snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 4 november 2014

Ge allt! gå fan hem annars!!

Av Sofie Karlsson - 4 november 2014 14:20

Ja Hejsan svejsan!!

Idag tog jag en liten sov morgon till 9.00 skönt att ligga och dra sig!
Men ja hoppa upp och käka frukost och det blev en riktigt rejäl super god frukost! Kyckling och ägg!

Och själv klart ett stort glas med vitaminer nu till hösten!! Så man stärker immunförsvaret !!
Och innan frukosten tog ja en shott av 1tsk bockhornsklöver och 1tsk gurkmeja för köra ut inflammationen i kroppen och knät är på rätt väg tycker ja endå jag kör mina knäböj och de går riktigt bra! :)

Men efter samlat mig efter frukosten åkte jag in till stan för köra ett riktigt grymt pass på gymet :)

Och i mina nya lurar samt nya snygg jackan älskar den <3

Väl framme på gymet så mötes jag av två söta grabbar :) Coachen and Alex the KING ! Haha
Dom skulle åka iväg för hämta stänger så dom skulle komma snart så ja gick och bytte om och gick upp och börja mitt nya pass körde det själv nu och det gick kanon men svårt att räkna själv hur många man gjort
Men tror ca ja gick alla :) hehe

Men de går kanon
90 kg marklyft LÄTT
35kg press hyfsat lätt
Kör på detta engång till sen höjer jag nog! Som sakt pressa sig själv!!
Men kör vila ca mellan 45sek till 60sek. 8 * 5

Sen andra var rundan!
50 kg front böj halv LÄTT
60 kg rodd höja med 10kg IDAG!
Så de kör vi på nästa gång med!!


Så riktigt bra pass och med själv klart bra grabbar runt om en som peppar och skrattar och har riktigt kul med :)
Tack boys!!

Nu har ja käkat och gjort matlådor för som kommande dagarna!

Puss kram <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards