snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 7 augusti 2014

Två MST.....

Av Sofie Karlsson - 7 augusti 2014 18:01

Jo igår Onsdag kväll så körde jag MST

 

 

Passet igen och det är så fucking jävla GRYMT KUL!!!!

Men igår var vi bara 3 st så ja och två grabbar. Det blev ett tufft pass ska ja säga er..

Så då körde vi så att jag börja på en station och körde 50 sek och sedan hoppa till nästa station 50 sek & sen VILA!!! i 50 sek och detta i 3 varv!! svetades jo då det kom allt =)

Det var riktigt grymt kul blev så peppad av alla grabbar super tack =)

 

Och ja jag hade med mig MONSTRET Då matte kör MONSTER PASS =) hihi

Och det blev ett riktigt tungt marklyft också om ja inte mins fel så 70-80 kg tror ja.

Efter passet blev de att åka ner till min älskade mammi

Och vakna ju där imorse kl ringde 6.00 bara gå upp och sätta på plattan till äggen sen gå ut en runde med Monstret Så hon fick moron kissa..

Så Ägga och Rostbiff till frulle blev de =)

 

Och själv klart en CELSIUS <3

 

Så jag och Monstret skynda oss upp mot stan och landade på platsen i tid så de var skönt =) trodde ja skulle bli sen.

Och samm idag vi var 3 st och körde samma upplägg...

Och BAJS så jävla jobbigt jag skrev ju att jag svettades gårdagens pass men detta idag alltså var sanslöst!!

Det bara spruta om mig och T-tröjan brukar inte bli blöt igenom vid halsen :P så att de kom ut en masssa skit idag..

 

 

 

Denna hatar jag urs urs urs och själv klart är det sista grenen och stöt press. =P fy fan...

Men denna börjar jag endå komma överens med de går ju lättare och lättare men AJ MINA BEN!!!


 

Jag är precis ful med BLÅMÄRKEN på både ben och armar och idag kom ett nytt mellan bröna!!

Skuggad Bringa :P haha

Men ja Jerry han är ju för rolig :D haha kunde nästan inte hålla ig för asgarv. Men jag tror han menade de!!

typ något med att visa nu att kvinnor kan... Kvinnoförebild :P hahaha

 

Ja dom är för roliga och att dom tror på en och ser att man har den där jävka viljan..

Men detta var sista MST för mig denna vecka så kört TISDAG,ONSDAG & TORSDAG =) HIHI

Så himla skönt att hittat tillbaka på något vis... =) Så får se vad jag skall hitta på resten av veckan med träning =) ska vila imorgon har jag en skänsla av i alla fall för har så förbannat ont i mina muskler :P haha

 

PUSS & KRAM

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards