snuttetuffsan

Alla inlägg under augusti 2014

Av Sofie Karlsson - 31 augusti 2014 18:49

Ja helgen är snart slut IGEN!
Men skönt är väl de att få åka och knega lite!!
Ja så helgen börja med ett rejält MST pass som varje helg :) GÖTT!!
Men denna gång följde även en vän med Carola från kisa :)
Så va kul att hon kom upp och testade hon som gillar nya saker! Och de gick kanon för henne!!
Tyvärr inga bilder på träningen! Får be coachen ta bilder med min mobe gillar verkligen bilder de är så kul!!
MEN!!!
Jag Körde farmers woak 85 kg PB!! :D
Sjukt nöjd! Och de var ju självklart coacherna som slängde på de :P
TACK GRABBAR!!

Sen blev de åka och shoppa med min älskade vän Cissi <3 ååååå älskar dig min vän du är bara för underbar ska du veta!! <3 <3 <3

Så de blev shopping av nya täcken, ringar och byxa :) och just de en tränings kepa!!! Men den får ni de imorgon och själv klart på en bild :P
Men de blev en hel dag med världens bästa <3

Sen for vi ner till kisa för fira världens bästa 3:åring!

Vi åkte ner idag och igår kväll vi syskon jag sambon och brorsan åkte ner och gav presenten ihop. Choklad ask samt ett par Cross handskar ;)
Tuffingen!
Så full fräs har de varit träning,kalas tvätt av bilen ;) nu är den vit och fin igen! Men nu slappna soffan innan man skall släcka dom blå för
Denna helg :P

PUSS KRAM PÅ ER <3

Av Sofie Karlsson - 30 augusti 2014 16:54

Oj oj oj förlåt mig !!

Denna vecka har blivit KAOS!!!
Har knappt hunnit med mitt liv, det har varit sova,jobba, äta, skita, träna, äta och sova Och så några varv denna vecka! Den har gått fort men när
Man knappt hunnit med saker så är
De jobbigt men då får man väl ta de denna vecka :) hihi

Men jag mår bra lite trött bara men de får man vara efter denna vecka!

Och jag älskar min/våran nya bil <3

Har även tränat lite och de kommer upp ett inlägg senare :) med
Lite bilder med självklart !!

Puss kram

Av Sofie Karlsson - 28 augusti 2014 20:33

Hejsan svejsan :)

Ja igår blev de jobb sen svida om till tränings kläder innan ja skulle möta upp coachen vid 17.00
Så de blev rygg,mage,mage och armar!!
De gick riktigt bra ;)

Smaka på en bar! M,m så god!

Så 1 h på gymet sen sätta mig ner invänta coachen innan vi sticker till MST passet med LKPG strenght :)
Och alla grejer skulle ju på plats med men de fixa ha och nye bilen ;) hihi

Grymt kul pass och benet kändes bra!

Och en grej måste ja visa er en skylt grabbarna har där vi tränar en bild på mig och info om passet :D hihi

Jag blir så att jag sträcker på mig :)
Stolt liksom :P

Så att dubbel pass 2 h träning :) Gött!
Men nu är de bara ladda inför nästa MST pass!! Lördag morgon och hoppas på lite kisa bor kommer :)

Men imorgon kör vi ett pass på gymet!
Och just de testa nytt protein igår AS GOTT!! Så det skall ja köpa mer av och de får ni mer info om senare :)


Puss kram

[Bild]

Av Sofie Karlsson - 25 augusti 2014 22:35

Ja vilken dag ;)

Kan man vara lyckligare? Nae tror inte de :) hihi
Först åka till mitt underbara jobb!
Börjar dagen med prat med jobbar kompisarna sen ett härligt samtal med kollegan i Nyköping <3

Sen poff blev de lunch och de fick bli en CLEN middag med kyckling :)

Mycket god och själv klart från resturang Oscars :)

Sen blev de eftermiddag :) hihi
Och det var dags att åka med Sambon mot Engströms i Linköping!
För hämta ut vår nya familje medlem :) Gud så himla kul!
Jag blir så himla stolt på något vis över mig själv de är liksom en liten vuxen poäng köpa stor bil :) hihi
Super fin bil Vit och super snygg <3

[Bild]

Mer bilder kommer imorgon :)

Men nu skall vi släcka ner ögonen <3 och försöka sova en stund!

Puss kram <3

Av Sofie Karlsson - 23 augusti 2014 13:34

Då var lördagen igång men vilket dåligt väder!!!!!!

Men det stoppa inte mig imorse jag kolla med coachen hur mycket regn de var i stan så klädde ja mig efter de :) svårare är de inte!

Värmde även upp innan jag stack pga av insida knä igen :/ muskelfästet börjar spöka igen!
Men fått en övning på rullen som funkar och ja de känns kan man säg!

Så laddad och klar så stack ja in :)

Och idag som sagt kom de regn och de var fan skönt och man tänkte inte alls på de att de kom regn!
Och jag körde med en tuff tjej och riktigt stark tjeja! Kul att köra med någon som tycker de är lika kul :)
Och ja fick köra några andra övningar istället för vad dom andra körde för mitt ben. Men de gick kanon och även helt slut för de :)
Så grymt jobbat alla som var med det är så kul vilket gäng de blivit och alla peppar alla hejar m,m de är riktigt kul.

Efter passet blev de snack och även testa nya proteinet som ja fick av killen på NUTRAMINO igår på gymet och den var riktigt god :D

Så nu soffliggar väder i detta ös regn :)

Av Sofie Karlsson - 21 augusti 2014 18:31

Japp idag skulle de varit träning av löpning!
Men icke....

Ja smärtan i mitt ben/knä har kommit tillbaka :/... Fuck!!!
Har bokat in massage men tydligen blev de försent, men måndag då blir de massage i alla fall..

Men idag då jag känner av de och när jag sitter i kontorsstolen så är de ej skönt! De känns..
Så fick tips av coachen så fram med smörkniven och cocoaoljan.
Och trycka pressa lite massage typ :/
Men ont gjorde de och idag är de lite bättre.
Men ingen träning idag vila och påt igen imorgon!!!

Och imorgon är se FREDAG :)
Gött

Av Sofie Karlsson - 20 augusti 2014 21:21

Hejsan på er!

Det märks att man kommit tillbaka till jobbet grymt jävla trött mornarna, hjärtat är på fullllll varv i mellanåt :/
Men de släpper väl får vi hoppas!


Men idag var de dags för MST!!! :)
Hihi!!
Och de har varit oroligt i mitt ben de jag haft problem nu när jag börja cykla :/ så antagligen är de tillbaka :/
Men Massag måndag så får hålla tummarna att hon kan hjälpa mig!

Men lite smärta va fan! :P
Körde på men jag lyssna på kroppen och även coachen sa till mig och hjälpte mig! Så ibland behöver man lite stopp hjälp. Men stretcha lite i mellan för de inte ska dra ihop sig!

Men höll så mycket fokus ja bara kunde för inte känna smärtan men de gick fan inte längre 3 stationen då gick de fan inte de kändes vart enda steg!!! :/ FAAAAN.
Men får se om ja kan vara med lördag men hoppas de.. Men jag gjorde så mycket ja kunde!
TACK FÖR ALL PEPP!
Alla peppar varandra skrattar osv och tjejen ja träna med idag hon sa en sån fin kommentar när vi tacka varandra för ett bra pass och bra kämpat så säger hon- Det är så kul att träna med dig för blir så inspirerad! Du inspirerar mig :)

Tack Kristin :)

Så idag var de ett PAIN pass...

GO HARD OR GO HOME!!

Av Sofie Karlsson - 18 augusti 2014 21:37

Ja då var även denna tränings vecka igång!! =)

Idag var de riktigt tungt ja de säger väl allt måndag :P hehe
Men ja körde med Claes idag riktigt kul bra pepp mellan varandra de tycker ja är kul när man vågar peppa varandra de är de som är så kul med dessa pass att man vågar skrika om de är tungt eller som sagt vågar skrika på alla andra att ta i för dom
Skriker på en annan med :)

Idag fick coachen riktigt bra bilder på alla och även på mig då ;) haha
Jag såg ju skaplig ut på bilderna kanske klädde mig i en smal stil idag eller har de kanske hänt något :) haha
Jo får väl se vad vågen visar om 2 veckor :D heja heja!!

Tack Claes för peppen idag !

Men nu blir de sängen för ladda inför
Morgonens bravader :D

PUSS & KRAM

Skapa flashcards