snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 23 november 2014

Efter längtad mys helg är redan slut <3

Av Sofie Karlsson - 23 november 2014 17:09

Ja lördag morgon ringde klockan 4.15 Sjukt tidigt men men sambon skulle jobba nere i mörlunda och så dumt att ta två bilar ner då vi endå skulle vara kvar i kisa för vara barn vakt så jag följde med så tidigt med!
Och monstret så klart ska ju med!

Så jag och monstret när vi väl kom mer så lämna sambon av mig hos mor och far så far va hemma då mor var och jobba.
Så jag börja diska och plocka iordning då jag vet mor uppskattar de <3
Far skulle åka iväg så tidigt med för att åka och titta på min store bror spm skall köra NOVEMBERKÅSAN :)
Men när klockan blev 7.00 så gick jag och mosntret och la oss på övervåningen! :) så sov till 9.30 ca så gick ner och satte på kaffe och gick ut med monstret och invänta mor!!
Och hon kom hem med frallor och julskinka :)

Så vi hade mys frukost framför tv:n!

Men vi gjorde inget på hela dagen jag tjurade halva dagen för jag fick reda på sent på förmidagen att de var
Tävling på ikano med LKPGstrenght så kunde inte komma då jag var i kisa och hade ingen bil.
Men stort grattis KRISTINA! Det är du värd starka kvinna!!! <3

Så jag slipade ner mina små knölar på händerna "kvinnligt" jo eller hur haha men lyfter man så lyfter man!

Så var det dags för att vara barnvakt åt Världens bästa barn! <3
Älskar dom små fisarna!!

Dom var super duktiga snälla och busiga <3
Men en sak är ju stört att vilken koll man har när man är barnvakt sover precis lagom att man är lyhörd minsta lilla gnäll, skrik snyft m,m så rycks man upp för kolla till dom!! <3
Ja det är så tydligt att en dag att alla ska bli mammor eller ja våra kroppar
Har den inställningen redan! <3
Så en underbar lördag och söndag morgon med massa mys!!

Men idag klockan 11.00 var jag inne på gymet! Tog en celicius och en bar så hoppa vi igång träningen!
Värmde upp laddade och tryckte upp 100kg mark :) körde med Rebecca samt Micke en stund var han med!
Men en riktigt bra pass förutom Rebeccas rygg :/ men hoppas de släpper fort!

Så denna helg har varit mycket men mysig och skön helg och nu ligger ja i soffan och njuter av allt detta och inser att klockan är bara barnet! :) och allt är gjort inför den kommande veckan!

Pussar och kramar

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Skapa flashcards