snuttetuffsan

Direktlänk till inlägg 7 december 2014

Fick en fråga.

Av Sofie Karlsson - 7 december 2014 21:55

Oj vilken helg den har gått i ett nafs!!

Ja fredag då kom äntligen sambon hem <3 så blev massa mys med honom för sedan somna på soffan båda två :) haha fredags mys??
Sen upp lördag morgon för bestämt träff med tjejerna på gymet för träna inför lusselyftet!
Så innan tjejerna kom så snacka jag med Markus som jobba på gymet i helgen super snäll kille som är lätt att prata med! Så snacka mycket om träningen osv och helt plötsligt kom vi in på min träning och vikten osv och han frågade vad jag vägde och ja jag väger hela TJOCKA 84 kg igen men ja vet de är muskler men det är mycket annat skit tyvär med som jag ej vill ha där!
Men så börja vi prata om de och så frågade han om varför jag tyckte de var jobbigt! Och så drog ja ramsan som jag har i mitt huve och de är jobbigt när man ser alla andra på
Gymet är super snygga osv och jag nästan käms för jag är så stor tjej och lyfter bajs stora vikter ja mer en visa grabbar på gymet ja tycker se är jätte jobbigt!! Men jag tycker det är kul men om jag vore som sagt smal och kunna ha mina kamofärgade betterbodies byxorna och ett snyggt linne till så skulle jag inte tycka det är svårt över huvetaget!! Men ja spärrar i huvudet!!

Men tack Markus för du lyssna även att ja inte sa hälften av allt som är jobbigt!
Men passet !
Alla vikterna kändes helt ok känns inte bra i en axel efter jag körde förra helgen med killen från Stockholm för vi körde hela helgen och grejer man ej var van vid. Så
Ena axeln tycker inte om när jag att stången inför böjen men det är
Efter åt det känns värst!
Men det får gå, annars kändes bänken bra och även marken!
Men då marken kändes lekande lätt
Då man tog ett ordentligt lyft sist då på 135kg :P
Men ett kanon pass så högst två pass kvar inför tävlingen i styrka i alla fall! Kanske är så att ja siktar in mig på kondition dom andra dagarna får se har ej bestämt mig en!

Men sen hem snabbt duscha ladda om för åka och rida!! :)

Jag har verkligen inga tid muskler kvar längre :O shiiit va jobbigt det bar och SHIIIIT va fin han blivit jag red ju en höst för massa massa år sen ja två kanske sen sist så detta är samma häst! Men han är mycket
mycket finare nu då min kära vän Paulina har ridigt honom <3 du är så sjukt duktigt samt även din fina dotter som brås på dig!! <3
Som ja sa igår du har vunnit på
Lotto och jag kommer komma
Tillbaka det lovar jag dig!

Idag blev de sov morgon och älskling hade varit uppe och fixat med frukost då det var hans tur! Och kommer och pussar på mig och säger att frukosten är färdig <3 det bara värmer i kroppen! Sen somna jag om på soffan för kände att min kropp behövde detta efter förra helgens träning samt jobb vecka och bara en sov morgon aj ja aj så trött kroppen är då ska jag säga er!
Så de var skönt att sova extra! :)
Men vi åkte sen och tvättade bilen inne i stan fick åla och leta bland alla tvättar :P
Men fick plats tillslut sen blev de raka vägen hem och fixa matlådor inför veckan och sen kvällsmat!

Så nu är söndagen slut och det är dags för en ny jobb vecka!
Och denna vecka har jag mycket att göra! :| mycket det hör med BNI då jag ska ha en PowerPoint presentation färdig helst innan torsdag men tisdag måsten den vara färdig :) hihi

Så puss kram <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Karlsson - 8 april 2015 20:21


Jo men då var det dags för mig att åka på feber och svidande hals. Suck suck suck. Det värsta är nog att jag inte kan stanna hemma imorgon för jobbet kallar!!! :/ Men några dagar kvar så är det helg! Så får väl vila min kropp då! Puss kra...

Av Sofie Karlsson - 7 april 2015 21:46

ja herejisses vilken dag fullt ös på jobbet JA! Möte på möte på möte! Men flyttat bra himla bra! Efter jobbet ja det är ju tisdag så är det ju dags för gymet! Klockan 18.20 kommen sambon och hämtar monstret hos mig! Och han frågade ska du in...

Av Sofie Karlsson - 6 april 2015 15:21


Det finns många olika smärtor i vardagen jag har haft en hel del nu i dagarna först smärtan i rumpan jävlar vad det tog efter rump passet med bästa svägerskan i lördags :) sjukt kul måste verkligen bli fler tillfällen! Har liksom fortfarande ont :P...

Av Sofie Karlsson - 4 april 2015 20:39


Ja nu är det påsk och sex veckor har gått! Ja ni kanske undrar vad varför sex veckor och ja varför det gått sex veckor är för jag och min fina svägerska har varit utan godis/socker :) hihi Så sjukt duktiga vi har varit! Så idag börja vi med e...

Av Sofie Karlsson - 2 april 2015 22:48

Ja det känns som det ligger i kroppen ett personbästa i något skulle vara så skönt! :P Känns som det finns kraft i mig! Men har ju inte tränar på ap länge ju kan väl inte ha något i mig då? Träningen de känns som det glider mer och mer ifrån ...

Ovido - Quiz & Flashcards