snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 4 juli 2014

Kraschat till att mubblera om...

Av Sofie Karlsson - 4 juli 2014 23:13

Ja tiden går så fort ibland att man glömer bort allt runt om och även sig själv, ja man går tillslut som en robot!

 

Ja och för en tid sen så kraschade min värld :/ jo vist min värld runt omkring mig slogs i sönder till en enda hög med spliter!!

Livet kan vara tufft ibland och jo tack det vet jag allt det har jag alltid haft i bak huvudet sen lång tid tillbaka!

Och detta sitter jag nu och försöker sortera, laga och mubblera om i mitt liv så allt kommer tillbaka rätt där det skall vara och ny saker kommer på plats och några saker kommer även hamna i skräp lådan som jag inte orkar ha skräpandes runt om kring mig längre!

 

 

 

Som denna människa orkar jag inte ha på mina axlar längre!! måste börja tänka på allt bra jag gjort inte att jag varit så stor! utan att jag har gått ner si och så mycket och även nu när har gått upp så är det ju bara kämpa på med dom ya kilona i stället nya mål nya steg nytt liv!!! Leva i nuet!

 

 

Så det är mycket som har gått runt i huvudet på mig har trott först att det varit jobbet men jag tror nog inte de eller ja lite kanske!

Men jag har kommit på att jag är ju en person som är vädligt väldigt själv kritisk mot sig själv och som sagt det är jag när det gäller allt!! och då menar jag ALLT!! Och allt skall vara perfect runt omkring hemma m,m

Men när det gäller att stötta andra jo men då går det så bra att ge tips och man vet precis hur denna person skall göra men när det gäller en annan så skall allt hända på en gång helst igår, förra veckan förra året!!!

Vist är det lustigt känner du igen dig?

 

Men jag kan ju inte "losa" non gång eller kan jag det??? Får ja de? är det dåligt att jag gått upp hälften? tycker folk de? tyker folk att jag gått upp? hånar folk mig? Vännerna? pratar vännerna om mig? bla bla bla bla bla !!!

Ja så går det runt på mig vad det en är. blir nervös m,m när jag håller pass på gymet så tycker jag det fortfarande att det är jobbigt och helst när tjejer viskar m,m för då känns de som om dom viskar om mig!! varför ser ja tjock ut? bla bla bla

Blir nervös om jag skall träffa folk som jag inte sätt på länge varför förhoppnings vis så dom nära nära nära älsakde vännerna har förståt ja LYSSNAT på hur jag mår!  då förstår dom om man har gått upp i vikt! Men förhoppningsvis så älskar dom en precis som man är!! ELLER?

Ja det är mycket jag skall ta hand om! Men jag skall vara i första hand om detta skall gå hem! Men jag kan fortfarande vara en god lyssnare för de. Men jag kanske behöver ett litet extra stöd för tillfället!!!

 

 

 

Jag vill lära mig att älska mig för den jag är, hur jag ser ut, hur jag är bla bla bla!!!

Det är ingen jävel som har med det att göra!

 

Så ska försöka få detta är till mitt år! ingen annans!

Men jag vill fortfarane vara nogrann,punktlig,ordentlig, ordning och reda tjejen för det vet jag att jag mår bäst av!!!

Men ett steg i taget, kan inte få allt på en gång!

Några kanske har förståt att jag inte mått bra ni som lyssnat!! <3

 

 

Så nya tag nu <3

 

LÖVE - LIFE - HEALTHY -MYSELF

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards