snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2014

En tanke som jag längtat efter!

Av Sofie Karlsson - 25 oktober 2014 19:14

Idag under träningen så fick jag mig en tanke som svimlade runt hela timmen som vi körde på!

Jag blev bara mer och mer fokuserad händerna skrek om VILA så fort om jag släppte så stöna jag lite och skrek hoppa till och LYFTE igen!!

Ge upp ?? va är de?? ja bli kallad misslyckad eller känna sig misslyckad det har jag gjort alldeles för mycket!

 

Men denTANKEN har jag velat känna eller få känna för all framtid men i alla fall jag har väntat på den i fler år nu! 

Känslan var att  JAG ÄR FÖRBANNAT JÄVLA GRYM!!  Ja ni vet nog exakt vilken känsla ja pratar om!

Men den kom idag äntligen men vad jag har längtat <3 För att kunna känna så om sig själv!

den kännslan har jag som sagt strävat efter enda sen jag var liten då ingen ville vara med mig pga av jag såg ut si och så var si och så eller va FAN de nu var!!

Men att det skall ta så många år av att få putsa bort den kännslan från min kropp, pga av dessa år så har man blivit en hårdhudad människa som inte släpper in vem som helst eller vad som helst!

Men dom som fått komma mig nära dom har fått gjort de pga av jag velat ha dom nära mig och pga av att dom älskar mig för den jag är <3.
Sen är det många som smutsat ner min närhet för glida med mitt liv eller på mina andra vänner och ja man ser de ganska tydligt om man tittar tillbaka på de MEN man vill inte att det skall vara så!

 

 

Men jag har kämpat i många år eller ja hele livet det där ordet TJOCKIS!!!

Jag har blivit kallad det ena och det andra. Men kämpandet har snart tagit slut då jag snart äntligen ska börja min resa på en ny nivå!

Tanken slog mig igår då ja och min sambo var och köpte pizza och då när jag satt och vänta kom en ny kund till pizzarian och det var en tjej som kom in och då var det två icke TUFFA grabbar som skratta när denna tjej kom in och sa massa dumt och skratat igen och kolla på henne!!! Ja denna tjej var stor.

Och jag vill ju inte inte ställe till med en scen men jag blängde till på dom för jag kan verkligen inte acceptera detta! Och dom tittade ner i bordet!

Att man skrattar åt tjocka personer eller viskar bakom deras ryggar m,m det går inte JAG KAN INTE ACCEPTERA DETTA!!

Men som jag insåg idag att jag är värd mer värd att få må bra jag är värd att få känna känslan att vara bra!!

 


 

 

Men det där kämpandet för att känna sig så jävla FANTASTISKT skall vara över nu!

Och när jag började få tillbaka denna kännsla var när jag träffade alla underbara människor som finns i mitt liv som älskar mig för den jag är för DOM kan vara glada för mina framgångar dom som inte kan vara det ja NEJ TACK!!.

Men sen bästa coachen du har stärkt mig så enormt och sen alla fina människor på MST ja LKPGstrenght =)

ni är gryma och ni har fått mig att känna mig grym! STORT TACK!!

 

Avslutar med en fint pynt jag gjorde nu ikväll för att även där känna att jag är riktigt pyssel tjeja <3

 

 

TACK FÖR NI LÄST <3

 

Puss & Kram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards