snuttetuffsan

Alla inlägg under juli 2014

Av Sofie Karlsson - 16 juli 2014 19:39

Ja dom är väl för underbara älskar dessa UGGLOR =) man blir så glad av dessa små söta <3

Och ja men kan även ha ugglor i mossen :P

 

Ja jag var och lämna in ett par skor idag för om klackning =) sen även lämna tillbaka en tröja som ja ej ville ha eller ja ville ha den men den passa inte för fem öre!! Får åka och köpa något non annan gång!

Men shoppade en liten söt box med UGGLOR På som det var näsdukar i =) eller ja tjutdukar som jag kallar de =)


Sen fick jag ju även med mig Victoria Secret body mist hem <3 LOVLY så försöker bli mer åt det tjejiga hållet sagta men säkert blir det mer och mer =) hihi

 

 

 

 

på G ut med mor och far för shoping på Loppis!! Super kul ska det bli att dom kommer <3

Det är som om man blir hel igen <3

Så hejsvejs <3

 

PUSS & KJAM =)

Av Sofie Karlsson - 15 juli 2014 21:27

Ja då har man jobbat och stått i idag!! & även haft Lotta brevid mig idag och jag har även varit iväg och gjort lite ärenden så hon har fått suttit och kollat själv och fixat och trixat!

Hon lär sig sakta men säkert =)

 

Det är 3DAGAR kvar tills ja hoppar på semestern =) och jag känner mig alldeles lugn att överlåta allt jobb åt älskade Lotta!! komemr gå galant! Jag vet själv när jag skulle styra själv men det givk ju kanon och går kanon =) 

Sen har jag två underbara tjejer som kommer sluta på jobbet pga börja med sina studier super glada för deras skull men kommer Sakna dom massor! dom är så himla duktiga och kunderna gillar dom =) själv klart jag har ju lärt upp dom =) hihi 

Så jag håller på deras scheman eller alla scheman =) kan man säga! HS1 HS2 HS3

HS1 kommer få det propp fullt med kunder nu =) kul för dom sen HS2 kommer även där fyllas på med kunder inte fult men mycket mer en innan !

Så jag älskar såna här utmaningar för jag har klarat det föut när jag och Cissi hade vårat HS3 då fixa vi och trixa mycket glömer aldrig när vi flytta på en hel dag för det skulle funka för en enda kund och vi fick ihop det =) POWER!

 

Så man känner ju sig så himla Duktig & Stolt när man fixar en sån här sak!

Men imorgon eller ja fredag skall helst detta vara helt klart =) skall även ringa och kolla en ny tjej om det skulle vara något att ha som kan ta över dom sista kunderna! håller tummarna!

 

Sen hade jag fått ett brev i brevlådan idag plus en påse från Nelly åååå tänkte jag in klänning har kommit!!

 

 

Och den andra klänningen ligger på ICA så åkte till ICA för hämta ut den men så hade den redan blivit uthämtad men det har jag ju inte  =( lustigt!!! Men så läste jag på brevet det var ju från fitnessbutiken hallå det hämta jag ju ut förra veckan :P hahaha stackarn han blev ju jätte nervös men s¨lättad när jag sa att det var fel =P hahaha

Och då kommer ordet Besvikelse....Jag hade inte fått kläningen =(

Det är mycket man kan bli BESVIKEN på!!

Vardagen...

Livet...

Vänner....

Personer man ej trodde skulle göra en BESVIKEN!!

Men man förendrats det är ju så, ja det är mycket som kan hända!!

 

Men nu skall jag gå och sova =) för orka upp imorgon för arbeta av

3 dagaen inför semetsern!!

 

PUSS & KRAM =)

Av Sofie Karlsson - 14 juli 2014 21:17

Ja då var det bara 4 dagar kvar till semestern och skumpan står redå i kylen och skall skjutas på

fredag eftermiddag =) hihi!!

 

 

Men först en jobb dag med många nya grejer man lärt sig super kul :)

Så kom Sambon och hämta upp mig för åka hem snabbt tog en 5 min power nap innan vi landade hemma för fort in koka gröt och på med en stor klick jordnötsmör för få super energi sen byta om och sedan åka snabbt mega snabbt in till Gymet ACTIC TORNET!!!

För möta upp Sanna som skulle vara med på Challenge passet som jag håller i visa måndagar =)

Så vi tog varsin Celsius =) och jag får personal rabatt =) hihi

satte  oss ner och snacka lite inna passet skulle börja!

 

Så denna gång kom det 7 st =) kul!! Så 4 st nya och dom kommer nog tillbaka det verkade så =) hihi

Idag blev det lite mer åt det vi brukade köra.


 - Knäböj med skedjor

- armhävning vs kompisen gör plankan för att utmana samtidigt

- springa på stället som en idiot eller framå tillbaka i salen

- utfall med 20kg eller mindre

- Repen stå och veva med =)

- Hoppa hopprep

 

Jag tycker de var kul sakna väl däcken men dom stod nere i trappan kom ja på när passet var slut!

