snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2014

Freak.....

Av Sofie Karlsson - 8 augusti 2014 13:33

När jag tittar på Musik videon Molly Sanden just släppt - FREAK

Så blir jag så himla känslosam har gråten i halsen & tankarna snurrar runt nästan lite otäkt men endå en sän himla bra låt

 

Ja när dom puttar bort flickan så blir jag så arg och ledsen tänk vad elaka tjejer kan vara mot varanndra bara för en är elak så måste alla hänga på för rädda sitt eget skin, eller hur ? vist är de så ?

Jag känner mycket väk igen mig om det här med att inte få vara med i en grupp, eller ingen frågar mig m,m

Men det har verkligen gjort mig till den jag är idag STARK på dom flesta planen, men är heller inte elak emot någon, låter alla få vara med alla har rätt till de...

 

Har ett exempel när ja suttit med mina vänner och kollat på TV  tax nu så sittar dom och garvar åt personer som har massa finnar, eller så så tjock att dom kallar dom feta kosor m,m asså jag kan verkligen inte förstå att man kan sitta och trycka ner en människa för deras utseende!!! Det gör mig så ARG.......

Skulle dom sitta och vara lika katiga om personen var i samma rum nae skulle inte tro de men då kommer urfrysnings metoden eller snackar skit om den personen när den lämnar rummet..


Men såna hära exempel ja dom är verkliga och jag kan ju känna så här då att JAG har haft problem med min övervikt sen LITEN och fått höra det ena och det andra. Och man måste ha visa kläder m,m bla bla bla

Men då har tanken slagit mig att vad har mina vänner sagt om mig backom min RYGG?????

För dom har aldrig någonsin sagt något om min viktnedgång!!!

Men jag har så svårt att förstå hur sånna människor tänker men en dag så kanske ja säger något men det är ju just de

 

jag håller KÄFT för att inte stöta mig med någon... men blir så ledsen när man får höra hur folk KLANKAR ner på andra!!! sätt dig själv i spegeln?

 

 

 

ALLA ÄR LIKA

 

MYCKET

 

VÄRDA

 


 

 

PUSS & KRAM

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards