snuttetuffsan

Alla inlägg under september 2014

Av Sofie Karlsson - 20 september 2014 22:27

Ja idag har det varit vilo dag samt lite ätar dag :)

Idag har de varit en vilo dag en rest day :D så himla skönt!!
Sov morgon japp gött :)
Sen legat på soffan hela dagen och tagit de så lugnt som möjligt!!
Har tittat igenom sons of anarcy idag :) inne på 3 boxen nu!! Så sjukt bra serie och idag var de tjut avsnitt!!

Så kaffe med sällskap vi fick idag av vännen klump :)
Sen blev de massa mys nu ikväll samt pannkakor :) mmmmm
Så ätar dag unna ja mig pannkakor och lite chips som vi hade hemma :)
Mmm så gött!

Men nu blir de nog sängen så man orkar imorgon med :)


Puss kram på er <3

Av Sofie Karlsson - 19 september 2014 16:15

Jo vist ÄNTLIGEN!!!

Så himla skönt ja har väntat verkligen hela veckan efter att de ska bli fredag :) har jobbat 14 dagar i streck nu och de känns!!

Men blev lite kortare dag idag :)
För hade bokat in PT pass med bäste coachen!!!!
Så blev lite snack innan om diverse saker :P så håller tummarna!

Idag i alla fall var de dags för axel/rygg pass riktigt jävla jobbigt och vi kör 8 * 8 asså satan så FUCKING jobbigt!!
Men så jävla skönt efteråt!!

Så blev en Celsius innan och en protein bar från Nutramino efter passet!! :)

Så nu ligger ja i sängen och längtar efter en lång sovmorgon imorgon :) hihi
Och hoppas ja kan få till en ny header till bloggen :)

Puss kram på er <3

Av Sofie Karlsson - 17 september 2014 21:51

Tjeeeeena!!

Jo då var de onsdag och de är tränings dag :) haha

Kom hem slängde i mig LUNCH :/ kl 16.30
Ja de var väl lite sent :/ men de har gått i ett idag!

Men idag kom de 10 st på MST riktigt jävla bra tryck på de!! Sjukt kul.

Mitt knä mår sådär men jag hittar på
Annat när de gäller att pressa med benen i slädarna så för de lite ont!
Men jag måste ju endå testa om de känns eller inte!!!

Men coachen Skrek Sofie du välter däcket 20 ggr kom igen!!!

JO ELLER HUR ÄR DU DUM I HELA HUVET TÄNKTE JAG FÖR MIG SJÄLV :P

Men andra varvet så höll ja räkningen så 15 ggr slog ja runt de!!
Sen sista varvet går Jerry bredvid mig och skrek på mig och fan alltså vilken pepp det är man ger verkligen lite till liksom!! Sjukt kul!!! Så MASKINEN är nya smeknamnet :P hehe
Tack Jerry för rejäl PEPP!!
Så slog de med 16 ggr men de ska nog fan bli mer de sätter spår i huvudet :P haha

Men passet var riktigt grymt :)
Hade även fått hem mina nya tränings kläderna :)
Från UNDER ARMOUR :)
Tightsen var så jävla mega sköna ååååå bästa tightsen!!!
Nya tröjan :) åååååå
Nya linnet åååååå

ÄLSKAR UNDER ARMOUR <3

Av Sofie Karlsson - 16 september 2014 22:02

Hejsan svejsan!!!

Då var tisdag kvällen här och redan ligger i sängen :P hehe

Idag har jag spenderat halva dagen på Norrköpings kontoret :)
Lednings möte och lunch med bäste kollegorna!!!
Men sen var de lov att åka till Linköping igen!! För fixa och dona med restider m,m :)

Men sen blev de åka mot tisdags jobbe :D
Actic och hålla i passet CHALLENGE
och idag hade jag bara två kämpar med mig men ja ska ta de posetivt oavsett så några de kommer komma mera :)

Men körde 4 stationer -50sek sen vila 2 min ca sen sånna varv 6 gånger och ja dom var trötta sen :)
Och dom var på jätte dåligt humör först men när dom gick var dom super glada sa dom så då blir man glad ;)

Dom sa till och med att vi har egen PT :P ja jag kände mig lite så faktiskt :) haha

Stolt Sofie går och lägger sig för vakna imorgon och åka och göra något ja aldrig trodde ja skulle kunna göra :P

Puss god natt

Av Sofie Karlsson - 14 september 2014 21:15

Ja skiiiit!!

Efter några timmar framför den där skärmen med Photo program så ska jag väl få till en ny header :P

Just nu en tråkig bild på mig själv :P ingen text inget fick inte dit text jäveln!! :P haha

Men de kommer väl men vill ha mina bästa tränings bilder ihop samlade :)
Kanske får till något :D

Puss kram

Av Sofie Karlsson - 14 september 2014 18:24

Tjena :)

Gårdagens MST var ju helt sines sjukt GALET roligt :P

Det var upplagt lite annorlunda denna gång :P

Köra 1.20 min sen byta station så
1.20min * 3 vila 2min ca sen detta igen * 3 varv!! : P hujjja de kändes och det känns idag men som sagt grymt jävla kul!!!

Jag får tyvärr ta de lite annorlunda visa grejer pga av mina knän :/
Har fått samma smärt igen!
Men ta de lugnt ett tag igen så aka de nog gå :)

Av Sofie Karlsson - 13 september 2014 18:43

Ja hejsan på er...

 

Jag vaknade imorse och var helt förtvivlad :/ kunde knappt somna om igen..

Jo det är andra gången nu inom en vecka ja drömer om någon som är efter mig som liksom för följer mig!

Riktigt obehagligt det är ett känt ansikte men vet inte riktigt vem det är men endå känner ja igen om honom i drömen, han ska vara där jag är stirrar på mig m,m har sten koll och jag försöker smita göma mig men han hittar mig gång på gång och imorse så var det så obehagligt att jag nästan grät när jag tänkte på de!!!

 

 

 

Tänk om de blir sant? 

 

Ja jag brukar inte tro på drömar men denna var riktigt otäck!!!

 

 

Hoppas ja får sova gott i natt men tyvär ensam :/

 

 

Av Sofie Karlsson - 12 september 2014 22:17

Ja då var de äntligen dags att stå och vara glad och sälja in sig hos alla människor som kommer på mässan :)

Gick kanon!!! Flera st som skall flytta många som älskar att de står
Första städet GRATIS!! :)
Så de kommer nog gå bra detta !!

Och super kul att stå med kollegan Joel med så klart! Så vi invigde Bomässan med bravur :P Joel fick även in en företags kund i Norrköping :) han kan den där!!
Det var även många som pratade om valet! Och många som nog missat att RUT skall vara kvar men halveras.
Men vi får se vad som sker!

Men klockan slog 17.45 var de tomt i alla gångar så vi åkte hem så koppla bort rätt fort så blev man mega trött och ville bara hem med blev en kväll hos vännerna Sara och Markus :)
Grillning blev de mmmm så gött!!

Men Gud så ont jag hade i mina knän idag :/ aj aj aj aj aj!!!
Men känns lite bättre nu men får se imorgon skall åka in möta kollegan som skall stå från 10.00
Så åker en stund innan visar han allt som behövs m,m sen åker ja mot prisa för hämta upp coachen för MST pass så får de om ha ska köra med knäna men köra släp blir de i alla fall :)

Men nu skall ja sova och upp klockan jävla 7.00 :P

Puss kram :)

Presentation


Hejsan Sofie heter jag är 26 år och jag har levt ett överviktigt liv och tog tag i de livet och blev ett resultat av -39kg men så pang på 1 år så gick jag upp 20kg!!!

Så nu är jag på väg igen med ett kämpande av en vilja av stål!!



 
  

Andra sidor ja gillar :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkivet

Se tillbaka på förra året


Skapa flashcards