snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 16 november 2014

Instagram #kändis

Av Sofie Karlsson - 16 november 2014 19:06

Då var det söndag och jag var riktigt trött i morse när klockan ringde blev inte jätte sent igår kväll men efter 00.00 var klockan endå när vi gick och la oss men sambon fick stänga av mitt alarm för jag hörde de inte så trött var ja!
Men jag ställde om de när han stängde av de till 9.00 hugget och skrev till Rebecca att ha kommer till gymet klockan 11.00 så upp kokade ägg till mackan sen så åkte jag in mot stan för möta Rebecca och Jossan <3
Åååå så kul, så det blev andra passet på mitt schema och det var sumo mark, bänk, knäböj och Chins
Men något har varit struligt med min svank när jag vaknat så har lite ont liksom som sagt sover inte alls bra i sängen :-/.

Så skulle köra sumo mark och två lyft så kände ja att detta går inte!!!!!!!!!!!!!
Så körde bänk och där ligger ja på 50kg nu :) gött

Så detta pass fick bli socialt pass/teknik pass ingen mark bara bänk sedan knäböj med vara stång!!!!!!!!!!! Kändes inte helt ok om man säger så!!
Så börja om från början? Allt kändes ju så jävla perfekt i veckan så jävla bra att ja godkände att bli filmad i veckan!! Och så blir de såhär!!!
Massage tisdag så de passa ju bra! Så hoppas de är bara något som sitter fast!!
Men kom fram en kille som tränat på MST och även med i kris i Linköping men han kom fram i alla fall kolla läget och sa de att det är ju instagram kändisen :) haha jaha Säger ja :) hihi
Fan as bra lyfta så mycket som du gör!

Ja det är sjukt när jag tänker på de!
100kg är ju endå 100kg och 8*4 med!!

Men har fortfarande svårt att acceptera att jag är en tjej som lyfter mer en visa killar och jag vill ju vara en snygg small tjej som lyfter lagom och ser sexig ut! Inte så som jag för idag fett och inte alls snygg :/
Ja jag kanske är hård mot mig själv men är man tjej så är man!
Och heter man Sofie så är man sån och det är något jag kämpar för mot varje dag och vill kunna säga till mig själv att fan så snygg du är eller känna att va snygg man är när man kör på gymet men de är länge kvar!

Men puss kram och så är det bara kämpa vidare!
Kämpar ni för något?

<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards