nästan herre gud

 

Att få höra massa fina ord så som att vännen är "SÅ GLAD I MIN NÄRVARO"

Då känner man att man hittat rätt vän i livet

 

BOGSERINGSINA enda från här till mig

Vi behöver heller inte prata varje dag för att påmina varandra om att vi är vänner eller sms varje dag

 

Inte heller varje vecka vi vet att vi finns där för VARANDRA I ALLA VÄDER!!!

 

 

 

IGÅR var en såndär perfect kväll för båda två vi prata om allt o lite till och som ja sa du har nog känt mig enda sen ja var liten

 

 

Älskar dig vännen <3

 

 

 

 

 

 

 

Skapa flashcards