snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 21 november 2014

En dag DOWN en dag SO FUCKING GOOD

Av Sofie Karlsson - 21 november 2014 21:01

Ja för non dag sen hade jag en dålig dag som ni kanske läste och det får även den bäste med ha.
Man måste de för att kunna klättra några steg igen!

Men idag var en toppen dag jobbet helt okey lugnt och skönt men kom på nu ikväll att ja jag glömt att fixa en sak så får fixa de så det är klart söndag!
Men i alla fall jag åkte och träna möte upp Rebecca på gymet och hävde en celisius och en koffein tabellet :O haha ska de va så ska de va!!
Men idag ladda vi upp för -

SumoMark
Bänk

Knäböj
Chins

Och vi plocka först på sumo och värmde upp.
Så körde 50kg LÄTT
90 kg LÄTT
men va fan 10kg till
100kg lagom LÄTT
men då säger "grisen" :P att va fan 5kg till nja tänkte ja det klarar väl ja inte men sen tänkte jag på känslan som jag hade i kroppen i lyftet att de var ju inte så tungt att jag svimma :D haha så jag plocka på 10kg till och då sa "grisen" att ja mena 5kg totalt jaja samma här ska de va ska de va :) hihi

Så att enu ett personbästa :) hahahha så jävla kul!!!! Så det blev ett stort smile och mini dansen!!! :D
Så BANG!! 110kg och om jag ska vara ärlig så kunde jag fått upp 5kg kanske 10kg med!
Men det kör vi non annan gång :)

TACK ALLA NI SOM TROR PÅ MIG!
Och även alla ni på instagram!!!
Nåde 200följare igår :) tack <3


Puss kram <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards