snuttetuffsan

Alla inlägg under september 2014

Av Sofie Karlsson - 2 september 2014 22:19

Jo idag är de tisdag och de vankas kvälls jobb 1 h :)

Lite segt är de ju att de är sent men så är de! Känner att de är onödigt att åka i mellan så stanna kvar som sagt åkte till gymet och snacka lite med dom och förberede till passet :)

Och idag hade jag sån underbar känsla i kroppen att jag mår så sjukt bra just nu! Och det kommer ingen kunna ta ifrån mig!!
Det enda som är det är de där jävla benet :/ !!!
Så vet i fan om ja ska ringa Monica igen för massage men ja ska i alla fall ringa å se vad hon tycker!!
Men i alla fall skulle ha pass 18.30 - 19.30 och det gick så sjukt jävla bra!!!
Är så jävla stolt över mig själv ska ni veta från att vara lite tillbaka dragen när de gäller stora grejer som sånt här pga av att jag inte trodde på mig själv till nu håller ja pass och står "naken" inför alla känns de som!!

Ja de gick så himla BRA!!!
Dom frågade om jag hade de varje vecka m,m och de värmer i mitt lilla hjärta <3
Och stort tack till coachen Marcus för du trodde på mig :D

Så heja mig :)


Puss kram

Av Sofie Karlsson - 1 september 2014 22:17

Jo då var veckan igång kan man säg!

Jobbat och hunnit med mycket tycker ja allt! Men jobbet är som vanligt så de behöver vi inte prata så mycket om :P

GREEEEN HEALTHY WAY
Och ja lite gult med :P

Men idag då var de ju måndag och de innebär ju TRÄNING & MST!!

Idag var de nytt upplägg :)
Och grymt kul tänkte och och de var grymt kul men grymt så jävla mycket jobbigare :P

Vi var 4 st idag två nya ansikten idag!
Så dagens upplägg var jag tar så
Som ja körde de!

Första omgång
1- välta däck 50sec
2 - stöt 50sec
3 - knäböj med kettelbels 50sec
4 - slå med slägga mot däck 50sec

Sen Vila 2 min sen allt detta 4ggr

Andra omgång
1 - kettelbels höft sving 50sec
2 - utfall med skivstång 50sec
3 - farmers Walk 50 sec
4 - slå trumslag på däck 50sec

Sen Vila 2 min sen allt detta 4 ggr

Så ja de tog allt :P
Har ni ej testat att träna ute så är dags att gör de nu!!!
Kommer du från Linköpings trakterna Norrköping kisa m,m så ta med en kompis och testa det
Är så grymt kul!!Det kan jag LOVA er!!

Mer info hittar ni bredvid här till höger LKPGstrenght länken!!

Så skicka in och boka ett pass vetja ;)


PUSS KRAM

Ovido - Quiz & Flashcards