snuttetuffsan

Alla inlägg under september 2014

Av Sofie Karlsson - 29 september 2014 21:27

Ja fy "piiiiiiiiiip" ska ni veta!!

Att helt plötsligt bara vända på allt från att köra i grupp till att köra två och två!

Från att köra 50 sek gånger 4 / 3 varv

Från att köra 1.20 sek gånger 4/3 varv.


TILL PAMPAM!!!

Köra två och två
30 sek vila 30 sek springa peppa den man kör med!

sen kör man en station åtta gånger sedan vila snabbt och så påt igen :) 

Och så allt dette på 4 olika stationer :) 

Idag var ja fan på hugget sjukt jävla kul detta pass!

Men shiiit va de chockar kroppen! Den vänjer sig väldigt fort, från 50 sek till 1.20 till det vi kör nu 30sek och aktiv vila 30 sek

Så har ni inte testat MST enu SÅ GÖR DE!! De är sjukt kul!!!

Puss kram på er

Av Sofie Karlsson - 28 september 2014 21:43

Jo de behöver man ibland :)
Tycker ja allt!
Man måste få känna av lite lyx!
Och något jag extra gillar är ljuslyktor ljusslingor ljus gardiner bling bling ja inredning :)

Så blev de lite i helgen ;)
Gardiner
3 Ljusslingor
Två filtar
3 kuddar
Ljuslyktor ute

Och gardinerna är på plats och är sand färgade åkt runt i hela stan kollat men ej hittat men Ö&B där men blev inte billigare i alla fall :P
Men super fina är di!!! :)

Så två slingor är uppe en med vit,svart grå bollar på sen en annan med vit svart blågrön typ färg på jätte fin sen köpte ja även en till köket med :) hihi eller hallen kanske pynta upp den!

Ja inredning ligger mig varmt om hjärtat många som tänker att ja men du har ju så många bla bla men oj själv klart men fint har ja de hemma med :) hihi <3

Men nu ska ja släcka ner och sova några timmar innan det är dags för enu en jobb vecka som även kommer börja full fart med :)

Så puss kram på er <3

Av Sofie Karlsson - 27 september 2014 14:19

Ja dagen började lika underbart som alla andra lördagar :)
Ja med GO frukost och mys med familjen sen var de dags att möta upp coachen vid priso för så klart stanna och köpa Cesius och han börja märka mitt lila mönster ja har :P så han var redan inne i affären och handla åt mig :) haha...

Idag körde ja på mina nya snygga tre-kvarts byxor från Under Armour!!
Men nja de var lite kalt men de gick när man väl blev varm!

Så idag körde vi 50 SEK / 4 sationer och 3 varv på de!

började med de sjukt jobbiga varvet släden
Stöt
Springa med kettelbels mot bröstet
Sista Prowlern

Sjukt jävla jobbigt jävlar i mej!!

Sen andra

Däck vält
Springa med stång framför på bröst eller bakom huvudet.
Farmers wak
Höft drag

Och samma där 50sek /4 stationer och 3 varv.

Men det där jävla däck välts helvetet :P haha skulle slå mitt förra rekord som var 16 st tror ja de var men när tiden var ute så skulle ja ta rekordet varenda jävla gång :P haha
Men nästa gång då jävlar! :) mohaha

Så lördagen blev perfekt start :)

Av Sofie Karlsson - 25 september 2014 21:41

Hejsan svejsan!!

Då är de fredag imorgon IGEN!!
Men skönt att endå veckorna går fort..

Men IGÅR körde ett pass så klart i det regniga Sverige :P

Skulle svida om på gymet MEN!!
Tightsen var DYNG SURA!!! T-tröjan DYNG SURA!!
Va fan gör ja ???? Hade ju inte direkt så möe pengar på kontot dagen innan lön liksom!! Men coachen är gubbarna för snäll han!! Fick låna kläder av honom :)

Och vi var tre Vikingar men riktiga vikingen de är ju Gustav!! Han sprang runt i T-tröja när ja och Ronja dom små vikingarna sprang runt i långbyxor långärmat och T- tröja över :P hahaha

Men det var ett super bra pass men sjukt jobbigt när Workaout tiden är längre mot va det brukar vara igår körde vi 1.20 :O men de går men de är så jobbigt!!

Och ett stort HALLLELIUUUUA!!!
Mitt knä mår bra <3 ååååå så sjukt jävla skönt PEPPAR PEPPAR!! Så känns de så himla bra!!!

Tofsar till mig :) monstret till coachen!! ;) haha


Puss god natt ladda inför fredags pass!!!

Av Sofie Karlsson - 23 september 2014 20:02

A BIG NO!!!!

 

 

 

 

 

Av Sofie Karlsson - 22 september 2014 21:13

Det är en jävligt bra känsla!!

Idag har de varit jobb och fullt öss verkligen!! De är så sjukt mycket på jobbet idag det är som om de går i vågor de där men mitt stress hjärta är påväg tillbaka!! :/
Men försöker hålla mig lugn!
Mycket som strävar i huvud och kropp för tillfället men försöker mubblera så gott ja kan!

Men måndag och det innebär ju att det är dags för MST!!!
Och idag fick ja med mig vännen Gustav "tysken" grymt jävla kul att du följde med bubben ;)
Du var grym!!

Grymt fin solnedgång ikväll!

Peppar peppar gick de bra med knät men de sjukt jävla TRÅKIGT----
Det stoppar mig så sjukt jävla mycket för hur ja ska ta i!!!
Jag kan så mycket mer men på passen så ja kan inte TA I!!!!
Pga av the FUCKING jävla KNÄ!!

Ja de blev lite icke pepp nu men de är som de är!

Men jag älskar att träna :)
Vill och ja gör som sagt

Nothing can stop ME!!!

Puss kram <3

Av Sofie Karlsson - 21 september 2014 21:03

Japp då var även denna helg över!
Min lediga helg! Min att göra inget helg! Min att mysa helg ja det blev inte så mycket mys med mannen han var tvungen att jobba och de blev ju hela lördagen och även söndag morgon helt i onödan typ för dom ska vara kvar på samma ställe!
Men ja fick lite söndags tid i alla fall <3 eller ja lite i alla fall för han satt i telefonen rätt mycket pga av att vi la ut golfen på blocket idag och de ringde kan man säga :P
En skulle komma från Helsingborg sätta in pengarna och köra golfen till Syrien tror ja han sa :P

Men bilen blev tvättad och fin invändigt!

Så nu är den borta lilla röda!!


Och även är helgen slut!
Nu se framåt efter nya möjligheter nya träningspass ny härlig vecka!!!

Puss kram!

Skapa flashcards