 Men "någon" tyckte det var en mjukstart inför när en annan kille skall hålla samma pass nästa vecka!!

Ja det är bara kasta backom ryggen och köra sitt eget race!!! inte bli ledsen dom ser ju bara Coachen i ögonvrån han är ju bäst! och jo det är ju så med han är bäst duktig!

Men jag försöker peppar hjälper till m,m men det släpper väl mer på dom!

 

Efter passet var slut så hoppade jag i tränings sinne!!

Laddade med musik fixa klockan sen körde ja och Sanna körde öven lite med!

Men körde slut på mig svetten lacka kan man säga! BILD BEVIS =)

 

 

 

Efter andra rundan så pissade svetten om mig man kan nästan börja undra om man går på något det verkligen pissar ut ur en mattan var dyng blött!! men det är sjukt skönt älskar att svettas!

 

Så ett bra pass endå blev bara 3 varv denna måndag men inte så lustigt gröt frukost, mellis macka kvarg och lunch kvarg och en massa kaffe idag sen gröt och en stor klick jordnötsmör :/ inte bra men blev lite galet idag tyvär!!

 

Påt imorgon igen tror ja =) vi får se kanske kanske inte =)

 

 


PUSS & KJAM!!!!

 

 

Av Sofie Karlsson - 13 juli 2014 12:34

Ja äntligen så känner jag den härliga känslan harmoni igen!

 

Igår hade jag en sån där dag som man har egen tid,ensam m,m gud så skönt!

Vakna ensam och var vaken enda fram till midnatt :) det var så skönt sova ut ja jag vakna vid 10.30 =) det är länge för mig i alla fall =) hihi

Sen käka en god frukost sen börja jag pyssla städa hemma städa över allt hela huset och det blev så fint <3 Så man känner en sån härlig känsla i kroppen =) LUGNET!

 

               

 

Jag älskar krimskrams och vit och allt =) Känner mig lugn och en stor harmoni <3

 

 

PUSS & KJAM <3

Av Sofie Karlsson - 11 juli 2014 23:15

Jajjmen!!!

Då var fredags passet gjort!
Som sagt jag kom ju hem tisdagare från jobbet :) så sola 30 min varje sida fram & bak :P
Sen gick ja in kola gröt och två klickar jordnötssmör :) tagga till inför tränings passet med brudarna!
Så körde in och dom hade redan plockat fram brudarna :)
Och ja sa till dom att idag kör vi fasen 6 varv!! Eee va?? :O stod dom som får ja de klart vi ska ta de det är ju fredag :) haha vi var ju så pigga sist!!!

Jo då så vi gick in i salen och kolla va vi skulle köra så ja samma som häromdagen nästan :)
Men samma stil och pulshöjande och muskler och pulshöjande :)
Efter 3 varvet så såg alla svettiga ut typ ja min sport BH dyng sur!!
Men då sa ja då är det bara 3 kvar :) hihi ja fan känns ju dö lätt sa dom!!
Vi pumpa på och kom fram till sista rundan :) och då la vi till en extra övning så 9 övningar i en runda annars har vi legat på 6-7 st men 9 och 6:e varvet :D så jävla vällll!!

Och vi pumpa och skrek och pumpa och va vi stampa på stället shiiit ja fick en sån kick av en låt som ja gillade och de gör fan jävligt mycket (stampa på stället ja då menar ja de verkligen man springer på samma plats :) grymt kul) sen rump övningen gånger TVÅ!! Sen sist Mag. Övning sen var de slut!!

1,5h träning hårt!! Och ja då tjejer har vi kört 6 varv! Vi klarade de! Va var de jag sa!!
Grymt kul pass och man bara ser glädjen i alla nöjda och belåtna :)

Har så himla kul med dessa tjejer :) Ni är bäst!! Och riktigt bra kämpat!!

Så sa hejdå till brudarna och stack hem för äntligen få ta en fredags dusch :P och byta från svett/ammoniak lukt till VICTORAS SECRET doft i stället de är lyx de :) hihi
Sen blev de mys med sambon och grillning på schemat :)
Imorgon skall jag bara ta hand om mig själv nämligen ensam hemma och får göra vad jag vill hela dagen å fint väder imorgon nae de är ju tydligt att de ska bli kalt när men väl har helg! Men men finns nog annat att hitta på har ju nämligen ingen bil heller sambons bil är trasig!! Och han ska iväg imorgon och jobba hos kompisen i Katrineholm!! Så imorgon sov morgon börjar vi med sen får vi se va jag och djuren hittar på :)


PUSS & KRAM <3

Av Sofie Karlsson - 11 juli 2014 15:54

Ja idag har varit en toppen dag :)
Ett städ först sedan kontors tid med kollegan Lotta för sätta in henne mer nu när jag skall på semester om en vecka! Kommer gå galant!

Så kom chefen och vi blev bjudna på lunch sen fick jag snällt åka med honom hem :) TACK!
Så långt samtal hem så fick goda råd och ett stort stort bra besked TACK!!

Så väl hemma blev de äntligen en sol stund :) äntligen skall passa på imorgon med!!!
Men jag har inte ro att bara ligga!! Jag måste försöka unna mig de!! Men stress stress..
Men inne på soffan nu och käkat gröt och skall straxt åka in mot gymet för köra ett hårt pass med brudarna!! :)

Så en slö vila först sen invänta att sambon kommer hem med bilen :)


PUSS KRAM

Av Sofie Karlsson - 10 juli 2014 22:20

Tjena på er!

 

Då var vi framme på torsdag kväll igen shit asså jag hinner inte med känner jag ibland det är nästan som livet bara rusar fram! Man vill så himla mcyket men man hinner verkligen inte!

Men måste man hinna allt då? innan en vis tid? vis dag? månad år LIV?

Nae det behöver man inte jag lär mig detta sagta men säkert att man kan inte hinna allt på en enda jävla gång det går inte... dröma va är de? nae nu skall vara nu!

Det är som min älskade mamma sa till mig om det här med att köpa hus jag vill eller jag och Sambon vill ju verkligen ha vårt eget men tyvär har vi haft de si sådär med jobb dom senaste åren.

Men nu är det bra och det är kanon! Men i alla fall inget sparat knappt och köpa hus går ju då inte direkt om man inte har till någon handpenning!

Men jag vill ju ha allt sånt för det är så bara, men då sa min älskade mammi det att Sofie jag och pappa vara 50 när vi köpte vårat första egna! <3 söta mammi <3

Jo jag försöker ju tänka så med nu! det kommer jag kommer få mitt dröm hus non gång.. =)

Men nu då skall vi bo kvar i detta FINA/skit hus ?!?!? 

 

Som sagt vänta/dröma jo vi får göra det så länge och det är ju just en sån sak som kan stressa mig att jag vill så mycket att det blir så att jag mår så dåligt tillslut! SKYNDA LÅNGSAMT sa min kurator :) höll på att garva igäll mig för hon tog mig på bar gärning kan man väl säga :P det är ju så jag är!!

Men håller det inom mig stressar på inom bords. Så steg för steg kommer jag ta detta nu och kommer börja med att ro om mig själv! Ja jag skall må bra först igen ANNAN! Men jag är ju inte sån, MEN skall bli sån!

 

 

 

Så ja ett smile har ni på bilden för det finns där och det vet jag =)

Och när min fina vän sa till mig igår att Sofie det syns att din glöd är tillbaka igen i dina ögon! <3 då blir man glad och känner att ja det är jag fan!!! TACK FINA DU!!!

 

Sen har jag även startat träningen igen och jag började i måndags med ett jobb pass och jag och Rebecca Satte ihop ett pass ihop eller ja hon var tills tor hjälp!!! TACK

Så blev de kanon roligt att testa något nytt! Så körde det i måndags, onsdags och nu även imorgon kommer vi köra detta pass så tänkte vi skulle köra 6 svängar av denna runda istället för 4 =)  Och som jag skrev på INSTAGRAM Så skulle det ju bli ett MONSTERPASS!!! Det skall bli ett sånt här riktigt snyggsvets pass Sexysvett =)

 

 

Så sjukt taggat tills imorgon men först mycket sömn och hoppas vår övernattnings gäst håller sig lugn i natt imorgon biti! vaknat 3.30 dom senaste mornarna nu! Älskade KATT :P

Men sömn, frukost, jobba sen MONSTERPASS sen fredags mys grill med Sambon <3

 

 

SEN STARTAR RIKTIGA NEDRÄKNINGEN TILL SEMESTERN!!

 

PUSS & KRAM

Av Sofie Karlsson - 9 juli 2014 20:55

Hej på er :)

 

Då var planeringen igång på jobbet då, sista veckan skall det hinnas med mycket :P och lite till.

Det skall hittas ett nytt HS team för mina fina flickor skall sluta : / .. Kommer sakna dom.

Så många kunder när som skall flyttas över till dom andra m,m så komemr bli mycket ringade framöver. Och då är det tur att min kära kollega kommer hjälpa mig! =)

Men idag har de gått kanon fått mycket gjort med allas scheman, och planering fram över varit och tittat på golvvård med kollegan från Norrköping :) kände mig viktig idag =) det behöver man få känna!

 

 

 

Så bara fortsätta imorgon och planera :)

 

 

Sen kom älskling och hämta mig på jobbet  så for vi hem för käka något litet för sedan dra in mot gymet = )

Men först en powerr nap =) haha

Men väl inne på gymet så bev det ett pass med Rebecca :) & Jossan!!!

Super kul så samma grej vi körde här om dage fast vi ändrade vilka övningar vi gjorde :)

 Så nu skall träningen vara i rullning igen känns kanon!!

Min kropp mår bra det märks.. =)

 

GRYMT JOBBAT BRUDAR

 

   

 

Så efter gymet blev de protein pancake =) hade glömt bort att ja hade det hemma och gud så goda dom är =) sen slänger jag i en skvätt kakao med =)

Så jag är nöjd även med denna dag =) 

 

 

AMAZING

 


Ovido - Quiz & Flashcards