snuttetuffsan

Alla inlägg under september 2014

Av Sofie Karlsson - 10 september 2014 21:41

Tjena tjena!

Ja då var onsdag kvällen här :P
Skall strax gå och lägga mig för ladda om inför morgondagens jobb!

Men snabba ben skrev ja va? Hehe

Ja idag var de så jävla tufft för vi körde 5 stationer 50sek vila sen 3 varv :D GRYMT!!

Men spy känslan var nära nära nära!!

GO HARD OR GO HOME!!

Första cirkeln

1- välta däck
2- utfall med stång
3- springa med släde
4-stöt
5-kettelbels höft sving


Andra cirkeln

1- hålla släggor rakt ut med armarna
2- springa med släden
3- höft drag
4- farmers wak
5- truma på däcket

Ja så satans gött!!

Puss kram :)

Av Sofie Karlsson - 9 september 2014 15:26

Ja den frågan ställer ja mig väldigt ofta nästan varje efter middag efter jobbet, alltid varje söndag alltid varje gång jag tänker på jobbet!

KOMMER JA KLARA AV DETTA

idag fick ja en känsla att jag försöker försöker men känns som om ja inte räcker till som om många tröttnar på när ja inte klarar mig själv!
Sen kommer de upp saker som ja inte visste om m,m det är så jobbigt!
Jag vill så gärna klara mig själv och ja försöker lära mig men de går inte
Jag är för trög!!!!! Helt enkelt!
Men jag vill ju och ja ska lära mig MEN det kommer ta tid och JAG ska KLARA DET men ja hoppas bara att non förstår de!

Puss kram från en nedstämd Sofie idag!

Av Sofie Karlsson - 8 september 2014 20:54

Ja då var måndag kvällen här snart daga att slänga sig i sängen.

MEN först ska ja skriva lite vad som hänt :)
Och ja idag har de varit jobb och även haft inne en tjej på intervju jätte possetiv!! Dö härlig tjej!! Så känns kanon!!
Sen blev de ladda med GO lunch inför träningen :)

Sen dags för pass 18.00
Men först hämta coachen på prisp föråka och hämta släpet med alla grejer!
För sedan åka till parken!

Och passet även idag var ju i top 5!!!
Och svetten lacka fan idag :) och även hittat mig nya vänner de känns så himla skönt för de där har ju varit en grej för mig att nya människor ska gilla mig för den jag är

Och idag blev de inge snygg pass inte skitig till tussen :P fint!
Så ska de vara lite skitigt, svettigt blod och lite tårar med ;P haha
Nu vila imorgon kanske :P och ladda inför challenge imorgon! Hoppas på samma storlek imorgon som sist :)
Kör nog samma sen sist tror ja för de
Gillade dom!! :)

Puss kram

Av Sofie Karlsson - 7 september 2014 11:27

Ja det är så skönt inga måsten m,m
Eller ja ska tvätta bilen och göra matlådor :P

Plus jag och monstret har ensam tid för husse är och jobbar.

Det är ju bara för underbart mysigt med detta lilla mys monster <3

Och sov morgon och gröt till frukost kunde ju inte bli bättre :) hihi
Så nu blir de nog klä på sig och ut och tvätta bil tror ja :P så
Vi kommer igång lite :)

Puss
Kram
:)

Av Sofie Karlsson - 6 september 2014 18:41

Ja det kan man verkligen säga :P

En annan som är verkligen van att shoppa och ibland är det ju så att man måste bita sig själv i läppen!

Fryspåsar var de :P

Men kom ut med lite till som vi kom på påvägen ner :) men jag kunde lösa ut mig gott och väl!
Men det blev en hink och en påse med grejer Ut från varuhuset :)
Men det var endå så himla skönt att jag tänkt efter behöver ja det där hihi
Men det enda jag inte hitta var en snygg vardags väska :/ FAAAN!!
Har tittat på en väska i stan men den är lite dyr men så jävla FRÄCH!!
Men vi får se!!

Men i alla fall påväg hem och med ett litet kvitto och mindre grejer en vanligt :)

PUSS KRAM :)

Av Sofie Karlsson - 6 september 2014 13:28

Hejsan svejsan ja visa kanske har missat några inlägg men jag skriver för fullt men de är denna sida som spökar den delar inte på Facebook helt plötsligt!

Men igår så körde jag vist ben pass med coachen Markus och jo tack detta kommer kännas imorgon :P haha men hitta bra stretch övningar för mitt ben och hoppas för allt i världen att de kommer hålla nu ;)

Men i alla fall så var det ju dags för lördags träningen MST-Death CirCius ;) hihi så sjukt kul!!
Svett blod och non tår :P

Idag var de riktigt tufft för det var 1 station mer en vanligt så 5 - 50sek sen vila 2 min :) men så jävla gött!!

Så fanns vecka har de blivit 4av7 dagars träning men TUFFA tränings pass!!

Jag blev ju fotad igår och här är bilderna och dom ligger ute på på instagram :) hihi

Men ha en fortsatt trevlig helg på
PUSS KRAM

Av Sofie Karlsson - 5 september 2014 21:20

Jo idag var de dags för vägning samt ett PT pass då som ja inte kört på ett tag nu!

Jo då nya tightsen och ett nytt svart linne TIGHT!!!!
Men jag tog på mig de och min blåa tröja och gick upp och tog en HEAT!
Och snacka med världens bästa REBECCA :)

Men idag var de dags för vägning eller ha Rebecca tyckte de :P
Och ja hon hade allt rätt
Minus vikt - minus FETT!! - och mer muskler och mindre vatten :)
Så jo jag har känt att de har lättat på de självklart men man vill ju se något i spegeln eller våg FAN :P hihi

Här har ni bildbevis även Rebecca tog kort på mig under min uppvärmning samt under mitt knäböjs set!! :)

Men nu har jag fått ett ven pass och jag är riktigt taggad att komma in på gymet i höst nu!! :)
Så schema 8?8 program !!

Så bara boka in bästa pass för ett överkropps schema :) GRYMT!!
Nu jävlar ska det hända grejer!


PUSS KRAM

Av Sofie Karlsson - 3 september 2014 22:02

ONSDAG & TRÄNING!!! :)


Ååååååå så sjukt kul :) hihi
Så de är Death CirCius bytt schema nu så skall köra detta 1 månad!

Första stationen
1-välta däck
2-utfall med skivstång
3-stöt
4-släde

50sek varje grej sen allt detta och så vila och sen då 4 varv ;)

Andra stationen
1-putta släde :)
2-slå med slägga
3-farmers Walk
4-höft swing eller marklyft med kettelbels

Och samma där 50sek alla 4 sen vila och 4 varv :) GÖTTT!!!


Så då var dessa vecko pass slut 2 jobb dagar kvar och 2 tränings pass inplanerade!!

Fredag PT pass och sen lördag Death CirCius :)

Ha de gött :)

Ovido - Quiz & Flashcards