snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 30 november 2014

3 PB på 2 dagar

Av Sofie Karlsson - 30 november 2014 21:52

Hejsan svejsan!

Ja det är lite dåligt skrivet nu på ett tag men ibland kan de vara så :P

Men i alla fall nu två dagar så har jag tränat med världens bästa gäng!!
TEAM Lkpg strenght !!
Det har varit grymt jävla kul och mycket lärorikt!
Med teknik så kan man fan få upp allt och lite till.

Lördag morgon började vi med Knäböj!
Och värmde upp med bara stång och kände på hur vi skulle lägga stången och vart vi skall sätta händerna!
Sen började vi plocka på vikter och de blev vikt på vikt på vikt och jag är sån att jag ej vill räkna jag lyfter bara jag funkar bäst så!
Och de gjorde jag verkligen och mina skor är ej dom bästa luftar skorna!
Så efter ett lyft som sagt viste ej hur mycket fortfarande men jag slängde av mig skorna efter de lyftet för de blev så dåligt kände ja!

Men så var det min tur igen!
Tog på mig remmarna för handlederna andades tog tag i stången la fingrarna där jag skulle ha dom och klämde åt! Gick under klämde åt ryggen och lyfte bort stången tog ett rejält andetag så jag fick ett rejält buktrycl och pang så böjde jag som ingenting! Så sjukt vad ett par skor kan göra!!
Men viste fortfarande inte vad de var för vikt förns nästa lyft dom viska och trixa utan att jag hörde dom!
Och som tur var kan jag väl säga!
Nästa lyft smällde jag till mig själv i ansiktet för nu jävlar ja fatta ju själv klart att detta skulle vara tyngre och jo då de var de ska jag säga er!
Och jag fick upp den och skulle väl inte blivit godkänt men jag fick upp den!
125kg i knäböj då jag kört på 65-70kg annars själv :O vad hände där
Liksom!! Helt jävla sjukt!!
Och Kristina och Ronja var as duktiga med slog PB ! Sjukt stolt! Att vara ett team med dessa två brudar!

Sen blev de vila med lunch! Så åkte och tog buffé på ikano :)

Sen blev de bänk!
Och det är något jag vet jag är svag i!
Sen jävligt trött efter böjen med men vi körde teknik och ja ryggen sa sitt men då kom rullen fram så rulle upp svanken ryggen sen jävlar brygga vi på Kristina var en jävel på de där! Hon viste exakt hur man gjorde snyggt var de med!
Jag fick allt in det med tillslut och bänkade upp 50kg på inget och märkte grabbarna
Hade tänkt sig mer men 60kg var där jag landade för jag var så slut i armarna eller ja trött i kropp och huvud helt och hållet! Och jag blir så jävla arg när de inte går jag vet ju att ja kan men nej det bajsa till sig!
Men jag tog ju PB i alla fall :)
Kristina var riktigt stark i denna med super kul att köra med henne och Ronja men Ronja var tyvärr inte med detta pass då hon var tvungen att jobba!

Men en riktigt bra dag! As toppen!
Mycket lärorikt kan man säga!

Så viste inte riktigt om ja skulle varit med söndag så sa att ja inte kom
Men så ändra mig sent men när jag vakna imorse så tänkte jag NEJ!!! Jag vill sova!!!
Men med en rejäl jäva mens värk så åkte jag in och ladda till med celsius och med gärn gänget!!
TEAM LKPG STRENGHT!!

Idag fokus på mark!!
Och vilka mark vi skulle köra det fick man välja själv så jag sikta på sumo mark för de har känts bäst faktiskt!
För måste få upp mer pump i ryggen innan jag lyfter mer i vanlig mark!
Men i alla fall fick massa nya tips på lyftet där och jag lyfte och lyfte och lyfte! Gick så satans bra att jag lyfte 130kg :O sjukt jävla stolt!! Fan så jävla sjukt!! Helt sjukt!!
Och fortfarande stor tack till er som stötar mig fan skulle inte gå utan er!


Så skulle vi sluta men jag stod där och vänta och vänta kände och klämde och fan skulle vara fränt att känna på 5kg till bara för att får
Jag upp den så får jag upp den!
Och bilden ovanför visar att ja om man säger så här!

Är man snygg när man lyfter då är
Det fan inte tungt!
Och ja bilden talar som sagt för sig själv!

Stort tack Anton för denna helg! Riktigt kul att du kunde komma mer och hjälpa oss varit riktigt kul!
Vi är sånt härligt gäng det är så himla kul så varje gång jag lyfte i helgen så kom det en tår varje gång för jag skulle aldrig gjort detta utan er!
För det är ingen som trott på mig Innan och framför allt inte jag själv mot vad jag gör idag :)

Älskar er fina människor!
och stort tack till dig coachen som på något sätt fått mig att hitta mig själv igen!

Kärlek till er alla <3
Nu taggar vi lucia brudar!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards