snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2014

Smärtans pass

Av Sofie Karlsson - 20 augusti 2014 21:21

Hejsan på er!

Det märks att man kommit tillbaka till jobbet grymt jävla trött mornarna, hjärtat är på fullllll varv i mellanåt :/
Men de släpper väl får vi hoppas!


Men idag var de dags för MST!!! :)
Hihi!!
Och de har varit oroligt i mitt ben de jag haft problem nu när jag börja cykla :/ så antagligen är de tillbaka :/
Men Massag måndag så får hålla tummarna att hon kan hjälpa mig!

Men lite smärta va fan! :P
Körde på men jag lyssna på kroppen och även coachen sa till mig och hjälpte mig! Så ibland behöver man lite stopp hjälp. Men stretcha lite i mellan för de inte ska dra ihop sig!

Men höll så mycket fokus ja bara kunde för inte känna smärtan men de gick fan inte längre 3 stationen då gick de fan inte de kändes vart enda steg!!! :/ FAAAAN.
Men får se om ja kan vara med lördag men hoppas de.. Men jag gjorde så mycket ja kunde!
TACK FÖR ALL PEPP!
Alla peppar varandra skrattar osv och tjejen ja träna med idag hon sa en sån fin kommentar när vi tacka varandra för ett bra pass och bra kämpat så säger hon- Det är så kul att träna med dig för blir så inspirerad! Du inspirerar mig :)

Tack Kristin :)

Så idag var de ett PAIN pass...

GO HARD OR GO HOME!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards